Scuze, nu am vazut topicul pana acum 😳
Asa cum a zis si LEXXX, LEL si LER sunt identice ca si motor, debitmetru, turbina, injectoare, intercooler (aveam o banuiala ca ar fi diferite, dar si pe-astea le gasesc sub acelasi cod in EPC).
Si totusi, cele doua motoare ajung la puteri diferite in Phase1: LEL ajunge la 220CP, LER la 237CP. Deci trebuie sa mai fie ceva diferenta hardware, altfel EDS ar fi aplicat acelasi tratament ca si in cazul Z28NET/Z28NEL, Z19DTH/Z19DTJ, Z19DT/Z19DTL si chiar Z20LET - variantele de 192 si 200 CP.
Curios, in Phase2 ambele ajung la aceeasi putere: 250CP. Iar Phase2 inseamna Intercooler + soft!
Un pic de off-topic:
- @calibra-turbo
a enumerat mai demult imbunatatirile pe care le-a primit LEH fata de motorul standard.
- subscriu si spuselor lui Inginerul, referitor la Z20NET. Nu are rost sa mai amintim de acest motor in acest topic.