veninoss
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1998 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2010
- Mesaj Privat
Astazi cand am pornit masina am sesizat un zgomot puternic iar mai apoi un mers neregulat al motorului. Am oprit motorul si i-am dat din nou o cheie. De data aceasta zgomotul nu a mai fost la fel de puternic dar motorul avea acelasi mers neregulat.Am ridicat capota dar nu am observat nimic deosebit, in afara de un rontait al tachetilor.Am decis s-a plec usor cu masina in speranta ca poate motorul se "aseaza". Dupa ce am parcurs circa 100m am decis s-a ma intorc din cauza aceluiasi mers neregulat (parca mergea in trei pistoane ) Cand am ajuns in locul de parcare am obsevat o pata de ulei destul de maricica, m-am dat jos din masina si am observat ca aveam o dara de ulei in spate pe unde venisem, si curgea ulei de sub masina. In 10 minute sub masina era o balta de ulei de toata frumusetea. Impreuna cu niste amici am impins masina pana la un service din apropiere si am suit masina pe rampa. Baia de ulei are o fisura de aprox.m 5 cm. provenita de la o lovitura din interior. Luni sau marti urmeaza s-a o demontez si s-a evaluez pagubele,dar as vrea s-a stiu la ce ma pot astepta in varianele optimiste sau in variantele pesimiste, si ce anume ar fi putut provoca aceasta situatie.
- cuculica
- ****
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
veninoss
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1998 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2010
- Mesaj Privat
veninoss
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1998 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2010
- Mesaj Privat
Astazi am demontat baia de ulei, si capacul de la axa cu came. In baia de ulei am gasit o bucata din biela. Mai exact o parte din biela a ramas prinsa de bolt in piston, iar o parte pe capacul de la biela (unde sunt cuzinetii ) iar partea de la jumatatea bielei s-a rupt. Am demontat si capacul de la axa cu came si am verificat distributia pentru a vedea daca e sarita de la punct, sau daca s-a intamplat ceva la curea, totul era ok. Cuzinetii de la biela cu necazu nu aveau semne de uzura excesiva si cu atat mai putin nu avea semne ca ar fi avut vre-o bataie. Mi-e greu s-a cred ca biela a avut vre-un defect de fabricatie si a cedat dupa 230.000 km, dar faptul ca distributia am gasit-o ok m-a nelinisteste, in sensul ca nu am gasit cauza pentru care biela a cedat si s-a rupt.
- cuculica
- ****
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
GOprea190
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2021
- Mesaj Privat
veninoss a scris:Astazi cand am pornit masina am sesizat un zgomot puternic iar mai apoi un mers neregulat al motorului. Am oprit motorul si i-am dat din nou o cheie. De data aceasta zgomotul nu a mai fost la fel de puternic dar motorul avea acelasi mers neregulat.Am ridicat capota dar nu am observat nimic deosebit, in afara de un rontait al tachetilor.Am decis s-a plec usor cu masina in speranta ca poate motorul se "aseaza". Dupa ce am parcurs circa 100m am decis s-a ma intorc din cauza aceluiasi mers neregulat (parca mergea in trei pistoane ) Cand am ajuns in locul de parcare am obsevat o pata de ulei destul de maricica, m-am dat jos din masina si am observat ca aveam o dara de ulei in spate pe unde venisem, si curgea ulei de sub masina. In 10 minute sub masina era o balta de ulei de toata frumusetea. Impreuna cu niste amici am impins masina pana la un service din apropiere si am suit masina pe rampa. Baia de ulei are o fisura de aprox.m 5 cm. provenita de la o lovitura din interior. Luni sau marti urmeaza s-a o demontez si s-a evaluez pagubele,dar as vrea s-a stiu la ce ma pot astepta in varianele optimiste sau in variantele pesimiste, si ce anume ar fi putut provoca aceasta situatie.
GOprea190
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2021
- Mesaj Privat
VDavid82
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2023
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Bun venit la CO!
Cam slabe șanse pe-aici cu feru tãu...ar trebui sã-ți dai și tu seama de ce.
Totuși, dacã ai spart baia de ulei și motorul s-a oprit singur, ca și consecințã, iar dupã înlocuirea bãii, la acționarea demarorului, pare cã nu învârte cu suficientã putere, sunt cam 2 variante:
1. probleme în zona baterie-demaror; se verificã starea bateriei, eventual se reîncarcã/înlocuiește, dacã nu dã rezultate, se verificã demarorul; dacã nici așa nu se remediazã, se verificã conexiunile de forțã ptr contacte imperfecte, cabluri cu probleme;
2. motorul a fost afectat la lagãre, prin lipsa ungerii corespunzãtoare, și apar frecãri mari; se demonteazã motorul ptr verificãri minuțioase; se reparã în funcție de rezultatul verificãrilor.
Cam slabe șanse pe-aici cu feru tãu...ar trebui sã-ți dai și tu seama de ce.
Totuși, dacã ai spart baia de ulei și motorul s-a oprit singur, ca și consecințã, iar dupã înlocuirea bãii, la acționarea demarorului, pare cã nu învârte cu suficientã putere, sunt cam 2 variante:
1. probleme în zona baterie-demaror; se verificã starea bateriei, eventual se reîncarcã/înlocuiește, dacã nu dã rezultate, se verificã demarorul; dacã nici așa nu se remediazã, se verificã conexiunile de forțã ptr contacte imperfecte, cabluri cu probleme;
2. motorul a fost afectat la lagãre, prin lipsa ungerii corespunzãtoare, și apar frecãri mari; se demonteazã motorul ptr verificãri minuțioase; se reparã în funcție de rezultatul verificãrilor.