- lupu_sandu
- OP
- 599 mesaje
- din 25 Aug 2007
- Bucuresti
lupu_sandu
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat
Ca sa sarbatorim venirea iernii am iesit la sanius - dar nu cu sania.
Cu Opel-ul. Dupa ce ne-am dat destul si ne-am plicisit am observat ca apa se ridicase
undeva spre 100 grade (nimic ciudat - dat fiind faptul ca ne-am tot invartit cu frana de mana)
Dintr-o data s-a aprins becul de la "Cooling sistem"
Am pus masina pe tester si mi-au iesit cele 2 erori de mai jos:
Dupa cateva teste cu opelscannerul am observat ca ventilatorul din fata (cel de la AC) nu mai porneste.
Am spalat masina astazi la spalatorie cu apa calda. Sa fii intrat apa la motor si a inghetat? Palele motorului se invart cu mana.
Ventilatorul asta are termocupla separata fata de cel de pe radiator? Are si el releu separat? Are siguranta?
Cum se pote sa se strice asa dintr-o data?
Cum pot sa-l verific daca este ars?
Ultima modificare făcută de lupu_sandu la Sam 15 Dec, 2007 3:46 pm
Cu Opel-ul. Dupa ce ne-am dat destul si ne-am plicisit am observat ca apa se ridicase
undeva spre 100 grade (nimic ciudat - dat fiind faptul ca ne-am tot invartit cu frana de mana)
Dintr-o data s-a aprins becul de la "Cooling sistem"
Am pus masina pe tester si mi-au iesit cele 2 erori de mai jos:
Dupa cateva teste cu opelscannerul am observat ca ventilatorul din fata (cel de la AC) nu mai porneste.
Am spalat masina astazi la spalatorie cu apa calda. Sa fii intrat apa la motor si a inghetat? Palele motorului se invart cu mana.
Ventilatorul asta are termocupla separata fata de cel de pe radiator? Are si el releu separat? Are siguranta?
Cum se pote sa se strice asa dintr-o data?
Cum pot sa-l verific daca este ars?
Ultima modificare făcută de lupu_sandu la Sam 15 Dec, 2007 3:46 pm
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
pentru E021-SHORT TO GROUND : Short circuit to ground between:
A19 Control Unit - Engine Cooling Module
Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 1 (X63)
&
F4.50 Fuse
Output contact
pentru E022 -INTERRUPTION : Circuit interruption between:
A19 Control Unit - Engine Cooling Module
Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 6 (X63)
&
F4.52 Fuse
Output contact
acetea sint codurile din TIS.daca sint la fel,verifica oricum sig F4.50 si F4.52.
A19 Control Unit - Engine Cooling Module
Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 1 (X63)
&
F4.50 Fuse
Output contact
pentru E022 -INTERRUPTION : Circuit interruption between:
A19 Control Unit - Engine Cooling Module
Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 6 (X63)
&
F4.52 Fuse
Output contact
acetea sint codurile din TIS.daca sint la fel,verifica oricum sig F4.50 si F4.52.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- lupu_sandu
- OP
- 599 mesaje
- din 25 Aug 2007
- Bucuresti
lupu_sandu
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- lupu_sandu
- OP
- 599 mesaje
- din 25 Aug 2007
- Bucuresti
lupu_sandu
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat
Am gasit o siguranta de 40A arsa in compartimentul motor.
Acum sa o gasesc. Sunt prin oras caut siguranta.
LE: Siguranta era de vina. Era siguranta din compartimentul motor
din cutia cu relee (in Autodata nu scria nimic de ea).
Misto a fost cand a pornit ventilatorul ca a inceput sa arunce bucati de gheata din el.
Se poate inchide.
OFF: Viva wirless link si conexiunile nesecurizate.
Acum sa o gasesc. Sunt prin oras caut siguranta.
LE: Siguranta era de vina. Era siguranta din compartimentul motor
din cutia cu relee (in Autodata nu scria nimic de ea).
Misto a fost cand a pornit ventilatorul ca a inceput sa arunce bucati de gheata din el.
Se poate inchide.
OFF: Viva wirless link si conexiunile nesecurizate.
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat