- livcro
- ******
- 4,548 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,548
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Oringul nu e de plastic..ci din cauciuc. Parerea mea este ca nu caldura il degradeaza cat motorina ajunsa in baie dupa regenerarile ratate. Cred ca principala cauza a "oil low pressure " este aceasta motorina ajunsa in baia de ulei in situatia in care motorul este oprit inainte de finalizarea unei regenarari. In primul rand motorina , ca produs petrolier, degradeaza cauciucul oringului. In al doilea rand, motorina contamineaza uleiul si ii reduce semnificativ proprietatile de lubrifiere.
Pentru preventie se monteaza LED pe circuitul de degivrare al oglinzii. Eu am mai montat, suplimentar, un scut termic intra DPF si motor. In proiect era sa pun inca un scut intre esapament si baia de ulei..dar s-au schimbat prioritatile: am trecut pe Grandland iar Insignia este la vanzare.
Pentru preventie se monteaza LED pe circuitul de degivrare al oglinzii. Eu am mai montat, suplimentar, un scut termic intra DPF si motor. In proiect era sa pun inca un scut intre esapament si baia de ulei..dar s-au schimbat prioritatile: am trecut pe Grandland iar Insignia este la vanzare.
CDobreanu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2018
- Mesaj Privat
Inteleg ca la modelele dinainte de 2013 nu se afiseaza in bord mesajul ca a inceput curatarea filtrului de particule, nu? Si de asta se monteaza un led pe oglinda? Legat cumva de circuit electric filtru de particule? Nu e cazul la modelul meu 2014, poate pentru ceilalti colegi forumisti care au modele mai vechi. Insa o intrebare: de cand am eu masina asta care acum are 144.000 km, de 3 ori mi-a afisat mesajul ca a inceput curatarea filtrului dpf si asta in timp ce conduceam prin oras in trafic bara la bara, in rest, sa inteleg ca se curata in mers? Cum spuneam mai sus, merg 90% in afara orasului cu ea. Tnx.
- sadcozma
- **
- 158 mesaje
- din 26 Jun 2011
- Insignia 2016 B20DTH
- Bucuresti
sadcozma
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2016 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2011
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,548 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,548
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
@sadcozma. Nu gresesti. Mesajul ala apare si la NFL..dar cand e filtrul supraincarcat..ori mers prea mult in oras pe distante scurte, ori intrerupta regenerarea.
@CDobreanu: ar fi indicat sa verifici nivelul de ulei data viitoare. Daca e crescut, ai avut regenareri ratate. In cazul asta, schimbi urgent uleiul ca e deja contaminat.
@CDobreanu: ar fi indicat sa verifici nivelul de ulei data viitoare. Daca e crescut, ai avut regenareri ratate. In cazul asta, schimbi urgent uleiul ca e deja contaminat.
CDobreanu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2018
- Mesaj Privat
Am inteles. Deci e posibil si sa conduc pe o distanta lunga, sa inceapa procesul de curatare si sa opresc la o benzinarie pe autostrada fara sa stiu ca masina era in plin proces de curatare, moment in care am intrerupt fara sa stiu si fara sa vreau procesul de curatare.
@livcro, cum se contamineaza uleiul cu motorina in cazul regenerarilor ratate? Oricum, e bine de stiut asta cu nivelul uleiului crescut. Tnx.
@livcro, cum se contamineaza uleiul cu motorina in cazul regenerarilor ratate? Oricum, e bine de stiut asta cu nivelul uleiului crescut. Tnx.
- livcro
- ******
- 4,548 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,548
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Regenerarea se face injectand motorina in cilindri in timpul 4-evacuare. Astfel motorina este proiectata pe esapament si se opreste in DPF unde se aprinde si curata astfel DPF. Daca opresti motorul in timpul regenerarai, mini picatura aia injectata nu mai e evacuata in esapament ci ramane in cilindru. Dupa racirea motorului, motorina aia se scurge in baie. Teoretic.
- alejandro81
- *
- 7 mesaje
- din 10 Mar 2018
- Insignia 2015 A20DTE
- Piatra-Neamt
alejandro81
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Piatra-Neamt
- Masina: Insignia 2015 A20DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2018
- Mesaj Privat
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,571 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,571
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Kohany
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2013 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2023
- Mesaj Privat