PMotr
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra Sedan 2017 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2022
- Mesaj Privat
Va salut,
S-a întâmplat la cineva sa aibã variații de temperatura dupã ce merge 2-3 km? De exemplu pornesc masina, merg cam 2-3 km și apa urca undeva la 70 de gr și apoi dupã câteva secunde vad ca scade la 65 și apoi urca la 70 și apoi la 90 normal. Sau pornesc și merg 5-6 km și apa staționeazã la 70 cam 2 km și apoi urca ușor pana la 90 .
Scurt istoric , am luat masina de la cineva și apoi m-am trezit ca racitorul de ulei picura ulei și probabil ca a picurat ulei și în apa de racire. Am schimbat racitorul de ulei cu totul dar nu am spãlat instalația. Dupã 1 an și juma mi-a bufnit racitorul iar și a trebuit sa rectific chiulasa plus garnitura , am spãlat de multe ori instalația dar tot a rãmas ulei in apa, am mers cam 15 km și a început sa urce acul peste 90 . Am dus masina în service și i-a fãcut o spãlare cu nu știu ce soluție. Dupã spãlare a început sa facã variații la temperatura, pana atunci urca constant. Ideea e ca înainte îmi ajungea la 90 cam în 6 km și undeva la 0 gr afara. Acum sunt 35 cu soare și în 6 km nu sare de 75. Va mulțumesc!
MODEL: Astra Sedan 2017
MOTOR: A14NET 1.4 turbo
S-a întâmplat la cineva sa aibã variații de temperatura dupã ce merge 2-3 km? De exemplu pornesc masina, merg cam 2-3 km și apa urca undeva la 70 de gr și apoi dupã câteva secunde vad ca scade la 65 și apoi urca la 70 și apoi la 90 normal. Sau pornesc și merg 5-6 km și apa staționeazã la 70 cam 2 km și apoi urca ușor pana la 90 .
Scurt istoric , am luat masina de la cineva și apoi m-am trezit ca racitorul de ulei picura ulei și probabil ca a picurat ulei și în apa de racire. Am schimbat racitorul de ulei cu totul dar nu am spãlat instalația. Dupã 1 an și juma mi-a bufnit racitorul iar și a trebuit sa rectific chiulasa plus garnitura , am spãlat de multe ori instalația dar tot a rãmas ulei in apa, am mers cam 15 km și a început sa urce acul peste 90 . Am dus masina în service și i-a fãcut o spãlare cu nu știu ce soluție. Dupã spãlare a început sa facã variații la temperatura, pana atunci urca constant. Ideea e ca înainte îmi ajungea la 90 cam în 6 km și undeva la 0 gr afara. Acum sunt 35 cu soare și în 6 km nu sare de 75. Va mulțumesc!
MODEL: Astra Sedan 2017
MOTOR: A14NET 1.4 turbo
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
PMotr
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra Sedan 2017 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2022
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Dacã e blocat pe deschis, nu cred cã dã tot timpul cod de eroare...
Ar trebui, dupã problemele avute, sã schimbi și bușonul dela vasul de expansiune...e o piesã sensibilã, dar la care nu prea i se dã importanțã; la motoarele astea, s-a dovedit important ptr menținerea presiunii corecte în instalația de rãcire și implicit a temperaturii. Pune original, cã nu-i vreo avere, dar te scutește de complicații ulterioare.
Ar trebui, dupã problemele avute, sã schimbi și bușonul dela vasul de expansiune...e o piesã sensibilã, dar la care nu prea i se dã importanțã; la motoarele astea, s-a dovedit important ptr menținerea presiunii corecte în instalația de rãcire și implicit a temperaturii. Pune original, cã nu-i vreo avere, dar te scutește de complicații ulterioare.
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
1.Motorul trebuia spalat fara termostat
2.Trebuie clatit bine cu mai multe schimburi de apa distilata
3.Aveti doua aerisitoare foarte importante la care trebuie umblat de fiecare data cand goliti instalatia
unul pe radiator sus pe partea cu termostatul ,din plastic ,se desface pana apara canalul de aerisire cu o surubelnita foarte lata sau tub de 13
al doilea pe turbina la jumate , trebuie dat scutul termic din cele trei suruburi jos.
Asigurati va ca furtunul cel mic are gaura desfundata,,,(cel care intra in vasul de expansiune la capatul cu clips dinspre motor) apropo acesta se rupe foarte usor
In concluzie cred ca ai aer in radiator
2.Trebuie clatit bine cu mai multe schimburi de apa distilata
3.Aveti doua aerisitoare foarte importante la care trebuie umblat de fiecare data cand goliti instalatia
unul pe radiator sus pe partea cu termostatul ,din plastic ,se desface pana apara canalul de aerisire cu o surubelnita foarte lata sau tub de 13
al doilea pe turbina la jumate , trebuie dat scutul termic din cele trei suruburi jos.
Asigurati va ca furtunul cel mic are gaura desfundata,,,(cel care intra in vasul de expansiune la capatul cu clips dinspre motor) apropo acesta se rupe foarte usor
In concluzie cred ca ai aer in radiator
PMotr
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra Sedan 2017 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2022
- Mesaj Privat