Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Mirel.79

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Olt
  • Masina: Corsa 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am un opel corsa b 1,4i C14NZ cutie automata. Acum cateva luni (mai exact 4 ), i-am pus instalatie GPL. Are un consum foarte mare , parerea mea, de 13-14% prin oras. Multi mi-au spus ca poate fi din cauza tobelor, cea de mijloc si cea finala, care sunt terminate nu cred ca mai au nici o sita prin ele. Alte probleme nu are masina.
Va rog daca se poate sa-mi spuneti si mie daca tobele foarte uzate i-ti pot influenta consumul asa de mult si va mai rog daca se poate sa-mi dati si mie cotele pentru reglarea instalatiei GPL.
SI INCA CEVA VA ROG SA-MI SPUNETI SI MIE LA CATI KM SE FACE SCHIMBUL DE ULEI LA CUTIE (cutie automata)
Skip ads

  • George Pelesca

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Pãrerea mea: consumul este aproximativ normal, puþin cam mare. ªi tobele influenþeazã consumul dar mai ales modul de conducere.În manuale nu se specificã ceva de genul schimbatului uleiului din cutie dar dacã maºina are ceva kilometrii peste 200-250 de mii ar fi recomandat sã fie schimbat (depinde ºi dacã se impune, mã refer la faptul cã dacã cutia funcþioneazã bine nu e cazul).
  • Mirel.79

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Olt
  • Masina: Corsa 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Si eu ma gandesc ca tot din cauza tobelor este consumul as de mare oricum acum am sa le schimb si daca i-l aduc pe la 10-11% in oras sunt multumit, tinand cont ca are si cutie automata va fi excelent daca va fi de 10-11%.
Multumesc pentru raspuns.
  • stefanLCS

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 2.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
pai poate sau rupt sitele din tobe si acum sunt infundate.reglajul la instalatia de gaz il fac aia la care ai montat instalatia.
  • livakhe1

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2007

  • Mesaj Privat
din cate cunosc daewoo nu recomanda schimb de ulei cutie( furat de la opel)ci completare.
  • livakhe1

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2007

  • Mesaj Privat
depinde si cum conduci sportiv este normal sa consume mai mult.dar ca pret esti sub consumul de benzina
  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Mie înainte de revelion îmi consuma 11-12 % în afarã! Tot C14NZ, dar manualã.
Deschide capacul de peste unitatea multec (ai de deºurubat douã ºuruboace mari ºi late ºi douã coliere) - ãla negru pe care scrie "GM", dã-i o cheie ºi uitã-te cu un bec (lanternã) cum aratã jetul injectorului. La mine picura în draci acolo benzinã (turatã) ºi evident, amestecul nu era OK deloc. Am schimbat injectorul (cu unul second-hand) ºi am adus consumul la o valoare respectabilã de 6%.

Later edit: nu-i chiar 6 consumul ãla ... se apropie de 7 Sad


Ultima modificare făcută de electronistul la Lun 11 Feb, 2008 2:15 pm
  • Mirel.79

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Olt
  • Masina: Corsa 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Apropo de sitele de la tobe, pai pe mine chiar asta ma face sa cred ca problema cu consumul vine de la tobe pentru ca m-am bagat pe sub ia cand le-am sudat si cand o turez zornaie in draci , asa ca eu cred ca sitele sunt varza luna asta sigur schimb tobele am bani am tot doar sa ma duc sa fac comanda de ele mai trebuie iar daca nici atunci nu se va cunoaste o inbunatatire la consum, ceea ce nu cred pentru ca foarte multi mi-au spus ca din cauza tobelor este consumul mare, am sa ma uit si la injector sa vad cu toate ca nu cred ca este din cauza injectorului pentru ca atunci cand mi-a pus instalatia nu mi-a umblat la injector in fine am sa pun tobe noi si apoi am sa vad oricum o sa fie ceva mult mai bine odata cu schimbul de tobe cu astea de acum nici motorul nu se incalzeste cum trebuie.
Va multumesc pentru toate ideile.
sal !
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
acum nici motorul nu se incalzeste cum trebuie.

Termostatul nu cumva este terminat ? Normal ca baga benzina la greu daca e rece motorul
  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Tobele sigur influenteaza consumul desi sunt aproape sigur ca mai sunt ai prin alte locuri probleme.
- vezi garniturile la injectie, injector
- termostat, garnitura chiuloasa?
Nu stiu de uleiul de cutie automata dar cel de cutie manula se schimba la 100.000 max la 150.000. Eu personal am avut surpriza ca fostul propietar cand a completat uleiul cred ca a uitat ce facea si nu s-a lasat pana nu a pus tot flaconul,mult peste limita... sa fie, ceea ce va dati seama ca nu era ok!
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Uleiul la cutia automata se schimba la 50-60.000 km,in functie de felul de condus.Amanarea schimbului duce la defectiuni iremediabile ale cutiei.Intra cam 7 l,din care stiu,iar nivelul uleiului se masoara cu motorul PORNIT,in`P` sau`N`.Odata cu uleiul se schimba si filltrul.Ar fi vorba de o investitie de max.2 mil.
  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
da, corect... m-am mai interesat si e asa cum zice Dragos, cam la 60.000 km se schimba cat despre cati litri intra difera de la cutie la cutie, la mine intre 4 sau 5 litri dar nu e bine sa pui pana la refuz.
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
ovidium ma faci sa rad.ce d-zeu, aveam pretentii de la tine!4-5l in cutie?sigur nu sunt max 2l?la manuala?
  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Smile crede-ma ca habar n-am! Cand am schimbat uleiul la cutie mie mi s-a spus atat: iti trebuie 1,8 litri si tu ai avut in cutie 4 litri. Daca nu ma pricep am luat-o de bune ca ar intra mai mult de 1.8l.

P.S. si eu am pretentii de la mine dar din cand in cand o mai dau in balta! Very Happy
  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nu mai am ce sa-i fac Sad Am schimbat injectorul (cu unul second-hand), am schimbat sonda lambda cu una noua, calculatorul resetat (scos mufa de la baterie cateva ore) si tot consuma mult. Tester pentru motorul asta nu are nimeni prin Cluj; am ncercat sa confectionez eu ceva, dar nu a iesit nimic pana acum (folosesc un cablu USB-serial si mi s-a spus ca s-ar putea sa nu mearga din cauza asta). Oare sa incerc sa ma duc la un "mester priceput" ? Oricum nu mai am multi - cotizez la pompa in mod sistematic si repetat Crying or Very sad


Ultima modificare făcută de electronistul la Mar 11 Mar, 2008 8:52 am
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
ai resetat calculatorul prin scoaterea bornei.
apoi trebuie urmati niste pasi astfel incat calculatorul sa invete noile valori.
asa ai facut?
  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nu stiu cum sa-l invat noile valori Sad I-am pus borna sus, i-am dat cheie si dus am fost Smile


Ultima modificare făcută de electronistul la Mar 11 Mar, 2008 8:53 am
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...p;highlight=borna

pe fuga ti-am gasit asta.
daca dai o cautare mai gasesti.
succes
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
electronistul a scris:Mie înainte de revelion îmi consuma 11-12 % în afarã! Tot C14NZ, dar manualã.
Deschide capacul de peste unitatea multec (ai de deºurubat douã ºuruboace mari ºi late ºi douã coliere) - ãla negru pe care scrie "GM", dã-i o cheie ºi uitã-te cu un bec (lanternã) cum aratã jetul injectorului. La mine picura în draci acolo benzinã (turatã) ºi evident, amestecul nu era OK deloc. Am schimbat injectorul (cu unul second-hand) ºi am adus consumul la o valoare respectabilã de 6%.

Later edit: nu-i chiar 6 consumul ãla ... se apropie de 7 Sad


Cum ar trebui sa arate jetul ?
Din intimplare am umblat la injector (am tot C14NZ) si am observat ca dupa ani de mers in regim de curgere, nu exista jet, am descoperit ca un oring de la corpul injectorului nu era intrat in lacas, asa ca toata benzina care venea in injector, curgea pe langa.
Acum am pus oringul bine si se face o presiune destul de mare, iar jetul este ca un pahar cu gura in jos.

Totusi am observat ca se uda bujiile excesiv, exista ceva metode de tesatre si reglare a jetului ?
  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Uite asa arata inainte sa curete injectoarele / dupa : si o reclama :

Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR