Giggi
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Crossland X 2018 EB2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2023
- Mesaj Privat
Am avut 15 ani un Logan 1.5 d 85 cp și l-am dat...am luat un Opel Crossland 1.2 benzina 130 cp , 11000 km 2018 și am mai fãcut 4000km. Dar la prima revizie am fost înspãimântat de ce mi s-a spus despre mașinã. Ca ma poate lasã distribuția in orice moment cu pagube ff mari și necaz mare . Întrebare ce sa fac ? Sa încerc sa scap de ea indiferent de pagubã sau exista vreo marca de curea sau înlocuire cu lanț care sa facã masina fiabila ?
MODEL: Crossland X 2018
MOTOR: EB2DT
MODEL: Crossland X 2018
MOTOR: EB2DT
silvana72
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Bacau
- Masina: Crossland X 2020 1.2 XHT 130 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2020
- Mesaj Privat
Nu este dracul asa de negru, cu revizii facute la 10 max 12 k si cu verificarea curelei la fiecare revizie se poate preveni eventualele neplaceri.Intradevar calcaiul lui Ahile la acest motor este cureaua dar totusi sa ne gandim ca acest motor echipeaza o gama mare de modele si citroen si peugeot si opel .
- bazate
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2016
- Grandland X 2018 B12xht
- Bucuresti
bazate
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018 B12xht
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
Giggi
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Crossland X 2018 EB2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2023
- Mesaj Privat
- bazate
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2016
- Grandland X 2018 B12xht
- Bucuresti
bazate
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018 B12xht
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
Una peste alta problemele acestui motor vin din carburant, adaugat stilului de condus, adica mers subturat si pe distante scurte. Din experienta proprie recomand benzina de 98. Eu am schimbat cureaua de fabrica la 100k, alimentand R98, cu mers pe distante lungi. Deci comportament impecabil. Ulterior am trecut la P95 si am inceput sa merg pe distante mici, urban...iar noua curea necesita inlocuire la 45k si 2 ani.
Ar trebui facut un sondaj pt a se vedea cu ce au alimentat cei cu probleme. Stiu un caz care la 50k e la a treia curea, alimentat cu M100, dar mers urban. E notabil ca fiecare producator foloseste anumiti aditivi pt benzina, iar acestia pot folosi sau dauna motorului nostru....statistica s-ar putea sa faca lumina.
Ar trebui facut un sondaj pt a se vedea cu ce au alimentat cei cu probleme. Stiu un caz care la 50k e la a treia curea, alimentat cu M100, dar mers urban. E notabil ca fiecare producator foloseste anumiti aditivi pt benzina, iar acestia pot folosi sau dauna motorului nostru....statistica s-ar putea sa faca lumina.
- wanchope
- **
- 246 mesaje
- din 02 Jul 2012
- Astra 2016 B14XFT
- Bucuresti
wanchope
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
Am tot citit despre acest motor si parerea mea este ca are un defect de conceptie. Pare ca solutia tehnica cu aceasta curea trecuta printr-o baie de ulei este una nefericita - desi oficial nu este un defect asumat de catre producator, neoficial este unul acceptat, dovada fiind zecile de mii de curele schimbate pe cheltuiala producatorului si alte cateva mii de motoare schimbate tot pe cheltuiala sa. Dar s-a intamplat si la case mai mari si producatorul nu si-a asumat. Trist, dar adevarat!