- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Salutare colegi!
Multumesc celor ce m-au sustinut si îndrumat, multumesc si realizatorului acestui topic care mi-a dat sfaturi utile, roland în spetã, dar si lui bruttus care mi-a fost aproape în aceste momente în care aproape ca ajunsesem la maximum stres, lui danciucureanu, EHotaran, toti super amabili.
Sper ca acest efort sa merite si masina sa meargã bine de acum înainte. Ieri, vineri am terminat de montat cureaua de accesorii si carcasa filtrului de aer. Am iesit în traseu si masina merge super bine. La accelerare nu scoate fum deloc, chiar nu mai vad absolut deloc fum în spate, ceea ce ma bucura maxim. Porneste efectiv la sfert de cheie, are ralanti ul putin accelerat pane se incalzeste putin, asa cum o stiam dinainte sa pice pompa asta carcotasã, dar apoi ralanti ul scade si toarce foarte frumos. Cred ca dacã montez si scutul inferior abia se aude motorul(vorba vine)
Multumesc celor ce m-au sustinut si îndrumat, multumesc si realizatorului acestui topic care mi-a dat sfaturi utile, roland în spetã, dar si lui bruttus care mi-a fost aproape în aceste momente în care aproape ca ajunsesem la maximum stres, lui danciucureanu, EHotaran, toti super amabili.
Sper ca acest efort sa merite si masina sa meargã bine de acum înainte. Ieri, vineri am terminat de montat cureaua de accesorii si carcasa filtrului de aer. Am iesit în traseu si masina merge super bine. La accelerare nu scoate fum deloc, chiar nu mai vad absolut deloc fum în spate, ceea ce ma bucura maxim. Porneste efectiv la sfert de cheie, are ralanti ul putin accelerat pane se incalzeste putin, asa cum o stiam dinainte sa pice pompa asta carcotasã, dar apoi ralanti ul scade si toarce foarte frumos. Cred ca dacã montez si scutul inferior abia se aude motorul(vorba vine)
- bruttus
- **
- 239 mesaje
- din 29 Jan 2013
- Astra 2001 y20dth
- Alta tara
bruttus
- Mesaje scrise: 239
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,747 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,747
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- EHotaran
- **
- 152 mesaje
- din 20 Nov 2019
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
EHotaran
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2019
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Pai de când am mașina folosesc ulei 2T pus în motorina. Am folosit regulat. Eu am avut ce-i drept probleme cu de amorsare, cauzata fiind de acele semeringurile de la injectoare. Dacã știam ca este asa simplu sa le schimb nu stãteam eu atâta timp sa ma lupt cu acest fenomen. Oricum o buna perioada de timp acest fenomen de dezamirsare a solicitat și pompa de injecție, ce pot spune? Vad cum pornește acum la sfert de cheie, parca nici benzinãrie nu pleacã asa de repede...
In ceea ce privește rãcirea pompei și a circuitului de motorina asta da, este o problema...
In ceea ce privește rãcirea pompei și a circuitului de motorina asta da, este o problema...
- EHotaran
- **
- 152 mesaje
- din 20 Nov 2019
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
EHotaran
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2019
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Salutare grup!
Revin cu singura noutate ca de la ultima interventie am trecut de 2000 Km efectuati cu actuala pompa. Masina porneste minunat, merge foarte bine, nu impecabil ca inainte de a ma lasa pompa, dar merge foarte bine. Are nerv, nu se ingatuie nu se subtureaza si trage foarte bine in toate plajele de turatie.
Ma gandesc ca la vara daca voi mai pastra masina si timpul mi-o va permite sa incerc si o combinatorica in sensul de a pune inapoi capul hidraulic al acestei pompe.
Sau poate ca a-si incepe cu verificarea injectoarelor si inlocuirea saibelor de foc. verificarea si inspectia diuzelor.
Mi-e tare dor de torsul acela lin si fara cusur al motorului. Nu vreau sa fiu carcotas, am in dotare si un Audi A6 care are tot 2.0 motorizare, dar acest Opel era la zgomot mai silentios ca motorul de pe Audi. Audi excleaza in schimb la performanta, insonorizare, confort.
Revin cu singura noutate ca de la ultima interventie am trecut de 2000 Km efectuati cu actuala pompa. Masina porneste minunat, merge foarte bine, nu impecabil ca inainte de a ma lasa pompa, dar merge foarte bine. Are nerv, nu se ingatuie nu se subtureaza si trage foarte bine in toate plajele de turatie.
Ma gandesc ca la vara daca voi mai pastra masina si timpul mi-o va permite sa incerc si o combinatorica in sensul de a pune inapoi capul hidraulic al acestei pompe.
Sau poate ca a-si incepe cu verificarea injectoarelor si inlocuirea saibelor de foc. verificarea si inspectia diuzelor.
Mi-e tare dor de torsul acela lin si fara cusur al motorului. Nu vreau sa fiu carcotas, am in dotare si un Audi A6 care are tot 2.0 motorizare, dar acest Opel era la zgomot mai silentios ca motorul de pe Audi. Audi excleaza in schimb la performanta, insonorizare, confort.
goahead
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2008
- Mesaj Privat
salut
Sunt posesorul unei Astra G din 2003 cu motor Y20DTH. Nu mai porneste si din ce am vb pe forum am aflat ca e calculatorul de la pompa. Cel mai probabil o sa ajunga la rabla, dar inainte de asta am zis sa ma bag sa-l repar daca tot nu am nimic de pierdut.
Am reusit sa-l dau jos de pe masina, am taiat firelel de la electrovalve (2 negre care sunt ok si doua alb/gri care sunt coapte).
Am desfacut calculatorul si am gasit un fir rupt in partea dreapta si scurt la transistor.
Dupa multe incercari cu diferite sarme am reusit sa-l inlocuiesc (bineinteles dup ace am cumparat microscop sa vad ce fac acolo)
Acum intrebarea e…
l-am dat jos de vreo luna cred si o sa-l pun saptamana viitoare, cel putin asa sper.
Firele de la electrovalve le-am facut semne, dar totusi sunt 2 negre si 2 albe sper sa nu le incurc.
Sunt cu + si – si daca sunt am cum sa-mi dau seama?
Multumesc
Sunt posesorul unei Astra G din 2003 cu motor Y20DTH. Nu mai porneste si din ce am vb pe forum am aflat ca e calculatorul de la pompa. Cel mai probabil o sa ajunga la rabla, dar inainte de asta am zis sa ma bag sa-l repar daca tot nu am nimic de pierdut.
Am reusit sa-l dau jos de pe masina, am taiat firelel de la electrovalve (2 negre care sunt ok si doua alb/gri care sunt coapte).
Am desfacut calculatorul si am gasit un fir rupt in partea dreapta si scurt la transistor.
Dupa multe incercari cu diferite sarme am reusit sa-l inlocuiesc (bineinteles dup ace am cumparat microscop sa vad ce fac acolo)
Acum intrebarea e…
l-am dat jos de vreo luna cred si o sa-l pun saptamana viitoare, cel putin asa sper.
Firele de la electrovalve le-am facut semne, dar totusi sunt 2 negre si 2 albe sper sa nu le incurc.
Sunt cu + si – si daca sunt am cum sa-mi dau seama?
Multumesc
Gigi1121
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2023
- Mesaj Privat
DBenga
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2019
- Mesaj Privat
Buna ziua! Am citit tot tutoriatul dețin un Opel frontera 2,2 2003 cu pompa injecție Psg 16 și nu reușesc sa pun avansul in valorile de 4-4,5. Oricât as modifica avansul stânga dreapta pe tester tot 2,9 îmi aratã nu se modifica apsolut deloc! Care este problema și cum o pot rezolva? Sau dacã s a mai întâlnit cineva cu aceasta problema
- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
- rolland
- OP
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
DBenga a scris:Buna ziua! Am citit tot tutoriatul dețin un Opel frontera 2,2 2003 cu pompa injecție Psg 16 și nu reușesc sa pun avansul in valorile de 4-4,5. Oricât as modifica avansul stânga dreapta pe tester tot 2,9 îmi aratã nu se modifica apsolut deloc! Care este problema și cum o pot rezolva? Sau dacã s a mai întâlnit cineva cu aceasta problema
La PSG16 avansul este 2grd. Verifica cantitate injectata. Acesta trebuie sa fie 4.3-4.8 mg/cursa cu motorul cald la relantiu
- Iancu_Mihai
- *
- 15 mesaje
- din 13 Jun 2023
- Insignia Sports Tourer 2009 A20DTH
- Prahova
Iancu_Mihai
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia Sports Tourer 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2023
- Mesaj Privat
Salut! Ma poate ajuta cineva cu repararea pompei de motorina , doresc sa o repar cat mai repede posibil , detin un opel zafira 2.0 , pe tester am codurile : P1220 , P0725 , P1335 . As avea nevoie si de putin ajutor la demontarea/ montarea pe masina , mai exact cu distributia , in rest am scos tot ce este nevoie pentru a avea acces la ea . Mai multe detalii ofer in privat . Sunt din Judetul Prahova , Azuga. Multumesc anticipat!
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- intelinside10
- *
- 5 mesaje
- din 25 Jun 2016
- Astra 2001 Z16XE
- Iasi
intelinside10
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2016
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,883 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,883
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- intelinside10
- *
- 5 mesaje
- din 25 Jun 2016
- Astra 2001 Z16XE
- Iasi
intelinside10
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2016
- Mesaj Privat
pancnene
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2008
- Mesaj Privat
Pedace
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Portugalia
- Masina: Frontera 2000 X22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2023
- Mesaj Privat
Hello everyone,
Happy 2024!
Help needed, please!
Frontera 2.2dti X22DTH 116hp.
VP44 PSG5 - Had to replace the voltage regulator.
It was ok for several km, but then it started to cutoff. I was getting less and less working time with each try.
I get p1345 and now it only works for a few minutes.
Changed the crankshaft sensor - same results.
I'm now going to try and change the pump sensor position.
What are the values I should be aiming for, related to Advance timing and Injection quantity, with the engine warm at idle, please?
Many thanks.
Best regards!
Happy 2024!
Help needed, please!
Frontera 2.2dti X22DTH 116hp.
VP44 PSG5 - Had to replace the voltage regulator.
It was ok for several km, but then it started to cutoff. I was getting less and less working time with each try.
I get p1345 and now it only works for a few minutes.
Changed the crankshaft sensor - same results.
I'm now going to try and change the pump sensor position.
What are the values I should be aiming for, related to Advance timing and Injection quantity, with the engine warm at idle, please?
Many thanks.
Best regards!
Pedace
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Portugalia
- Masina: Frontera 2000 X22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2023
- Mesaj Privat
Hello again!
I managed go get the values.
I post them here if someone needs it.
For X22DTH engine!
Measurements done with:
Engine running at idle speed
At operating temperature
All consumers turned Off
Start of Delivery: 20 to 22°CA
Desired Injection Start: 2.5 to 3°CA
Actual Injection Start: 2.2 to 3.2°CA
Desired Injection Qty.: 4 to 8 mg/strk
Injection Qty.: 4 to 8 mg/strk
I managed go get the values.
I post them here if someone needs it.
For X22DTH engine!
Measurements done with:
Engine running at idle speed
At operating temperature
All consumers turned Off
Start of Delivery: 20 to 22°CA
Desired Injection Start: 2.5 to 3°CA
Actual Injection Start: 2.2 to 3.2°CA
Desired Injection Qty.: 4 to 8 mg/strk
Injection Qty.: 4 to 8 mg/strk