NT-14-PSI
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2009 A0dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2014
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Cureaua de distribuție sa defazat daca nu .cred cã ai presiunea de ulei prea micã și nu se unge bine .cînd nu ajunge ulei suficient la chiuloasã e uzurã mare la cuzineți pune un manometru la esirea uleiului din chiuloasã la acel furtun flexibil care duce la turbinã cã sa își facã ungerea se verifica cu ulei la rece si la cald la relația și în turație .nici eu nu stau prea bine cu presiune de ulei la cald in relanty are 2.2 presiune și la 2.000 de turati 4.4.- 4.5 . memoreazã filtrul de ulei și controleazãl bine vezi dacã gãsești compoziție de cuzineți particule argintate
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
LucianCv
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2012
- Mesaj Privat
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
In termeni tehnici se numesc , culbutori tren supape pentru cei care nu stiu.Astia se regasesc si pe benzinare , si in cel mai rau caz pleaca stratul de cimentare de pe rola.Compensatorii hidraulici se cam sparg cand se blocheaza , dar in general incep sa bata cand sunt obositi la rece o perioada mai mare decat in mod normal , pana se amorseaza si pot verifica foarte simplu.Daca se apasa usor sunt terminati.Daca la amorsare raman blocati , acelasi rezultat.Presiunea de ulei scazuta in rampa , si uleiul neconform duce la aceste nenorociri.Am desfacut motor de 250 de mii fara tacheti defecti , deci se poate , doar ca ala a fost intretinut si fara sa fi suferit de vicii de functionare!Tachetii rotunzi de duc mai greu in general...aia au fost miezul motoarelor.
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
Revin cu ce am constat dupa demontare : lamela ce blocheaza culbutorul pe tachet rupta la aproape jumatate dintre ei , joc si sunet de rulment spart la axa cu came de pe admisie . Am comandat un alt capac cu tot cu axe dupa cod , SH si astept sa vina zilele astea . Nu am reusit sa desfac suruburile de la rotile dintate de la axe sa vad unde e uzura .
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
Salut , uzura la axele cu came de fapt erau la pinioane la zona marcata dar pe partea opusa , aveau un grad pe buza exterioara foarte mic care freca pe capacul culbutori pe care le-am rezolvat cu un smirghel foarte fin pe un plan de sticla si ulei pe smirghel . Am cumparat si un set freze pentru scaune injectoare pentru caci aveam mici depuneri pe scaune ( le-am curatat doar de depuneri , nu am insistat sa iau si din scaun ) . Am montat tot si a disparut tacanitul si restul de zgomot de deasupra motorului , surpriza a venit dupa cateva zile cand mi-a aparut in bord pentru o fractiune de secunda PRESIUNE SLABA ULEI . Oring-ul de la pompa de ulei stiind caci ar fi trebuit sa-l schimb ( avea deja aproape 4 ani de cand il schimbasem ) . Am inceput sa demontez baia de ulei , demontat capace , cuzineti biele pe care i-am schimbat preventiv ( aveau putin luciu cei de pe partea superioara ) . In schimb am gasit cuzinetul de la palierul nr. 3 gripat .
Tin sa mentionez caci cel de la palier nr.3 nu are orificiu de ungere in arborele cotit doar in blocul motor .
Tin sa mentionez caci cel de la palier nr.3 nu are orificiu de ungere in arborele cotit doar in blocul motor .