- PSebastian264
- OP
- 2 mesaje
- din 07 Aug 2023
PSebastian264
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2023
- Mesaj Privat
Am observat ca termocupla nu lucra, am verificat corespunzator sa vad daca ventilatorul ar fi defect sau daca este ceva in neregula si totul parea ca mergea dar nu pornea termocupla. Am inteles ca e posibil sa fie defecr comutatoru ce detecteaza temperatura si porneste termocupla, am schimbat comutatoru dar termocupla pornea si nu se mai oprea indiferent de temperatura motorului. Am decis pe moment ca ar fi ok sa imi pun termocupla cu aprindere la buton . Zis si facut dar m am lovit de urmatoarea problema cum ca mi se incalzeste foarte tare firul si butonul. Am inteles ca e posibil ca butonul sa fie de prea putini amperi si ca siguranta mea de la masina e de 30 amperi, am schimbat butonul cu unu de 30 amperi si la fel aceasi problema, butonul inca se incalzeste, nu bag de seama daca se incalzeste mai ușor dar tot se incalzeste . Intradevar am nevoie de termocupla doar in orase cand stau pe loc sau merg cu trepte mici dar am nevoie de un raspuns poate ma puteti sfatui ce sa fac: ma gandeam poate stiti o solutie sa imi fac termocupla cum e ea conceputa defapt sa porneasca automat cand detecteaza temeperatura necesara si sa se opreasca singura cand trebuie.
Sau pe moment poate imi puteti da un raspuns in privinta butonului ce se incalzeste….care ar fi cauza si solutia?
De mentionat este ca masina a fost cumparata in 2005 de bunicul meu si nu a fost necesar sa facem prea multe schimbari sau reparati la ea.
MODEL: Opel astra 1995
MOTOR: 1.6
LOCATIE: Otelu rosu
Sau pe moment poate imi puteti da un raspuns in privinta butonului ce se incalzeste….care ar fi cauza si solutia?
De mentionat este ca masina a fost cumparata in 2005 de bunicul meu si nu a fost necesar sa facem prea multe schimbari sau reparati la ea.
MODEL: Opel astra 1995
MOTOR: 1.6
LOCATIE: Otelu rosu
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- PSebastian264
- OP
- 2 mesaje
- din 07 Aug 2023
PSebastian264
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2023
- Mesaj Privat
Deci, termocupla merge deoarece ramanea pe pornit dupa ce am schimbat comutatoru, inainte erau niste fire legate de firele comutatorului care daca le inchideai(aveau un fel de clipsuri) ramanea termocupla pornita, mecanicul meu a deconectat aceste doua fire, le a sigilat si cand dadeam drumu la curent pornea direct termocupla fara sa fie motoru incintat.. deci era ca si cum ramanea pornita , prima data am crezut ca am cumparat un comutator stricat care ramanea pe pornit dar l am schimbat si la fel … ramanea pornit … de accea am ales sa il pun pe buton dar acum am problema ca firul butonului in special butonul se incalzeste( doar ce am pus un buton de 30 amperi mai mare cu gandu ca poate celalalt era prea mic)
Sa imi trebuiasca un buton mai mare?
Sa fie oare vechi si uzat releu-ul ce baga curent la termocupla?
Oare stie careva de ce ramanea termocupla pe pornit?
Mai jos am o imagine mai veche inainte sau dupa ce am schimbat comutatoru…pe masina era unul cu 2 pini si tehnic noua ne trebuia cu 3 . Poate are legatura cu “țigãneala” veche ce era facuta pe la fire si de accea sa imi ramana mereu termocupla pe pornit cand dadeam drumu la curent? (Mentionez din nou ca asa era inainte sa pun la buton termocupla, acuma o pot porni manual cand e nevoie din acel buton ce se supraincalzeste)
Sa imi trebuiasca un buton mai mare?
Sa fie oare vechi si uzat releu-ul ce baga curent la termocupla?
Oare stie careva de ce ramanea termocupla pe pornit?
Mai jos am o imagine mai veche inainte sau dupa ce am schimbat comutatoru…pe masina era unul cu 2 pini si tehnic noua ne trebuia cu 3 . Poate are legatura cu “țigãneala” veche ce era facuta pe la fire si de accea sa imi ramana mereu termocupla pe pornit cand dadeam drumu la curent? (Mentionez din nou ca asa era inainte sa pun la buton termocupla, acuma o pot porni manual cand e nevoie din acel buton ce se supraincalzeste)
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Montati sonda originala ca si temperaturi cu trei pini ( 2 trepte)
Verificati siguranta termica de trepte de pe ventilator
Daca este ruginita sau intrerupta schimbati si apoi verificati pornirea la cald a ventilatorului fara alte modificari
Cand cumparati sonda verificati sau intrebati la ce temperaturi lucreaza prima treapa si a doua,
Verificati siguranta termica de trepte de pe ventilator
Daca este ruginita sau intrerupta schimbati si apoi verificati pornirea la cald a ventilatorului fara alte modificari
Cand cumparati sonda verificati sau intrebati la ce temperaturi lucreaza prima treapa si a doua,