Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • paultnt

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Sunt verificate inca de la inceput primele 2 aspecte.Momentan masina este la mecanic care le a luat prin eliminare:alternator,servo,radio cd,etc...Astept un raspuns din partea lui momentan.
Skip ads

  • paultnt

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salut,masina am luat-o aseara de la mecanic,a schimbat cablu de la alternator la acumulator,ce era deteriorat se pare.Mi-a mai spus ca acumulatorul e cam descarcat si ar trebuii sa dau o tura cu masina incat sa se incarce putin,in consecinta am mers vreo 20-25 km inainte sa ajung acasa doar ca dimineata cand am verificat aveam iar 12.34v...e normal sau ar trebuii sa merg si mai mult sa se incarce ? Sau sa o pun din nou pe redresor ?
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Obligatoriu pe redresor, regimul de incarcare e diferit.
Poate detaliezi ce inseamna deteriorat. Izolatia sau conductorul?
  • paultnt

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2014

  • Mesaj Privat
In cateva cuvinte am inteles ca e doar deteriorat si e posibil sa nu incarce suficient acumulatorul,nu mi-a zis mai multe.
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Pai acum vad nu ai mentionat initial, ce incarcare aveai cu consumatori porniti?
  • paultnt

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Între 13.6 - 14.3 de ex. aseara în mers(faruri pornire doar fara AC, radio, etc) aveam 13.9-14.1v

O sa încerc sa pun acumulatorul pe redresor mãcar câteva ore pana disearã.
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
De regula incarcarea in sarcina se verifica cu 2-3 consumatori mai mari, ex lumini + AC sau dezaburire. Oricum daca nu scade sub 13,6 e ok.
In functie de cat e de descarcat lasa-l min 3-4 ore pe redresor.
Am ceva indoieli ca problema era la cablu. Sa ne anunti deznodamantul...
  • paultnt

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Am pus-o la încãrcat pe redresor, fata de dimineațã acum avea 12.15v
  • paultnt

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2014

  • Mesaj Privat
LED-ul de la "ochiul magic" deja era cam stins, nu prea mai era verde
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Bateria e moarta, trebuie alta noua.
Obligatoriu dupa o descarcare completa trebuie sa o incarci pe redresor.
  • paultnt

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Cand am luat-o de la magazinul de baterii dupa ce am dus-o cu 9.9v,era incarcata deja la 12.7v,ulterior dupa 2-3 zile de mers in weekend tot pe la 12.1 a ajuns(sambata trecuta avea 12.7,iar duminica 12.2 si luni 12.1)
  • paultnt

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salut,dupa 2 reprize de incarcare acumulator,de 5-6 ore si respectiv 16 ore ajunsese la 13.1v,cu 4 liniute pe redresor iar "ochiul magic" era aprins ceva mai puternic de data asta.Plus mers 300km ieri si astazi surpriza iar avea 12.24v...am scos siguranta de la radio-cd desi maine tensiunea cred ca o sa scada din nou.
  • paultnt

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Și bineînțeles ca nu a mai pornit, am pus-o din nou pe redresor dupa 1 zi doar
  • paultnt

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Update : mi-au schimbat din nou cablul de la alternator si acumulatorul ...masina am luat-o vineri seara,mers cu ea 10-15 km prin oras,sambata pe la pranz avea 12.43v iar seara 12.38,duminica dimineata avea 12.25v...ieri dimineata cam tot asa...aseara am scos borna minus ,azi dimineata cu borna minus scoasa aveam 12.58v... iar "mecanicul" a zis ca daca e peste 12v e ok dar eu nu prea cred ca e ok...in ritmul asta descarc si noul acumulator...

Acumulatorul vechi mi-a zis ca degeaba e incarcat ,ca el nu mai tine incarcarea de pe masina si de accea acum 2 saptamanii dupa ce a stat la incarcat pe redresor si mers 300km extern tot a cedat a doua zi dimineata...

Ce ar mai fi de facut ? Maine dimineata am programare la EDS Auto(zona Ikea Palladdy),din cate inteleg se ocupa doar de Opel,sper sa isi dea seama de problema mea...

PS: daca invart de volan pe loc,motor pornit,scade de la 14.2v la 13,2v,este normal sa scada asa mult ?
  • paultnt

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Am dus-o la astãzi la EDS Service, sper sa ii dea de cap. Ca observație, mi-au spus ca bateria nu ar trebuii sa aibe 12.6v permanent, e ceva normal sa scadã în staționare , nu are nici o problema dacã pornește. Consumatori nu sunt nici de data asta, au zis ca dacã nu gãsesc nimic o sa deconecteze fizic unitatea radio-cd și modul canbus și merg de proba asa câteva zile cu ea demontata.
  • paultnt

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Mi-a mai spus cineva ca mașina dacã are stage 1(asta nu am menționat) poate ecu are o problema de când a fost demontat și fãcut stage 1,ca și cum ar fi oxidat pe la contacte, are vreo legãturã?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR