criste
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2016
- Mesaj Privat
Masina:
Astra J A17DTJ 81kw 110cp - 2011
Desfasurare regenerare:
Monitorizarea regenerarii o fac cu un terster obd konwwei.
Procesul de regenerare incepea undeva la 90% incarcare dpf
(imi dau seama dupa consumul la relanti care creste de la 0.5 -> 2.5-3),
si ar trebui sa dureze 10-15min pana la 20-25min maxim
(dupa monitorizarile mele),
timp in care filtrul de particule sa se regenereze de la 0% -> 100%,
si sa ramana la o incarcare de 35%, asa cum se intampla de obicei in cazul meu.
Problema actuala regenerare:
Problema acum este ca procesul de regenerare incepe undeva la 61-65% incarcare dpf, dar regenerarea efectiv a filtrului incepe dupa 8-10min si nu se mai realizeaza 100%, cum se intampla de obicei, ci porneste de la 0% pana 55%-60% si procesul de de regenerare se incheie, filtrul ramanand cu o incarcare de 50-55% in loc de 35% cum se intampla in mod normal.
Poate are cineva vreo solutie.
Va multumesc anticipat!
MODEL: Astra 2011
MOTOR: A17DTJ
Astra J A17DTJ 81kw 110cp - 2011
Desfasurare regenerare:
Monitorizarea regenerarii o fac cu un terster obd konwwei.
Procesul de regenerare incepea undeva la 90% incarcare dpf
(imi dau seama dupa consumul la relanti care creste de la 0.5 -> 2.5-3),
si ar trebui sa dureze 10-15min pana la 20-25min maxim
(dupa monitorizarile mele),
timp in care filtrul de particule sa se regenereze de la 0% -> 100%,
si sa ramana la o incarcare de 35%, asa cum se intampla de obicei in cazul meu.
Problema actuala regenerare:
Problema acum este ca procesul de regenerare incepe undeva la 61-65% incarcare dpf, dar regenerarea efectiv a filtrului incepe dupa 8-10min si nu se mai realizeaza 100%, cum se intampla de obicei, ci porneste de la 0% pana 55%-60% si procesul de de regenerare se incheie, filtrul ramanand cu o incarcare de 50-55% in loc de 35% cum se intampla in mod normal.
Poate are cineva vreo solutie.
Va multumesc anticipat!
MODEL: Astra 2011
MOTOR: A17DTJ
- livcro
- ******
- 4,576 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,576
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- bruttus
- **
- 236 mesaje
- din 29 Jan 2013
- Astra 2001 y20dth
- Alta tara
bruttus
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
In functie de km parcursi,filtrul are o limita de viata,nu se poate regenera mereu 100%,ceva de genul de la 50.000km la 100.000km filtrul este la 80% capacitate,si de la 100k la 150k filtrul este la 60% capacitate...indiferent de cum este in realitate.Ori modifici numarul de km ai masinii si comunici la ECU ca ai pus filtru nou,ori pui filtru nou si repeti treaba cu codificatul.
In orice caz,orice ai face,trebuie sa urmezi citeva recomandari generale pentru masinile care monteaza filtre de particule.
-ulei de motor cit mai nou,in asa fel incit gazele produse la arderea lui sa nu imbicseasca filtrul,si niciodata peste nivelul maxim de pe joja.
-motorina cit mai buna,care arde cit mai bine in cilindri,exclus camioane,si benzinarii de cartier,voi stiti mai bine ce aveti in RO.
-filtre motorina,aer,ulei,cit mai curate in permanenta.
-drumuri lungi pe cit posibil,si lasata masina sa termine regenerarea atunci cind o face automat.
Rezumind,tot ce intra in cilindri si nu se arde 100% se opreste in final in filtru de particule,si din aceasta cauza este nevoie de mantenanta la singe.
La fiecare 50...100 mii km revizarea injectoarelor,si calibrarea lor.Toata lumea schimba filtre,ulei,etc,dar inca nu am auzit pe nimeni sa faca o revizie injectoarelor....pentru ca nimeni nu stie sint de acord,De la 150mii...250mii in functie de marca injectorului,si de modul de folosire al acestuia,obligatoriu se schimba duzele acestora...stia cineva despre lucrul asta?
Masinile care au filtru de particule,au alt mod de intretinere decit cel al masinilor fara filtru.Nu cautati in manualul de intretinere,nu apare asa ceva,ar insemna ca nimeni sa nu mai cumpere masini noi,si ar muri de foame fabricantii.
-
In orice caz,orice ai face,trebuie sa urmezi citeva recomandari generale pentru masinile care monteaza filtre de particule.
-ulei de motor cit mai nou,in asa fel incit gazele produse la arderea lui sa nu imbicseasca filtrul,si niciodata peste nivelul maxim de pe joja.
-motorina cit mai buna,care arde cit mai bine in cilindri,exclus camioane,si benzinarii de cartier,voi stiti mai bine ce aveti in RO.
-filtre motorina,aer,ulei,cit mai curate in permanenta.
-drumuri lungi pe cit posibil,si lasata masina sa termine regenerarea atunci cind o face automat.
Rezumind,tot ce intra in cilindri si nu se arde 100% se opreste in final in filtru de particule,si din aceasta cauza este nevoie de mantenanta la singe.
La fiecare 50...100 mii km revizarea injectoarelor,si calibrarea lor.Toata lumea schimba filtre,ulei,etc,dar inca nu am auzit pe nimeni sa faca o revizie injectoarelor....pentru ca nimeni nu stie sint de acord,De la 150mii...250mii in functie de marca injectorului,si de modul de folosire al acestuia,obligatoriu se schimba duzele acestora...stia cineva despre lucrul asta?
Masinile care au filtru de particule,au alt mod de intretinere decit cel al masinilor fara filtru.Nu cautati in manualul de intretinere,nu apare asa ceva,ar insemna ca nimeni sa nu mai cumpere masini noi,si ar muri de foame fabricantii.
-
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat