foc77
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2022
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
ionut2505
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2021
- Mesaj Privat
Salutari.
Am si eu o problema cu astra j 1.7 125cp
I.si face regenerari in oras 50-100 km
Nu am erori.
Dar ce am observat:
-nu sta turata in timpul regenerarii la relanti ( consumul creste)
-daca sunt pe loc in timpul regenerarii temperatura in dpf e undeva la 200 gr in mers undeva la 400-500 gr
Cand incepe regenerarea scoate fum apoi daca merg turat dispare
Daca stau pe loc nu poate face regenerarea din cauza temperaturii mici din dpf si azi am vazut ca daca cobor cu ea temperatura in dpf scade sub 200 gr si se opreste regenerarea.
Ca sa i pot face regenerarea pana la capat trebuie sa merg cu ea
Daca stie cineva de ce este asa mica temperatura in dpf si dc nu sta turata la relanti ?
Precizez ca toba nu e curata
Multumesc
Am si eu o problema cu astra j 1.7 125cp
I.si face regenerari in oras 50-100 km
Nu am erori.
Dar ce am observat:
-nu sta turata in timpul regenerarii la relanti ( consumul creste)
-daca sunt pe loc in timpul regenerarii temperatura in dpf e undeva la 200 gr in mers undeva la 400-500 gr
Cand incepe regenerarea scoate fum apoi daca merg turat dispare
Daca stau pe loc nu poate face regenerarea din cauza temperaturii mici din dpf si azi am vazut ca daca cobor cu ea temperatura in dpf scade sub 200 gr si se opreste regenerarea.
Ca sa i pot face regenerarea pana la capat trebuie sa merg cu ea
Daca stie cineva de ce este asa mica temperatura in dpf si dc nu sta turata la relanti ?
Precizez ca toba nu e curata
Multumesc
tamisa
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Dambovita
- Masina: Zafira 2009 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2018
- Mesaj Privat
Temperatura pentru a incepe regenerare trebuie sa fie minim 585 grade.Ca sa ajungi la aceasta temperatura trebuie sa mergi cu peste 100 km/h (de preferat 110-120 km/h) in treapta 4 sau 5 in mod constant,turatia intre 1800-2400. Dupa ce incepe regenerarea poti merge si cu viteze mai mici dar foarte important sa mergi cu viteza constanta .Procesul de regenerare tine maxim 20 minute ,ce am observat la mine este ca e bine sa mergi constant peste 110 km/h pana se regenereaza 35% ,apoi pana la 100% regenerare poti merge si cu viteza constanta mai mica (60 km/h). Cel mai bine urmarest cu OP-com tot procesul ,dupa regenerare procentul de incarcare al DPF este de 31% la mine. Ideal este autostrada.
- iuli78
- **
- 192 mesaje
- din 22 Jun 2021
- Corsa 2010 Z13DTE
- Constanta
iuli78
- Mesaje scrise: 192
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2010 Z13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2021
- Mesaj Privat
Nu este obligatoriu sa porneasca regenerarea cand mergi constant si cu viteza . In cazul meu pot merge mult si bine ,ca regenerarea o incepe cand ajunge DPF Soot Accumulation la 80 % , din ce am observat la Corsa D 1.3cdti ,temperatura maxima a fost in jur de 400 grade , mai mult de atat nu urca ,atata timp cat gradul de incarcare este pana in 80% , abia atunci se mai merg cativa km si incepe sa creasca temperatura in jur de 600 cand porneste regenerarea .
Acum dupa experianta initiala cu filtru de particule , pot zice ca o curatare a lui nu-i face rau cand sunt probleme cu el , in cazul meu o curatare termica chiar si nefinalizata si una chimica ,la ultima nu stiu cat de ok ,era ca nu mi-a dat bonul pe care scrie gradul de curatare , a fost o treaba buna ,atata timp cat pe partea de DPF deocamdata totul este in regula si face regenerarea la aproximativ 300 km ,mers mai mult in exterior . Oricum ,daca nu se rezolvau problemele initiale cu actuator turbo si senzor presiune diferentiala ,nu faceam nici o treaba cu curatarea DPF-ului ca se incarca la loc dupa cateava drumuri.
Gradul de incarcare, aratat cand l-am dat jos dupa masina sa il duc la prima curatare , a fost in jur de 160 % si nu mai facuse regenerarea de 385 km , este bine ca sa reusit curatarea , nu stiu cum sunt la cele in stare excelenta , dar la asta ajunge gradul de incarcare putin sub 30 % dupa regenerare .
Acum dupa experianta initiala cu filtru de particule , pot zice ca o curatare a lui nu-i face rau cand sunt probleme cu el , in cazul meu o curatare termica chiar si nefinalizata si una chimica ,la ultima nu stiu cat de ok ,era ca nu mi-a dat bonul pe care scrie gradul de curatare , a fost o treaba buna ,atata timp cat pe partea de DPF deocamdata totul este in regula si face regenerarea la aproximativ 300 km ,mers mai mult in exterior . Oricum ,daca nu se rezolvau problemele initiale cu actuator turbo si senzor presiune diferentiala ,nu faceam nici o treaba cu curatarea DPF-ului ca se incarca la loc dupa cateava drumuri.
Gradul de incarcare, aratat cand l-am dat jos dupa masina sa il duc la prima curatare , a fost in jur de 160 % si nu mai facuse regenerarea de 385 km , este bine ca sa reusit curatarea , nu stiu cum sunt la cele in stare excelenta , dar la asta ajunge gradul de incarcare putin sub 30 % dupa regenerare .
A7860
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Alba Iulia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2018
- Mesaj Privat
Bunã.
O problema mai delicata am și eu la un z19dth.
Mai exact cu presiune diferentiala din filtru.
Tind sa menționez ca filtrul se regenereazã normal când ajunge la saturația de 100% sau în jurul acestei valori.Dupã ce se regenereazã scade în jurul valorii de 24 25 %. Problema este ca atunci când ajunge saturația la 60 65% îmi da eroare 242f75 se limiteazã și presiunea diferentiala creste. Si tot asa ma tine pana când ajunge iar saturația la 100% și se regenereazã. Dacã opresc motorul și îl pornesc își revine, dispare cheia si reapare pana mai merg puțin cu el la drum.
Am mai observat o chestie ca se aprinde doar dacã ies la drum în viteze mai mari și merg constant. Dacã ma plimb doar prin oraș nu se aprinde și nu se limiteazã.
Masina in rest când nu are aceasta eroare este în regula.
O problema mai delicata am și eu la un z19dth.
Mai exact cu presiune diferentiala din filtru.
Tind sa menționez ca filtrul se regenereazã normal când ajunge la saturația de 100% sau în jurul acestei valori.Dupã ce se regenereazã scade în jurul valorii de 24 25 %. Problema este ca atunci când ajunge saturația la 60 65% îmi da eroare 242f75 se limiteazã și presiunea diferentiala creste. Si tot asa ma tine pana când ajunge iar saturația la 100% și se regenereazã. Dacã opresc motorul și îl pornesc își revine, dispare cheia si reapare pana mai merg puțin cu el la drum.
Am mai observat o chestie ca se aprinde doar dacã ies la drum în viteze mai mari și merg constant. Dacã ma plimb doar prin oraș nu se aprinde și nu se limiteazã.
Masina in rest când nu are aceasta eroare este în regula.
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
A7860
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Alba Iulia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2018
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
A7860
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Alba Iulia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2018
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
A7860
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Alba Iulia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2018
- Mesaj Privat
- iuli78
- **
- 192 mesaje
- din 22 Jun 2021
- Corsa 2010 Z13DTE
- Constanta
iuli78
- Mesaje scrise: 192
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2010 Z13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2021
- Mesaj Privat
Traiam cu impresia ca atunci cand ajunge gradul de incarcare la 80 % incepe regenerearea , dar dupa cum se vede in poza de mai jos , mai face regenerarea si cand ajunge la 90-91% , cand am verificat si am vazut ca ajuns la 90 % , am zis ca iarasi sunt probleme cu filtrul de particule , dar la urmatoarea pornire dupa 3-4 km ,a inceput sa isi faca regenerarea , dupa socotelile mele sa curatat pana la aproximativ 30 % .
- Silviu1393
- **
- 407 mesaje
- din 14 Jun 2013
- Astra 2013 A17dte
- Arges
Silviu1393
- Mesaje scrise: 407
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2013 A17dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2013
- Mesaj Privat
Salutare la toata lumea! La o Astra j 2013 130 cp, e normal sa inceapa regenerare la 5-10 minute dupa ce o pornesc rece? Ultima data am pornit.o seara, nepornita de 2 zile, mers cu ea 100m, oprit la magazin, lasat motor pornit, cand am iesit din magazin intrase in regenerare. Nu trebuie sa ajunga la o anumita temperatura? La drumuri scurte, isi face regenerarea si la 20 de km, aproape de fiecare data cu motorul rece, la cateva minute dupa pornire si din ce am observat de cele mai multe ori atunci cand o las pornita pe loc. Cand isi face regenerare la rece scoate extrem de mult fum, nu mai vezi in oglinzi. La cald nu scoate fum, sau scoate foarte putin, insesizabil in oglinda. Nivelul de ulei nu creste. La drumuri lungi nici nu am contorizat la cati km o face, dar destul de rar 400-500 km. In general sunt atent la regenerari sa nu le ratez, o sa montez si un led la oglinda cand o sa am.timp. oare o fi ceva in neregula cu ea sau e oarecum normal?
- ACristian819
- *
- 10 mesaje
- din 16 Dec 2018
ACristian819
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2018
- Mesaj Privat
GStetco
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2023
- Mesaj Privat
Buna ziua! Am un Opel Astra Sport Tourer, 1.7 cdti, 125Cp. Si am o problema. Mi-a fost infundat filtrul de particule si l-am trimis la curãțare la Odorheiul Secuiesc. Mi-a sosit filtrul si l-am montat, am șters erorile dar i-am dat regenerare filtru particule dar imi da regenerare failed. Care este cauza de nu se face regenerarea? Va Multumesc! O zi buna va doresc!
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
GStetco
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2023
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
GStetco
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2023
- Mesaj Privat