Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • savu catalin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.6xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salut,

Cred ca acest subiect a mai fost atins,dar nu am gasit un raspuns asa ca mai intreb o data.
Masina mea are din fabrica pachet drumuri grele.Arcurile originale au sectiune variabila si au aprox 33 cm.
Mi s-a rupt un arc pe spate.
Am cumparat de la eds ,vorbind in prealabil cu ei si verificand seria de sasiu o pereche de arcuri kyb, care la prima vedere erau identice ca dimensiuni cu cele originale, tot cu sectiune variabila.
Dupa ce l-am pus pe cele noi, masina sta ridicata de bot.
Merg asa de ceva timp,nu este deranjant,decat vizual poate.
In catalogul kyb, cele heavy duty, au o dimensiune mai mica si sectiune constanta.
Acum intreb, masina este tip drumuri grele, si totusi a venit din fabrica cu niste arcuri normale?
Arcurile kyb au o rigiditate mai scazuta fata de cele originale?
Astept un raspuns de la cei care au o masina asemanatoare.

Astra g classic 2 2008 sedan
Skip ads

  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
de obicei cand schimbi arcuri, masina trebuie sa stea mai ridicata decat in mod obisnuit. Se poate sa fi cumparat arcuri standard la pret de arc hard. Nu esti primul caz, chestia asta mai patind-o 2 amici ai mei.
  • grigoras_cosmin07

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2014

  • Mesaj Privat
schimbale si pe spate si se echilibreaza vizual. In rest este normal sa stea mai ridicata, arcul vechi este mai calcat, mai obosit , o sa se lase si astea dupa un nr de km sau ani.
  • savu catalin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.6xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Pe fata sunt cele originale.
Pe spate le-am schimbat.
In fata este mai ridicata.
In spate este mai lasata.
Cele kyb sunt identice ce cele originale,l-am pus unul langa altul cand l-am schimbat.
Intrebarea era,pentru cei care au o masina asemanatoare,daca arcurile originale sunt cu sectiune variabila,avand in vedere ca cele de la kyb tip hd sunt cu sectiune continua.
  • fastohandle

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Am Astra Classic 2 2006 Sedan cu pachet drumuri grele si am dat ieri toate amortizoarele la reconditionat . M-am uitat la arcurile de pe spate care erau originale GM si au pe ele codul JQ 1806 , nu am putut sa imi dau seama daca e cu sectiune continua sau variabila ca era cric hidraulic sub punte si era comprimat.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mai bine cumperi arcuri second originale. asa ma patit eu dar pe fata cu arcuri Lemforder noi si am pus pana la urma unele originale second si totul a fost OK.
  • savu catalin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.6xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua tuturor.
In 2022,dupa 7 ani de la postarea initiala,la care nu am primit un raspuns concret revin cu o intrebare.
A venit vremea sa schimb amortizoarele originale ale mașinii (curg doua) si va intreb ce marca e ok.
In afara de gm.
Lemforder
Sachs
Monroe
Febi Bilstein
Sau altceva daca stiti...pentru DRUMURI GRELE.
Acum ca umblu la amortizoare as dori sa schimb si arcurile Kyb cu care am echipat masina in 2015,care sunt mai moi se pare decat cele originale,cum v am spus si atunci.
Daca pun arcuri de caravan sau fara secțiune variabilã se schimbã ceva,adica va sta mai ridicata de spate?
Sau mai bine cei care s au lovit de problema asta,a schimbarii arcurilor din pachetul drumuri grele ce au pus ca inlocuitor si sunt multumiti?
Astept un raspuns de la cei care au facut schimbarea.
Multumesc si o zi frumoasa.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Fãrã sã fiu implicat direct, cu modelul de fer și/sau schimbarea arcurilor+amortizoarelor, dã un VIN, sã încercãm sã o rezolvãm din tastaturã...
  • savu catalin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.6xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2008

  • Mesaj Privat
W0L0TGF698G110426
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Pe VIN-ul tãu, deci pachet DG:
Spate
1. Amortizor GM 72119073(TU) / 915684 cu echivalente date de catalog:


2. Arc GM 9118377(JP) / 90576166 cu echivalente de catalog:


Sfat general, ptr tine care vrei pachet DG: orienteazã-te la cele mai înalte și cu sârma cea mai groasã, cu diametru constant, dacã e sã alegi din mai multe.
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Sfatul meu, bazat pe experienta personalã: la arcuri spate, nu pune sh, eu am cumpãrat noi, marca suplex, identice ca dimensiuni și grosime spira cu cele originale, au mai bine de 8 ani și sunt foarte ok, nu au fost deloc scumpe.
La amortizoare am pus atât fata cat și spate bilstein, la recomandare service eds, au 4 ani, de asemenea se comportã f bine.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu personal as cauta la dezmembrari sau REMAT o Astra G Classic cu acelasi tip de caroserie, modelul 2004-2009 si as cumpara arcurile originale de pe ea. Preferabil una pe benzina, care a facut mai putini km decat un diesel. Le recunosti usor dupa culoare (sau nuanta de culoare, diferita de cele pre2004 daca e albastra) si dupa faptul ca pe haion este scris Opel Astra Classic.

Cauta pâna gasesti (cu rabdarea treci marea, asa se spune).
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Pãi tocmai asta e problema, la cam toate astra g clasic 2, cu pachet drumuri grele, indiferent ca sunt benzinã sau motorinã, s au rupt arcurile spate.
Mie mi s au rupt ambele arcuri spate demult, nu aveau nici 10 ani sau 150 000 km, am cumpãrat sh original, indicativ jq, mi s au rupt și alea la scurt timp.
Buba e doar pe spate, arcurile fata sunt cele din fabricã. Am prieteni cu aceleași tip de mașina cãrora la fel, li s au rupt doar arcurile spate.
În cazul meu, nici mãcar nu am carat greutãți cu mașina, pur și simplu au pocnit. Cum ar veni, "e boala lor"😀
  • savu catalin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.6xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Si cu ce ati inlocuit?
Asta am intrebat.
Ca sa stea masina la fel cum statea cu cele originale,daca nu cumva ati pus tot originale.
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Pãi am menționat în postarea anterioarã: am pus noi, marca suplex, poziția și comportamentul mașinii dupã mai mult decât ok
  • ionapostol

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Aceeași problema o am si eu. Chiar daca am comandat dupa seria masinii arcurile sunt prea moi si masina nu mai are aceeasi pozitie.
De ce apare aceasta situație. Cumva arcurile cu care a venit masina nu sunt prinse in nici un catalog !?....sau cele aftermarket sunt din otel mai moale ?
LE
Am gãsit arcul asta de 345 mm. Este cel mai lung si cred ca merge.
https://comnico.ro/arc-kyb/T...XEZxoCC-IQAvD_BwE
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Arcurile aftermarket, indicate ca echivalente, nu pot fi identice cu cele originale, din varii motive: tehnologice, prelucrarea informației etc. Alta ar fi, teoretic, povestea, dacã ai cumpãra arcuri originale...de cele mai multe ori, la fer de vrâsta asta, nici n-ai de unde...
Cele din link, se pot monta pe mașina ta, dar vor fi destul de înalte, depinde și ce-ți dorești tu...poate ai casã-n construcție.
  • Libra

  • Mesaje scrise: 4,041
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Vin si eu cu aceeasi problema.
Astra G Caravan 2002, Y17DT.
In iarna, reconditionand tabla de pe burta masinii, am constatat ca la unul dintre arcuri se rupsese o bucata din el.
Am cumparat si montat atunci un set de arcuri noi. Din pacate, cele vechi au fost aruncate la fier vechi atunci.
In utilizarea ulterioara, am constatat ca arcurile noi sunt mult mai moi decat cele vechi. La incarcari pe care le-am mai avut la masina inainte, am constatat ca masina se lasa semnificativ mai mult.
Intrebarea pe ce care o ridic si eu este:
Ce cod produs au arcurile pentru pachet drumuri grele?
Sau, ce marca / model de arcuri sa cumpar pentru a fi sigur ca sunt pentru drumuri grele?
Cand le comanzi on-line, nu poti pune sublerul pe spire sa le masori. Le vezi doar dupa ce le primesti.
Multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR