Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,983
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Eddie a scris:Am gasit acum cateva luni nivelul antigelului 5 mm. sub nivelul maxim. Nu l-am verificat nicodata,pentru ca nu am avut probleme...
Am completat pana la maxim atunci. Ieri,ca sa scap de sticla din portbagaj cu antigel,vreo 150-200 gr. combinat jumatate cu apa,l-am pus pe tot in vas. Acum e peste maxim cu aproape un deget. Se pot produce daune sau sa trag inapoi cumva surplusul ?

Stai liniºtit: nu se intâmplã nimic dacã este un pic peste nivelul maxim. Numai bine.
Skip ads

  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
spuneti-mi si mie va rog cum se prezinta uleiul cand ARE antigel / apa in el? spuma si la capac si la joja? culoare maro sau gri? si eu am observat ulei maro peste maxim si antigel scazut, dar spuma doar la capacul de sus nu la joja... (la masina mea)
mersi.

ps: ce se intampla daca uleiul este peste limita maxima? :-s
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,983
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Spuma se vede la capacul de sus, nu pe joja. Dacã apa se amestecã cu uleiul,culoarea uleiului tinde spre gri, dar in cazul antigelului poate fi si maro. In orice caz dacã se schimbã culoarea uleiului ºi nivelul creºte pe joja trebuie verificat imediat din ce cauzã se intâmplã acest lucru. Pune un pic de ulei de pe jojã intre douã degete: dacã este apa/antigel in ulei vei simþi imediat un efect "abraziv" la frecarea degetelor.
  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
am uitat sa mentionez: cand turez motorul peste 4000 rpm se aude clar o scurgere de apa ca de la robinet de undeva din bord, chiar din fata mea.... ciudat...
  • Glacius

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Edwin a scris:Spuma se vede la capacul de sus, nu pe joja. Dacã apa se amestecã cu uleiul,culoarea uleiului tinde spre gri, dar in cazul antigelului poate fi si maro. In orice caz dacã se schimbã culoarea uleiului ºi nivelul creºte pe joja trebuie verificat imediat din ce cauzã se intâmplã acest lucru. Pune un pic de ulei de pe jojã intre douã degete: dacã este apa/antigel in ulei vei simþi imediat un efect "abraziv" la frecarea degetelor.


Cea ce mi curge mie jos pe asfalt are acel efect abraziv , doar antigelul curat nu are acea abrazivitate nu?
  • Cristian89

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Daca v.as spune ca eu am pierd antigel,tinand cont ca am schimbat garnitura de chiuloasa +am schimbat termostatul,nu am pete de apa in masina,cand am schimbat distributia nu avea nimic pompa de apa,cand mi.am pus scut-ul de fier pentru iarna asta nu se vedea pe nicaieri vro picatura pe unde sa se scurga antigelu,radiatorul este in stare perfecta.....si totusi mie imi pierde antigel,problema mea este demna de dosarele X
  • r3chinu

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2011

  • Mesaj Privat
eu am alta problema pe care nu am rezolvato nici acum! 1. in vasul de expansiune am putin ulei,pierd antigel cred ca pe la piciorusul din plastic din partea dreapta a radiatorului care este rupt, 2. dupa ce fac schimbul de ulei cam dupa 2 saptamani nivelul uleiului imi creste cam cu 2cm insa nu imi baga antigel mai degraba imi baga motorina! si in plus de 2 luni am o bataie in directia pistonului2! voi ce parere aveti de aceasta problema?
astept sa vina cadura sa vad ce fac cu radiatorul daca il pot repara sau daca nu cumpar altul,voi spala bine traseul antigelului urmarind tutorialele care sunt pe site,sa sper ca nu va mai baga ulei.
insa problema cu motorina in ulei sa fie oare de la oringuri?
  • Paul Cristian1983

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Sunt un nou membru al acestui forum si am si eu o problema cu Opelul meu. Am un Opel Astra G 1.7dti din 2002 si am o problema la care nu gasesc solutia. Mi se creeaza pe instalatie o "presiune" si imi scoate furtumul care face legatura intre radiator si chiuloasa ( p.s. la capatul dinspre chiuloasa se gaseste termostatul). Chestia asta mi-a aparut in mers , mi-a crescut temperatura la motor. Am crezut ca este colierul de metal slabit , l-am inlocuit si s-a intamplat din nou. Am pus doua coliere si acum am si ulei in antigel....a mai patit cineva asa ceva? astept sfaturile voastre...va multumesc anticipat
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut posesori de Astra G, intimpim si eu o problema cu un Caravan de 1,7 dti din familie si anume spuma uleioasa in vasul de expansiune si un furtun care intra in radiator care transpira ulei. Din antigel dispare destul de putin care nu prea da de banuit. Termoflotul a fost schimbat nou cam de 10000 km, parca era marca BEHR, de atunci nu au fost probleme pana acum. Mentionez ca masina functioneaza bine, temperatura de functionare nu trece de 90 grade. Astept pareri si sugestii.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
daca nu ai curatat/spalat instalatia de racire a ramas ulei pe circuitu de racire si acum suporti consecintele,
sa ,,,dizolvat,,,furtunu si iese ulei prin el
sunt cateva topicuri cum sa cureti instalatia de racire de urmele de ulei ramase in ia
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Instalatia au curatat-o dupa schimbarea termoflotului si o perioada era aproape curat vasul. Un mecanic spunea ca daca spuma de ulei apare doar cand masina este alergata mai tare atunci poate veni de la etanseitatea injectoarelor, ca are ceva camere de racire. Este periculos sa mai umblu cu ea asa?
  • DMarzac

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Salut! Unde gasesc un tutorial in care sa vad cum sa dau jos admisia la opel astra H. 1.7 cdti. !?
  • AMarianu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2023

  • Mesaj Privat
@sec233ast
Aceasi situatie ii si la mine, spuma multa gri in vasul de expansiune
Care a fost rezolvarea?
Multumesc
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,792
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Schimbați tecile injectoarele și șaibele de foc!
  • AMarianu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2023

  • Mesaj Privat
Multumesc pt rãspunsul promt.
Acuma tocmai curãțãm circuitul de rãcire si cãutam o cale de a șunta termoflotul.
Bun, anlm sa incerc eu sa schimb tecile.
Daca esti amabil sa ma lamuresti de ce injectoarele trebuiesc schimbate?
Multumesc
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,792
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu injectoarele!
Tecile. În teci se bagã injectoarele, acestea se extrag din teci, se înlocuiesc șaibele de foc și tecile cu tot cu oringuri.
Lasã termoflotul ACOLO! Are rolul de a rãci uleiul, șuntarea acestuia pune motorul în cap!
De fapt... Faci cum dorești.
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,373
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
corsablue a scris:Schimbați tecile injectoarele și șaibele de foc!


Deci ai vrut sã scrii injectoarelor? E typo in mesajul inițial, ca sã corectez?

@AMarianu lãsați termoflotul așa cum e.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,792
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Da da Mr. Opel. Mulțumesc!
  • AMarianu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2023

  • Mesaj Privat
Am inteles mesajele voastre. Am pastrat termoflotul.
Am largit gaurile cu pila si am scos tecile,(sunt puternic corodate). Cu un diblu de fier (ancora pt beton) si o parghie de doi metri lungime, au iesit destul de usor Wink Saibele de foc au ramas aceleasi. Noile teci, garniturile de pe injectoare si garnitura capacului culbutorilor sunt schimbate. Mai curat egr si pun totul la loc. Partea usoara a trecut Smile. Greul abia incepe, curatarea circuitului de racire. Va multumesc pt ajutor
  • AMarianu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2023

  • Mesaj Privat
O idee pt cineva care o sa se incumete
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR