Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • DDascalescu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2023

  • Mesaj Privat
Salutare grup.
Pe 24.04.2023 am schimbat distributia toata la masina (curele, pompa apa, rola intinzatoare, etc), facut schimb de ulei, garnituri la capacul de sus de la motor si la suportul pentru filtrul de ulei. La un service pentru minunata suma de 1800 lei in care am platit si o verificare generala, dar nu am primit nici un cod de eroare, nici un sfat legat de alte probleme ale masinii. Si nici nu au resetat INSPECTION. Pana aici relativ multumit.
Dupa ce am luat masina de la service, si de atunci incoace, nu e zi in care sa nu se opreasca motorul in mers.
Se opreste, apare check motor si nu mai porneste deloc. Se invarte in gol fara pornire. Dupa ce se opreste, cand dau la automat palpaie intermitent si rapid becul check engine. Singura solutie pentru repornire este sa scot borna - de la baterie si porneste ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Bineinteles, fara un numar de kilometri anume, dupa un timp se opreste din nou. cateodata merg si 10-15 km, cateodata doar 2-3. Solutia, cum am mai spus, scot borna si reponeste temporar.
Am vorbit la service, le-am explicat ca nu facea asa inainte, au concluzionat ca poate fi ECU, fara tester fara nimic.S-o fi "stricat" ECU acolo?
Am pus OP-COM pe masina si tot primesc eroarea P0100 dupa aceste opriri. Am scos mufa de la debitmetru cu masina la relanti, nu are nici un efect.
Poate debitmetrul de aer sa conduca la acest comportament al masinii, sau poate fi ceva mai grav? As vrea sa merg la service din nou, cu lectia invatata.
Voi face astazi o inregistrare live din OPCOM a datelor si voi urca aici. Dar pana atunci daca aveti vreo parere sau ati mai patit asa si cum ati rezolvat.... ajutati-ma.
Va multumesc mult.


MODEL: Zafira A 2021
MOTOR: Z18XE

LOCATIE: Piatra Neamt
Skip ads

  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,399
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra G Caravan 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Aici spune ca solutia a fost un alt debitmetru: https://www.clubopel.com/vie...p=1818947#1818947
  • DDascalescu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2023

  • Mesaj Privat
Bun. Experienta de azi.
Plec de la serviciu, montez opcom sa monitorizeze.
Se opreste de 3 ori pana acasa. Sper sa se inteleaga din fisiere ce problema e. Chiar am avut si eroare de imobilizator la a 3-a oprire. Nu mai pornea nici dupa ce am scos borna de la baterie. Am lasat-o cuminte 10 minute, a pornit si am ajuns acasa.
O sa fie fisierele atasate si cu erorile rezultate.
Fault 1.txt vor fi erorie citite imediat ce am ajuns acasa, inainte sa ma murdaresc pe maini. Erorile de imobilizator nu le-am mai vazut niciodata la aceasta masina.

1. Am desfacut bobina de pe bujii sau cum se numeste (oricum a umblat mecanicul la ea cand a schimbat garnitura la capac) si am verificat-o de crapaturi. Nu sunt. Am montat-o cu atentie la loc, sa fiu sigur ca intra fiecare bujie in locasul potrivit.
2. Am verificat conexiunile, cablurile catre, dinspre, tot ce am putut verifica in parcare. Pareau ok.
3. Am desfacut debitmetrul de aer si l-am curatat cu spray de curatat senzori de aer.
4. Am impins/verificat toate furtunelele ce intra in clapeta de acceleratie.
5. Am curatat contactele de la debitmetru.
6. Am montat totul inapoi.
7. Am verificat cu OPCOM valorile la debitmetru vu mufa pusa... arata, fara mufa... nu arata nimic. Ce poate insemna asta? Ca e ok DEBITMETRUL?
8. Am mers pe aproximativ acelasi traseu unde mi s-a oprit de 3 ori. NU S-A MAI OPRIT dar... cine stie maine.
9. Am citit coduri de eroare (atasez Fault 2.txt) dupa plimbarea in care NU S-A OPRIT masina.

Atasez o arhiva zip cu toate fisierele rezultate in timpul opririlor, coduri de eroare, etc.

Acum... cine stie... poate s-a rezolvat. Eu va tin la curent.

Va rog totusi, daca va pricepeti, interpretati ceea ce atasez in comentariul urmator, pentru ca nu prea inteleg ce am facut de fapt.

Multumesc!


Ultima modificare făcută de DDascalescu la Vin 05 Mai, 2023 3:44 pm
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,399
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra G Caravan 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Uploadeaza .zip pe https://easyupload.io/ sau pe Google Drive-ul tau si posteaza linkul aici.
  • DDascalescu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2023

  • Mesaj Privat
https://mega.nz/file/3R42AJw...cm4Ks_R51Zw6VhA_o
Acesta este linkul.
Acolo sunt fisierele live si erorile.
  • Augustin73

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Poate fi si imobilizatorul care are aceste simptome .
Poate fi si senzorul de turatie
  • DDascalescu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2023

  • Mesaj Privat
Senzorul de turatie e in zona unde au lucrat cand au schimbat distributia? Poate au intrerupt ceva fir electric pe acolo. Nu mai inteleg nimic. Azi am mers la 15 km de oras, s-a oprit de 6 ori la dus. La intors nu s-a oprit deloc. Cum sa o apuce asa, DUPA CE A FOST IN SERVICE... Efectiv nu inteleg. Oare s-a uitat cineva pe fisierele alea. Se vede ceva deosebit in ele inainte de oprire? M-am uitat si eu, dar nu ma pricep.
  • DDascalescu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2023

  • Mesaj Privat
Asta imi afiseaza in bord dupa ce se opreste motorul. Am filmat ca sa fie mai clar.
https://mega.nz/file/PFgQEIL...igJ_vUww2Y7JKG8OU
  • Augustin73

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Da senzorul de turatie este acolo pe langa pinioanele de la distributie dar teoretic ala daca e defect porneste greu dar porneste . Ai eroare pe clapeta acceleratie ?
  • DDascalescu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2023

  • Mesaj Privat
Augustin73.
Masina porneste perfect, fara probleme, si la rece si la cald, si dupa ce scot borna dupa opririle dese.
Nu am erori pe clapeta de acceleratie.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,415
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ceva erori trebuie sa ai, daca e senzorul de ax cu came )ala ar trebui sa fie in zona distributiei) ar trebui sa ai un P0340 (daca tin bine minte)
De verificat firele / partea electrica...
  • DDascalescu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2023

  • Mesaj Privat
Am atasat mai sus link catre fisiere cu erori, cu live.
  • DDascalescu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2023

  • Mesaj Privat
Guys... cum suna asta? E putin off topic dar tot legat de masina si tot de service-ul ce mi-a "reparat" masina de nu pot merge cu ea.
Schimbat conducte frana spate stanga dreapta, timp facturat de manopera 1254 de minute. Adica 20 de ore... la service profesionist. Masina a stat in service maxim 8 ore, cat e programul de lucru... E ceva ciudat aici sau sunt eu carcotas. Si nu, nu au rezolvat problema de mai sus...
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,415
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
au tarife la minut?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,751
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca au camere, ceri vizionarea lor si platesti doar pentru perioada in care s-a lucrat efectiv la masina.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,415
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Dar acuma, intorcandu-ne la problema ta - sau, ma rog, la problemele tale:
- tu ai schimbat distributia intr-un service autorizat. Dupa ce ai schimbat distributia, masina a inceput sa iti faca figuri. Ai mers inapoi la ei? I-ai intrebat de sanatate? Ce au zis? Cum de ai ajuns sa cauti solutia pe forum? Cu ce motiv te-au refuzat / trimis la primbare?

- ai facut niste reparatii la sistemul de frana - tot la ei. Nu inteleg de ce tot la ei, daca te-au trimis la plimbare cu defectul dupa distributie. Si daca ai facut franele inainte, nu inteleg de ce ai mai mers cu distributia, daca ai vazut tampenia cu minutele.
Ti-au facturat nustiucate minute. Esti sigur? Pentru ca eu nu am vazut pe nimeni sa factureze manopera la minut, toata lumea factureaza ore. Apare pe factura asa? Sau pe bon? Ca daca e pe bon, daca toata lucrarea v-ati inteles sa fie x, e posibil ca oamenii sa nu fi stiut cu sa introduca diverse repere pe casa de marcat, si au unul singur, minutul de manopera =1 leu. E o abordare cretina, da' am mai vazut-o.
  • DDascalescu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2023

  • Mesaj Privat
Da, am fost tot la ei pentru ca lucrarea initiala era in garantie si au spus ca se rezolva si problema initiala. Ceea ce nu s-a intamplat nici dupa 1254 de minute facturate. La plecarea din service masina s-a oprit la 100 de m de poarta. Am reusit sa o pornesc la fel, scotand borna, si am mers inapoi la service, unde s-a oprit chiar in hala. Au venit toti, mecanicul, electricianul, seful de service si s-au invartit in jurul ei constatand ca borna minus a bateriei e fierbinte si ca "nu e bine, e de la ecu". Si mi-au recomandat un electrician extern, unde nu costa decat 850 denlei. Asta dupa ce am intrat cu masina functionand, am platit 3000 de lei, am incurcat traficul de nu stiu cate ori si am plecat cu masina cum am putut din nou pana acasa. Ieri am solicitat printr-un mail la service filmarile din intervalele in care a fost auto acolo si am reclamat toate cele intamplate in cele 30 de ore facturate per total la cele 2 interventii, si culmea m-au rugat sa aduc masina ca o rezolva ei, ca si-au dar seama despre ce e vorba. Azi dimineata am dus-o, s-a oprit din nou, culmea, chiar in fata serviceului, si va mai tin la curent daca sunteti interesati.
Deci da, au facturat manopera la minut, 1254 minute pentru schi.bat conducte frane. Acum o sa vad cele 20 de ore de filmare, daca o sa mi le puna la dispozitie. Daca nu... urmatorul pas e OPC si RAR.
Din punctul meu de vedere, am fost luat la misto, nu au facut absolut nimic pentru a identifica problema. Ci doar si-au dat cu parerea pe banii, timpul si nervii mei. Service de renume in Piatra Neamt. Care a constatat o "coincidenta" ca s-a stricat masina acolo si m-au trimis sa o rezolv la "colaboratori" externi neoficiali.
Cam atat!
  • Augustin73

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Se prea poate sa fi crapat si calculatorul si sa nu aiba legatura cu ce au umblat ei la distributie . Am vazut cu ochii mei la un service un client a venit cu masina pe roti a bagat o pe roti in service mecanicii i au schimbat placutele frana fata si la plecare masina nu a mai pornit ! Dupa investigatii sa constatat ca sa ars calculatorul motor . Deci coincidente exista
  • DDascalescu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2023

  • Mesaj Privat
Update de mare valoare la situatia masinii.
Va rog cititi pana la capat ca sa intelegeti minunea.

Dupa reclamatia facuta si situatia aparuta, problema sta asa:
1. M-au chemat inapoi cu masina ca "o rezolva"
2. Mi-au comunicat din nou ca dupa indelungi verificari si sfatuiri de taina, ca e ecu dus si l-au trimis la specualist.
3. Foarte mandri mi-au zis ca au rezolvat problema prin "resoftarea" ecu si ca au facut toate testele si e rezolvata 100%.
4. Iau masina happy in dimineata asta, 100% rezolvata, "nu ma costa nimic". Mi-au pus sigilii peste tot pe unde au umblat, etc. Super!
5. Merg 23.5 km moare motorul in cea mai proasta zona in care putea sa moara SI SA BLOCHEZ CIRCULATIA, DIRIJATA DE ORGANE. Nu mi-a venit sa rad.
6. Nunl am umblat nicaieri la motor ca na, era 100% functionala si sigilata, am stat 10 minute mot in mijlic si a pornit.
7. Am inceput sa filmez tot ce se intampla, s-a mai oprit de 3 ori pana acasa.

De luni, distractie la maxim cu ecu resoftat, totul verificat, service...

Aaaa... si m-a mai sunat o duduie ieri de la service (masina era la ei nefunctionala) sa ma intrebe daca sunt multumit de piesele achizitionate de la ei si de serviciile lor... 😀😀😀

Ce sa mai zic? Voi ce ati spune/face in locul meu daca de pe 25.04.2023, nu v-ati putea folosi de o masina la care doar ati schimbat distributia, pompa de apa, rola intinzatoare, curea accesorii, garnitura capac superior, ulei, filtru, garnitura suport filtru de ulei, conducte de frana (toate), ecu resoftat... si totul verificat. Nu zic costurile pot doar spune 1254 de minute manopera la conductele de frana! 😀😀😀
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,415
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
legat de masina, ia legatura cu dancuciureanu, e la Iasi (relativ aproape de tine). Daca are timp, m-as mira sa nu te rezolve - faci o excursie pana la el....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR