- FMarius200
- OP
- 2 mesaje
- din 06 Mai 2023
FMarius200
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2023
- Mesaj Privat
Salut, am schimbat filtrul de motorina acum câteva zile si nu mai porneste. Masina are pompa electricã din ce stiu eu si la început când debea ce am pus filtrul am pus cheia in contact se vreo 3-4 ori si de atunci n a mai pornit. Am scos conducta care bagã motorina in paharul unde i filtrul si când am pus pe cineva sa bage contactul nu iesea motorina deloc, am încercat si sa trag cu gura si a iesit putin dar dupã am pus iar contactul si tot nu a iesit de buna voie. Vreau sa mai mentionez ca paharul este umplut cam cu un sfert cu motorina de la vechiul filtru pentru ca nu am reusit sa l dau jos si sa scot motorina din el. Ma gandesc ca dacã îl umplu cum motorina ar ajuta chiar nu stiu. Si dacã e posibil sa mi ziceti mai bãbeste pentru ca nu prea ma pricep ) multumesc frumos!
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Stii gresit, pentru motorizarea aceasta, nu este pompa electrica. (deci uzezi degeaba contactul)
"Paharul" se da foarte simplu jos, trebuie doar sa te uiti atent cum este fixat acolo. Ridici de el, astfel incat sa culiseze in sus, pe acea sina de fixare.
Daca totusi nu reusesti sa il scoti ("paharul"), exista "bușon" pentru purjare, pe fundul "paharului".
Dupa parerea mea, o foarte mare greseala, mai ales la acest sistem de injectie (Denso), este aceea de a nu goii complet "paharul". Astfel, motorina alterata cu "agregate" nefiltrate, ajunge fix dupa filtru, deci acolo unde astfel de "agregate" nu trebuie sa ajunga niciodata.
Tu acum, ai reusit sa dezamorsezi si circuitul de inalta presiune si cel de joasa presiune, deci va fi putin mai greu de pornit.
Eu vad o rezolvare, cam asa:
- Golesti "paharul", chiar si pe la bușonul de purjare si te asiguri ca este absolut curat;
- montezi cu atentie filtrul in locasul lui;
- montezi graniturile noi, cu grija pentru a se aseza corespunzator;
- montezi capacul pe pozitia pe care a fost, astfel incat sa nu trebuiasca sa tragi de conductele de motorina pentru a le cupla, strangi surubul cu simț (sau la cuplu), daca il strangi prea tare, se deformeaza/fisureazã capacul si nu o vei mai amorsa;
- cuplezi conducta care vine din rezervor, pe intrarea in filtru;
- cu un furtun care se potriveste pe cupla de iesire din filtru, aspiri sau chiar si cu gura tragi (dar va fi destul de greu), pana iti iese motorina. In acel moment filtrul este plin;
- in cazul tau, poate ar fi bine sa umpli si conducta care duce in pompa, cu motorina CURATA, cu ajutorul unei seringi;
- cuplezi si aceasta ultima conducta pe iesirea din filtru;
- faci rugãciuni/mãtãnii (glumesc, fireste) ... si incerci sa pornesti. Desigur ca nu va porni din prima, pentru ca tu ai, acum, mult aer si pe circuitul de inalta presiune.
Ultima modificare făcută de sebage la Sam 06 Mai, 2023 3:21 pm
"Paharul" se da foarte simplu jos, trebuie doar sa te uiti atent cum este fixat acolo. Ridici de el, astfel incat sa culiseze in sus, pe acea sina de fixare.
Daca totusi nu reusesti sa il scoti ("paharul"), exista "bușon" pentru purjare, pe fundul "paharului".
Dupa parerea mea, o foarte mare greseala, mai ales la acest sistem de injectie (Denso), este aceea de a nu goii complet "paharul". Astfel, motorina alterata cu "agregate" nefiltrate, ajunge fix dupa filtru, deci acolo unde astfel de "agregate" nu trebuie sa ajunga niciodata.
Tu acum, ai reusit sa dezamorsezi si circuitul de inalta presiune si cel de joasa presiune, deci va fi putin mai greu de pornit.
Eu vad o rezolvare, cam asa:
- Golesti "paharul", chiar si pe la bușonul de purjare si te asiguri ca este absolut curat;
- montezi cu atentie filtrul in locasul lui;
- montezi graniturile noi, cu grija pentru a se aseza corespunzator;
- montezi capacul pe pozitia pe care a fost, astfel incat sa nu trebuiasca sa tragi de conductele de motorina pentru a le cupla, strangi surubul cu simț (sau la cuplu), daca il strangi prea tare, se deformeaza/fisureazã capacul si nu o vei mai amorsa;
- cuplezi conducta care vine din rezervor, pe intrarea in filtru;
- cu un furtun care se potriveste pe cupla de iesire din filtru, aspiri sau chiar si cu gura tragi (dar va fi destul de greu), pana iti iese motorina. In acel moment filtrul este plin;
- in cazul tau, poate ar fi bine sa umpli si conducta care duce in pompa, cu motorina CURATA, cu ajutorul unei seringi;
- cuplezi si aceasta ultima conducta pe iesirea din filtru;
- faci rugãciuni/mãtãnii (glumesc, fireste) ... si incerci sa pornesti. Desigur ca nu va porni din prima, pentru ca tu ai, acum, mult aer si pe circuitul de inalta presiune.
Ultima modificare făcută de sebage la Sam 06 Mai, 2023 3:21 pm
- FMarius200
- OP
- 2 mesaje
- din 06 Mai 2023
FMarius200
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2023
- Mesaj Privat