Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Va salut! Am și eu o problema identica. În mufa care ajunge la compresor nu ajung 12v și nu cupleazã.. în schimb am pus-o pe direct pe +de la bateria și compresorul lucreazã corect.. care credeți ca este cauza ?
Aici este problema de la comanda din interior. Modulul de comanda AC și cu celelalte butoane trec printr-o placa care trimite comanda la un releu de sub bord și acel releu deschide și aveți continuitate de 12 volți. Asta în cazul în care pe instalatie exista Refrigerant.
Ultima modificare făcută de demolatorul_cs la Mar 05 Jul, 2022 1:18 am
Prima data verificați siguranțã din tablou aflat lângã volan , trebuie sa fie una albastra de 15 A. Dacã aveți posibilitatea sa verificați cu OPCom va arata și presiunea de refrigerat și aveți de acolo posibilitatea cupluri compresorului, și trebuie sa plece la cuplare și ventilatorul de radiator
Salut am si eu o.problema ..eu nu am 12 v pe mufa decat 7.v stie cineva de la ce e ..de mers merge dar se invarte 30 de secunde si apoi se opreste ..ma gandesc sa fie si de la senzoru de presiune sau ceva electric..?a patit cineva asa ceva
Daca ai spune si tu ce masina, an , cod motor exact, cum ai masurat tensiunea aceea de 7V, pornesc ventilatoarele sau nu ... si alte asemenea "nimicuri", poate s-ar gasi cineva sa vina cu vreo idee, cred.
E opel astra h 1.7 diesel si 7 volti imi arata cu motoru pornit si cand dau drumu la ac invarte ambreajul la compresor dar nu continuu se mai opreste porneste iara ..e posibil sa fie si de la senzorul de presiune ?
daca are 7 v are consumator e problema, ambreiajul lucra la 12 v si cupleaza la apasarea butonului din habitaclu.
ia jos cureaua de accesorii si vezi daca fulia lucra usor! daca nu, necesita schimbare de rulmenti.
a se verifica starea bobinei care in cadrul ei are dioda si are si sig termica/187 grade celsius in infasurarea bobinei
agent de racire freon r134 parca) e in instalatie?asteptam rezolvarea problemei tale!succes.
Merge usor fulia si compresorul e ok probat pe alta masina ..problema ca nu stiu atunci cand scot mufa de la compresor mufa are 7 volti care vine de la masina nu cea de la compresor
Cand am scos mufa de la senzor de presiune sau cum maiba ii zice si am curatato putin ..a mers iara 30 de secunde si apoi iar sa oprit apoi iar pornea dar cu greu..ca si cum ca patina ..e posibil din caldulator sau modulul de comanda ?
Buna seara ,am detectat o problema cu functionarea AC la masina mea Corsa D motor 1,7 dtr :Mufa de alimentare pentru compresor nu exista ,doar cablajul ,se pare ca a fost taiata mufa,pe cablurile ce au ramas fara mufa exista 12 volti cand actionez AC din habitaclu,as incerca varianta cu niste papuci electrici dar nu stiu polaritatea la borna compresorului si mi-e teama sa l alimentez la voia intamplarii de teama sa nu-l ard,ma poate ajuta cineva !
Ultima modificare făcută de danlazar1 la Mar 28 Mar, 2023 9:29 pm
Din ce vad eu, pare ca pinul 2, in poza ta, ar fi la ora 1 (in sus).
Dar tu, real, poate vezi mai bine.
Pinul 1, este firul Galben cu Albastru si este pinul de +12V.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com și partenerii noștri folosesc cookies pentru a vă putea oferi informațiile și serviciile pe care le doriți și, în unele cazuri, pentru a personaliza experiența online.
Puteți seta ce cookies acceptați, pe care nu și puteți schimba aceste setări oricând accesând opțiunea 'Setări cookie' disponibilă în toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare funcționării site-ului
Dacă blocați aceste cookies nu mai puteți folosi site-ul clubopel.com în mod corespunzător, funcționarea lui fiind afectată.
Cookie-uri pentru publicitate netargetată - se asigură doar că nu primiți aceeași reclamă mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveți detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului în mod anonim, care ne permit să știm câți utilizatori accesează clubopel.com și care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizează reclamele în funcție de locul de unde vizitati
site-ul și interesele manifestate până acum, astfel încât să aveți reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu oprește reclamele, în schimb v-ar putea oferi anunțuri care să nu vă intereseze.
Demografice
Pentru a vă cunoște mai bine, sunt stocate cookies care ajută serviciile de monitorizare a traficului să
rețina sexul, orașul, categoria de vârstă sau alte detalii care ar putea determina pe viitor conținut
relevant și o politică editorială care să corespundă așteptărilor vizitatorilor noștri prin serviciul
oferit de Google Analytics.