N7804
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Piatra-Neamt
- Masina: Antara 2013 A22DM
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2023
- Mesaj Privat
Salutare
Am cautat pe forum, dar nu am gasit o postare asemanatoare in care sa fie descrise aceleasi simptome.
Antara 2013, 2.2 184hp, automata, 2013.
Cand bag cheia in contact nu se aude pompa din rezervor, daca invart cheia nu se intampla nimic, doar se sting martorii.
Dupa mai multe incercari am observat ca atunci cand apare in bord si martorul "spira" la punerea contactului atunci pompa amorseaza si masina porneste fara nici o problema.
Am fost la un mecanic, a pus diagnoza si au aparut erori de releu pornire si releu pompa motorina, a zis ca a verificat releele, sunt ok si problema ar fi din ECU. Mi-a recomandat un electrician.
Am fost la electricianul recomandat, a pus diagnoza si mi-a zis ca e imobilizatorul si electromotorul, iar ca varianta ar fi immo off sau inlocuire kit pornire + electromotor nou. Tipul era super arogant si foarte deranjat de "vizita".
Astazi am verificat mufa pompei de motorina, totul e ok, nu este fir rupt sau oxidat.
Am schimbat releele intre ele, am pus altele, la fel face. Am vazut la foarte multe postari ca alti colegi nu primeau - la un anume releu, dar eu nu le am cu multimetrul sa pot verifica.
Ma gandesc la o eroare in ECU sau CIM. Cand se alimenteaza electromotorul invarte fara probleme.
Daca ar fi problema de imobilizator ma gandesc ca ar trebui sa palpaie in bord martorul analog erorii. Masina nu se opreste in mers, am mers cu ea 200km fara probleme.
Imi puteti recomanda un electrician bun si pasionat din zona Neamt / Iasi? Sunt satul de schimbatori de piese.
MODEL: Opel Antara 2013
MOTOR: 2.2 cdti, 4x4, 184 hp
Am cautat pe forum, dar nu am gasit o postare asemanatoare in care sa fie descrise aceleasi simptome.
Antara 2013, 2.2 184hp, automata, 2013.
Cand bag cheia in contact nu se aude pompa din rezervor, daca invart cheia nu se intampla nimic, doar se sting martorii.
Dupa mai multe incercari am observat ca atunci cand apare in bord si martorul "spira" la punerea contactului atunci pompa amorseaza si masina porneste fara nici o problema.
Am fost la un mecanic, a pus diagnoza si au aparut erori de releu pornire si releu pompa motorina, a zis ca a verificat releele, sunt ok si problema ar fi din ECU. Mi-a recomandat un electrician.
Am fost la electricianul recomandat, a pus diagnoza si mi-a zis ca e imobilizatorul si electromotorul, iar ca varianta ar fi immo off sau inlocuire kit pornire + electromotor nou. Tipul era super arogant si foarte deranjat de "vizita".
Astazi am verificat mufa pompei de motorina, totul e ok, nu este fir rupt sau oxidat.
Am schimbat releele intre ele, am pus altele, la fel face. Am vazut la foarte multe postari ca alti colegi nu primeau - la un anume releu, dar eu nu le am cu multimetrul sa pot verifica.
Ma gandesc la o eroare in ECU sau CIM. Cand se alimenteaza electromotorul invarte fara probleme.
Daca ar fi problema de imobilizator ma gandesc ca ar trebui sa palpaie in bord martorul analog erorii. Masina nu se opreste in mers, am mers cu ea 200km fara probleme.
Imi puteti recomanda un electrician bun si pasionat din zona Neamt / Iasi? Sunt satul de schimbatori de piese.
MODEL: Opel Antara 2013
MOTOR: 2.2 cdti, 4x4, 184 hp
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
marius-opel- Suspendat
- 515 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 515
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
N7804
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Piatra-Neamt
- Masina: Antara 2013 A22DM
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2023
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
N7804
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Piatra-Neamt
- Masina: Antara 2013 A22DM
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2023
- Mesaj Privat
Revin asupra acestui topic.
Pun contactul, se aprind toti martorii, dar cand invart cheia in contact sa pornesc masina, se stinge bordul complet, cade acul de la motorin in jos si se sting toate luminile. Dupa ce dau drumul la cheie se aprinde iar. In rest lumini, navi, etc merg fara probleme, ele raman aprinse.
Electricianul a zis ca ar fi problema de calculator. Am luat un calculator sa-i facem proba, dar face la fel, cand invarte cheia se stinge bordul.
Masina nu are erori! Pe diagnoza a masurat mai multe valori, tensiuni, etc.
La "Ignition Switch 1" am tensiune de 2.0-2.2V. Am rotit cheia de mai multe ori si am observat ca atunci cand are 12V pe valoarea masurata atunci masina porneste fara probleme.
Am probat si cu alt contact, la fel face, se stinge bordul.
Electricianul mi-a zis ca ar fi problema din ECU sau BCM (cu toate ca si cu celalalt ecu la fel se stinge bordul..).
Ceva sfaturi? A mai intampinat cineva probleme asemanatoare la masina?
Multumesc
Pun contactul, se aprind toti martorii, dar cand invart cheia in contact sa pornesc masina, se stinge bordul complet, cade acul de la motorin in jos si se sting toate luminile. Dupa ce dau drumul la cheie se aprinde iar. In rest lumini, navi, etc merg fara probleme, ele raman aprinse.
Electricianul a zis ca ar fi problema de calculator. Am luat un calculator sa-i facem proba, dar face la fel, cand invarte cheia se stinge bordul.
Masina nu are erori! Pe diagnoza a masurat mai multe valori, tensiuni, etc.
La "Ignition Switch 1" am tensiune de 2.0-2.2V. Am rotit cheia de mai multe ori si am observat ca atunci cand are 12V pe valoarea masurata atunci masina porneste fara probleme.
Am probat si cu alt contact, la fel face, se stinge bordul.
Electricianul mi-a zis ca ar fi problema din ECU sau BCM (cu toate ca si cu celalalt ecu la fel se stinge bordul..).
Ceva sfaturi? A mai intampinat cineva probleme asemanatoare la masina?
Multumesc
N7804
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Piatra-Neamt
- Masina: Antara 2013 A22DM
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2023
- Mesaj Privat
Am rezolvat! Dupa atatea drumuri, bani cheltuiti si timp pierdut la "electricieni" degeaba, care nici macar nu s-au obosit sa puna un aparat de masura pe masina..
E un releu din partea dreapta de la pasager. Le-am tot schimbat intre ele, acum masina porneste fara probleme, am probat de peste 50 de ori.
Dar nu mai merge ventilatia deloc.
Le voi schimba pe toate 4 ca stau fara griji.
E un releu din partea dreapta de la pasager. Le-am tot schimbat intre ele, acum masina porneste fara probleme, am probat de peste 50 de ori.
Dar nu mai merge ventilatia deloc.
Le voi schimba pe toate 4 ca stau fara griji.
MAlcea
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2022
- Mesaj Privat