Sari direct la Soluție
Soluție | |
VStan638
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2023
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- Mihai.P
- **
- 339 mesaje
- din 05 Feb 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
Mihai.P
- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2015
- Mesaj Privat
Daca imi amintesc bine la Astra G pompa de vacuum este tot pe alternator. O posibila cauza ar fi uzura semeringului dintre pompa de vaccum si alternator, pompa de vacuum care are un circuit de ulei. Este posibil sa fi ajuns ulei la periile alternatorului, acesta fiind bun izolator electric. Probabil pelicula se reduce dupa cateva secunde de rotire si alternatorul incepe sa incarce normal.
Poti verifica destul de simplu, te uiti bine la alternator si vezi daca prezinta urme de ulei pe carcasa sau ai pete de ulei sub el.
Poti verifica destul de simplu, te uiti bine la alternator si vezi daca prezinta urme de ulei pe carcasa sau ai pete de ulei sub el.
VStan638
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2023
- Mesaj Privat
- Mr.Opel
- Admin
- 2,373 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,373
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
VStan638
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2023
- Mesaj Privat