AlexConstanta- Suspendat
- 70 mesaje
- din 07 Mar 2019
- Insignia 2010 A20NHT
- Constanta
AlexConstanta- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2019
- Mesaj Privat
Salut, am avut un accident minor, si de atunci scaunul soferului nu se mai rabateaza inainte inapoi spatarul.
In rest merge perfect.
O idee unde pot identifica cauza/ repara in Constanta sau in apropiere?
Din ce am inteles ar fi un cablu rupt? Unde gasesc acel cablu ? ce am nevoie sa repar eu scaunul, daca nu gasesc pe cineva ?
Multumesc!
MODEL: Insignia 2010
MOTOR: A20NHT
In rest merge perfect.
O idee unde pot identifica cauza/ repara in Constanta sau in apropiere?
Din ce am inteles ar fi un cablu rupt? Unde gasesc acel cablu ? ce am nevoie sa repar eu scaunul, daca nu gasesc pe cineva ?
Multumesc!
MODEL: Insignia 2010
MOTOR: A20NHT
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Daca ai indemnare si cunostinte tehnice ai nevoie de o trusa de scule ( cat mai utilata) de ceva rabdare, atentie si restul observi cand desfaci/demontezi...
Cand am desfacut scaunele la corsa c am folosit un cleste de cuie sau un patent pentru deschiderea sarmelor otelite cu care sunt fixate husele de vergelele metalice ale scheletului scaunului si ulterior de panduiti/soricei de plastic mici pentru fixare, chei tubulare E, biti torx, dar toate le am in trusa ks tools. Ar mai fi nevoie de pensete electronice si surubelnite mici de mecanica fina, astea se gasesc la lidl in truse de 50-70 de lei...
Sa fii atent la mufele de sub scaune au o siguranta rosie/galbena ce trebuie deschisa, apoi scoti mufa.
Daca ai incalzire in scaune sa maresti atentia ca poti distruge termostatul sau rezistentele ori cablurile electrice dintre sezut si spatar...
Era sa uit! Sa nu ignori mufele centurilor de siguranta si ale airbag-urilor!
Eventual deconectezi bateria INAINTE de a te apuca de mesterit!
Despre acest model de trusa vorbesc.
Dupa demontare identifici cablul si gasesti la magazine de profil cablu otelit la metru.
Mai departe te orientezi daca ai ceva notiuni tehnice si nu ai 2 maini pe stanga.
Cand am desfacut scaunele la corsa c am folosit un cleste de cuie sau un patent pentru deschiderea sarmelor otelite cu care sunt fixate husele de vergelele metalice ale scheletului scaunului si ulterior de panduiti/soricei de plastic mici pentru fixare, chei tubulare E, biti torx, dar toate le am in trusa ks tools. Ar mai fi nevoie de pensete electronice si surubelnite mici de mecanica fina, astea se gasesc la lidl in truse de 50-70 de lei...
Sa fii atent la mufele de sub scaune au o siguranta rosie/galbena ce trebuie deschisa, apoi scoti mufa.
Daca ai incalzire in scaune sa maresti atentia ca poti distruge termostatul sau rezistentele ori cablurile electrice dintre sezut si spatar...
Era sa uit! Sa nu ignori mufele centurilor de siguranta si ale airbag-urilor!
Eventual deconectezi bateria INAINTE de a te apuca de mesterit!
Despre acest model de trusa vorbesc.
Dupa demontare identifici cablul si gasesti la magazine de profil cablu otelit la metru.
Mai departe te orientezi daca ai ceva notiuni tehnice si nu ai 2 maini pe stanga.
AlexConstanta- Suspendat
- 70 mesaje
- din 07 Mar 2019
- Insignia 2010 A20NHT
- Constanta
AlexConstanta- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2019
- Mesaj Privat