- burticel virgil
- OP
- 1 mesaje
- din 31 Oct 2007
- Corsa
- Teleorman
burticel virgil
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Teleorman
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2007
- Mesaj Privat
- SorinXP
- ***
- 590 mesaje
- din 27 Aug 2007
- Astra 2006 z19dt
- Bucuresti
SorinXP
- Mesaje scrise: 590
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2007
- Mesaj Privat
kristian
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2002 1,7di
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2008
- Mesaj Privat
[quote="burticel virgil"]Mi-am pus METABOND in motor si in cutie foarte bine e ok.si eu ati voi urma ex. apropo am avut op astra 1.6 benzina am facut de2 ori trat. si nu recunosteam masina mai ales iarna la -25 c si vara nu se ancalzea motoru asa consum redus etc esenta e ca nu e tratament teflonat ci chimic de ordinu micronilior si el trebuie repetat succes.
28KKZ
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2008
- Mesaj Privat
E foarte ok tratamentul. Desi sunt pareri impartite, eu sunt pro aditivi. Protejeaza motorul si frecarea este mai mica. Eu prima observatie pe care am avuto dupa ce am pus un astfel de tratament in motor a fost ca nu mai dadea cu asa mult fum in sarcina.
Mi se pare bun tratamentul, dar sa cumperi unul care este recomandat pt tipul tau de motor: nou, putin uzat, uzat, etc
Mi se pare bun tratamentul, dar sa cumperi unul care este recomandat pt tipul tau de motor: nou, putin uzat, uzat, etc
shakwano
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
Cititi aici https://www.clubopel.com/vie...ght=aditivi+motor si aici http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html.
Un ulei bun, nu necesita niciun fel de aditivi suplimentari. Mai ales la un motor nou. Daca cititi manualul masinii, o sa vedeti ca producatorul nu nici nu pomeneste de astfel de tratamente. Daca ar fi intradevar bune, probabil ca ar fi specificate si in manual.
Un ulei bun, nu necesita niciun fel de aditivi suplimentari. Mai ales la un motor nou. Daca cititi manualul masinii, o sa vedeti ca producatorul nu nici nu pomeneste de astfel de tratamente. Daca ar fi intradevar bune, probabil ca ar fi specificate si in manual.
- Maverick
- ****
- 1,185 mesaje
- din 11 Mai 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Maverick
- Mesaje scrise: 1,185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
- d_claudiuus
- **
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
flop
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 2005 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
hienax
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2009
- Mesaj Privat
metabond e facut de americani, povestile despre el sunt uimitoare dar atata timp cat tu iti pui un ulei de calitate ala are el deja aditivi lafel si benzina buna aditivata si oricum uleiul bun iti curata el motorul si ti`l ingrijeste lafel si benzina buna asa ca nu va omorati. alea se pun la masinile "moarte"
- IStancu784
- *
- 2 mesaje
- din 03 Mar 2023
IStancu784
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2023
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Bine ai venit pe ClubOpel!
In primul rând nici o soluție minune nu va da rezultate, dar speranța moare ultima și arunci banii pe ele.
La motorul ãsta eșapamentul trebuie sa fie lunã, doar dupã o forjã de expres sau autostradã poate fi ușor afumat dar condensul îl va spala in câteva zile. Deci baga un deget vi vezi cât ulei papã.
Nu exista aditiv care sã repoziționeze segmenții, sã îi poatã dezlipi, sã mai punã material pe ei, sã refacã supape și scaun.
Dã o cãutare pe la Agila CORSA și cuvinte cheie: ulei motor segmentare. distribuție.
Înainte este bine de mãsurat compresia și preferabil unde este micã tare examen endoscopic. Daca cilindrul este zgâriat de la bujii sparte, segmenți rupți deja treabã are o altã turnurã și nu gãsești minunea dupã ce motorul este fãcut bucãți.
Îți faci calculul de la bun început, nu este deloc ieftin și te poți întreba dacã nu cumva costã mai mult decât face mașina.
In primul rând nici o soluție minune nu va da rezultate, dar speranța moare ultima și arunci banii pe ele.
La motorul ãsta eșapamentul trebuie sa fie lunã, doar dupã o forjã de expres sau autostradã poate fi ușor afumat dar condensul îl va spala in câteva zile. Deci baga un deget vi vezi cât ulei papã.
Nu exista aditiv care sã repoziționeze segmenții, sã îi poatã dezlipi, sã mai punã material pe ei, sã refacã supape și scaun.
Dã o cãutare pe la Agila CORSA și cuvinte cheie: ulei motor segmentare. distribuție.
Înainte este bine de mãsurat compresia și preferabil unde este micã tare examen endoscopic. Daca cilindrul este zgâriat de la bujii sparte, segmenți rupți deja treabã are o altã turnurã și nu gãsești minunea dupã ce motorul este fãcut bucãți.
Îți faci calculul de la bun început, nu este deloc ieftin și te poți întreba dacã nu cumva costã mai mult decât face mașina.