- FGiorgianChaos
- OP
- 1 mesaje
- din 23 Feb 2023
FGiorgianChaos
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2023
- Mesaj Privat
Salut, am o problemã cu tigra mea. Motorul merge lin si foarte ok. Dar la pornirea la rece dureazã o veșnicie pentru a porni motorul. Motorul fie nu porneste, fie porneste cu rotatii foarte foarte mici si apoi se stabilizeaza, alteori porneste ok.
Ce am incercat:
Curãțat clapeta de accelerație, EGR curãțat, antigel și radiatoare curãțate, baterie nouã, pompã de combustibil nouã, furtun de tur nou pentru pompa de combustibil în rezervor, pompã de apã nouã, senzor temperatura antigel nou, senzor arbore cotit nou, relee noi, fãrã siguranțe arse, am curãțat majoritatea contactelor și contactele pompei de combustibil (încã nu cele pe BCM sau ECU) , uleiul este ok presiunea si temperatura ok , nu pare sa aiba nicio scurgere de vid , clapetele admisiei de aer se deschid si se inchid bine , bujii testate si ok , presiunea combustibilului pare ok , cheie transponder este ok , compresia este ok , supapa de vid de combustibil este ok , bobinele bujiilor sunt ok , bateria se incarca cu tensiune normala pe alternator , senzorul debit masa aer functioneaza , corpul clapetei functioneaza , filtrul de aer nu este infundat , electromotorul porneste bine . Ce mai banuiesc dar nu prea pot verifica , regulator presiune combustibil , injectoare , problema electronica .
Pe Opcom nu este mai nimica , dar din când în când primesc un P0201 P0202 P0203 P0204 exemplu Cilindru 1 circuit injector low-intermitent (se întâmplã pentru toate 4), totuși apare rar și uneori bãnuiesc cã face acest lucru, deoarece am încercat sã pornesc motorul de prea multe ori și este posibil ca tensiunea sã fi fost scãzutã sau motorul sã fi murit de la turații joase sau cã nu pleacã .
Existã o eroare la lampa comutatorului de frânã, uneori tensiune scãzutã la închiderea confortabilã și luminile interioare și o defecțiune veche a Microswitch-ului care încuie portabagajul pe care o am pentru cã l-am schimbat. Un alt B1485 exiter generator low voltage (probabil are nevoie de unele recondiționãri la alternator).
Repet, se întâmplã doar când motorul este rece și pornește greu, dar pornește pânã la urmã!
Am rãmas fãrã idei..... Totul a început când mi-a murit senzorul de temperaturã a lichidului de rãcire arata 110ngrade când motorul avea avea 80, la 24 grade arata 60. Apoi erau momente când arata -40 sau arata bine ...l-am schimbat acum merge .
Opel tigra B 2005 , z14xep 1.4 benzina
MODEL: Opel
MOTOR: Z14XEP
LOCATIE: Dãrmãnești
Ce am incercat:
Curãțat clapeta de accelerație, EGR curãțat, antigel și radiatoare curãțate, baterie nouã, pompã de combustibil nouã, furtun de tur nou pentru pompa de combustibil în rezervor, pompã de apã nouã, senzor temperatura antigel nou, senzor arbore cotit nou, relee noi, fãrã siguranțe arse, am curãțat majoritatea contactelor și contactele pompei de combustibil (încã nu cele pe BCM sau ECU) , uleiul este ok presiunea si temperatura ok , nu pare sa aiba nicio scurgere de vid , clapetele admisiei de aer se deschid si se inchid bine , bujii testate si ok , presiunea combustibilului pare ok , cheie transponder este ok , compresia este ok , supapa de vid de combustibil este ok , bobinele bujiilor sunt ok , bateria se incarca cu tensiune normala pe alternator , senzorul debit masa aer functioneaza , corpul clapetei functioneaza , filtrul de aer nu este infundat , electromotorul porneste bine . Ce mai banuiesc dar nu prea pot verifica , regulator presiune combustibil , injectoare , problema electronica .
Pe Opcom nu este mai nimica , dar din când în când primesc un P0201 P0202 P0203 P0204 exemplu Cilindru 1 circuit injector low-intermitent (se întâmplã pentru toate 4), totuși apare rar și uneori bãnuiesc cã face acest lucru, deoarece am încercat sã pornesc motorul de prea multe ori și este posibil ca tensiunea sã fi fost scãzutã sau motorul sã fi murit de la turații joase sau cã nu pleacã .
Existã o eroare la lampa comutatorului de frânã, uneori tensiune scãzutã la închiderea confortabilã și luminile interioare și o defecțiune veche a Microswitch-ului care încuie portabagajul pe care o am pentru cã l-am schimbat. Un alt B1485 exiter generator low voltage (probabil are nevoie de unele recondiționãri la alternator).
Repet, se întâmplã doar când motorul este rece și pornește greu, dar pornește pânã la urmã!
Am rãmas fãrã idei..... Totul a început când mi-a murit senzorul de temperaturã a lichidului de rãcire arata 110ngrade când motorul avea avea 80, la 24 grade arata 60. Apoi erau momente când arata -40 sau arata bine ...l-am schimbat acum merge .
Opel tigra B 2005 , z14xep 1.4 benzina
MODEL: Opel
MOTOR: Z14XEP
LOCATIE: Dãrmãnești
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Salut, si bine ai venit pe CO
La pornirea motorului trebuie sa ai 4 elemente de baza: aer, benzina, scanteie, si miscare
Aer: clapeta de acceleratie ai curatat-o, da' debitmetrul / e in mintile lui?
Benzina: la rece, daca pui contactul, ce presiune ai in rampa? Ca daca, dintr-un motiv sau altul, ti se scurge benzina inapoi din rezervor, cam greu porneste. Cablajele de la injectoare cum se prezinta?
Scanteie: Cum arata bujiile? dar bobina / mansoanele?
Miscare: cum invarte electromotorul? Compara-l (auditiv) cu alte masini similare, pare chinuit sau invarte cu spor?
La pornirea motorului trebuie sa ai 4 elemente de baza: aer, benzina, scanteie, si miscare
Aer: clapeta de acceleratie ai curatat-o, da' debitmetrul / e in mintile lui?
Benzina: la rece, daca pui contactul, ce presiune ai in rampa? Ca daca, dintr-un motiv sau altul, ti se scurge benzina inapoi din rezervor, cam greu porneste. Cablajele de la injectoare cum se prezinta?
Scanteie: Cum arata bujiile? dar bobina / mansoanele?
Miscare: cum invarte electromotorul? Compara-l (auditiv) cu alte masini similare, pare chinuit sau invarte cu spor?