- AGeorge148
- OP
- 1 mesaje
- din 08 Aug 2019
AGeorge148
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2019
- Mesaj Privat
Salut, deschid si eu acest subiect cu o problema pe care am intalnit-o si as vrea sa va cer si voua cateva sfaturi.
Problema apare la pedala de ambreiaj, pedala este uneori atat de mole incat ramane blocata la podea, in urma catorva sfaturi de la diferiti mecanici am inlocuit rulemntul de presiune de doua ori chiar si am verificat si pompa.
Problema se manifesta prin blocarea pedalei, ambreiajul nu mai debraiaza si din cate am observat o solutie temporara este sa fac “pedala” pana pedala in sine revine la rigiditatea normala.
Am verificat de asemenea nivelul lichidului de frana si am aerisit si pompa la service specializat, in urma recomandarilor mecanicilor am aflat ca posibila problema ar fi la placa de presiune.
Intrebarea mea este daca a mai trecut cineva prin asa ceva, daca problema a fost ambreiajul in sine sau alta piesa ? Daca este de la ambreiaj as vrea de asemenea niste recomandari de un kit complet sa il pot schimba.
Va multumesc anticipat si sa stiti ca orice sfat m-ar ajuta, sunt nou pe grup, este primul meu opel asa ca va rog daca ati putea sa ma ajutati v-as fi recunoscator.
Multumesc anticipat tuturor, orice sfat este bine primit!
MODEL: Opel Vectra C Facelift
MOTOR: 1.9 150 cp 110 kw z19dth
Problema apare la pedala de ambreiaj, pedala este uneori atat de mole incat ramane blocata la podea, in urma catorva sfaturi de la diferiti mecanici am inlocuit rulemntul de presiune de doua ori chiar si am verificat si pompa.
Problema se manifesta prin blocarea pedalei, ambreiajul nu mai debraiaza si din cate am observat o solutie temporara este sa fac “pedala” pana pedala in sine revine la rigiditatea normala.
Am verificat de asemenea nivelul lichidului de frana si am aerisit si pompa la service specializat, in urma recomandarilor mecanicilor am aflat ca posibila problema ar fi la placa de presiune.
Intrebarea mea este daca a mai trecut cineva prin asa ceva, daca problema a fost ambreiajul in sine sau alta piesa ? Daca este de la ambreiaj as vrea de asemenea niste recomandari de un kit complet sa il pot schimba.
Va multumesc anticipat si sa stiti ca orice sfat m-ar ajuta, sunt nou pe grup, este primul meu opel asa ca va rog daca ati putea sa ma ajutati v-as fi recunoscator.
Multumesc anticipat tuturor, orice sfat este bine primit!
MODEL: Opel Vectra C Facelift
MOTOR: 1.9 150 cp 110 kw z19dth
motorica
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2020
- Mesaj Privat
Salut, postez si eu aici problema mea, masina din semnatura. Sincer nu stiu ce raspuns sa-i dau membrului clubului de mai sus. Fiindca acum am eu o problema oarecum asemanatoare.
Stiti in post-urile mele anterioare ca m-am apucat singur sa schimb kit-ul complet de ambreiaj (volanta, disc, placa, rulment). Dupa chinul aferent deciziei mele sa fac operatiunea acasa, pot spune ca noul kit de ambreiaj a schimbat enorm de mult comportamentul masinii in general. In bine. Numai ca...bucuria nu a durat foarte mult ca iar am inceput sa am probleme. Si anume:
- pierd presiunea din pedala de ambreiaj. Adica: fac o aerisire scurta cu ajutor din partea vreunui vecin (2-3 pedale dupa care dau drumul la aerisitorul de pe cilindrul receptor). Bun, dupa scurta aerisire am un ambreiaj impecabil, dupa care in maxim 15-20km urbani, incep sa pierd treptat din cursa pedalei pana ajung la momentul cand nu imi mai intra in viteze ca...practic nu mai am ambreiaj. Dupa care iar o aerisire scurta...mai merge masina vreo doua zile si tot asa.
Ce am observat:
1. Cand dau drumul la aerisitor nu prea am bule de aer, mai degraba lichid curat
2. Cand strang aerisitorul si pun pe cel care ma ajuta sa dea drumul la pedala, pedala nu revine singura, o ridic eu, simt ca trage lichid pompa si pedala isi revine. La fel si cursa ei in parametri normali...vreo 2 zile ))
3. Sa presupunem ca pe undeva ar trage aer instalatia, daca atunci cand pierd cursa si "as face pedala" ca in cazul franei, nu se schimba nimic, nu se creeaza presiune. Pedala ramane la fel, fara cursa, pana la momentul cand reiau operatiunea de asa-zis aerisire.
Acum, daca s-a mai intalnit cineva cu fenomenul asta, as avea nevoie de ceva informatii sau sfaturi. Cumva pare ca pompa de ambreiaj centrala e pe duca. Ma mai duce gandul poate cilindrul receptor, desi l-am verificat cand l-am cuplat la rulmentul de presiune. Sau...nu mai stiu. Chiar nu mai stiu ca efectiv m-a terminat psihic masina asta
Stiti in post-urile mele anterioare ca m-am apucat singur sa schimb kit-ul complet de ambreiaj (volanta, disc, placa, rulment). Dupa chinul aferent deciziei mele sa fac operatiunea acasa, pot spune ca noul kit de ambreiaj a schimbat enorm de mult comportamentul masinii in general. In bine. Numai ca...bucuria nu a durat foarte mult ca iar am inceput sa am probleme. Si anume:
- pierd presiunea din pedala de ambreiaj. Adica: fac o aerisire scurta cu ajutor din partea vreunui vecin (2-3 pedale dupa care dau drumul la aerisitorul de pe cilindrul receptor). Bun, dupa scurta aerisire am un ambreiaj impecabil, dupa care in maxim 15-20km urbani, incep sa pierd treptat din cursa pedalei pana ajung la momentul cand nu imi mai intra in viteze ca...practic nu mai am ambreiaj. Dupa care iar o aerisire scurta...mai merge masina vreo doua zile si tot asa.
Ce am observat:
1. Cand dau drumul la aerisitor nu prea am bule de aer, mai degraba lichid curat
2. Cand strang aerisitorul si pun pe cel care ma ajuta sa dea drumul la pedala, pedala nu revine singura, o ridic eu, simt ca trage lichid pompa si pedala isi revine. La fel si cursa ei in parametri normali...vreo 2 zile ))
3. Sa presupunem ca pe undeva ar trage aer instalatia, daca atunci cand pierd cursa si "as face pedala" ca in cazul franei, nu se schimba nimic, nu se creeaza presiune. Pedala ramane la fel, fara cursa, pana la momentul cand reiau operatiunea de asa-zis aerisire.
Acum, daca s-a mai intalnit cineva cu fenomenul asta, as avea nevoie de ceva informatii sau sfaturi. Cumva pare ca pompa de ambreiaj centrala e pe duca. Ma mai duce gandul poate cilindrul receptor, desi l-am verificat cand l-am cuplat la rulmentul de presiune. Sau...nu mai stiu. Chiar nu mai stiu ca efectiv m-a terminat psihic masina asta