AKuntan
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2022
- Mesaj Privat
Salutare, de cateva luni am o problema la a mea insignia, mai multe defapt, da asta e una din cele principale.
Cand motorul este rece,dar si cand este cald, dupa 30-40km parcursi, imi intra intr-un fel de limp mode si taie turbina si apare service vehicle soon. Apare in urmatorul fel: Merg normal 1-a 2-a si in a 3-a cand accelerez se aude motorul cu o rezonanta mai mare apoi cand ajunge la 3500 pam gata turbina nu mai trage si service v.s. Se manifesta si in alte viteze daca sunt la turatie mica, gen 2000-2600 si calc aceleratia la 3000-3500 sau chiar si 4000 o taie. Dupa 3-4 reporniri nu mai face dar apare in continuare service v.s la repornire. Daca merg cu ea agresiv de la inceput, din 1-a tot peste 4000 ture nu face decat atunci cand ajung iar la 25-600 si accelerez si cu 25% pedala. La mecanic am fost, investigam problema, dar sunt curios daca cineva a mai patit ceva asemanator si care a fost cauza, ca noi de cateva zile ne tot scarpinam in cap cu ce sa mai incercam. Deja am schimbat senzorul de boost (cel care controleaza cata presiune baga turbina) dar face in continuare, deci nu e de la acela.
Am postat aici un clip ca sa vedeti cum se manifesta. Aici nu apare Service vehicle soon pentru ca am filmat dupa ce s-a intamplat odata, aici e dupa o repornire deja, aparuse cand am repornit-o.
http://www.youtube.com/watch?v=94ck8iDNsu8.
Orice parere ajuta. Multumesc!
MODEL: Insignia 2009
MOTOR: A20NHT
Cand motorul este rece,dar si cand este cald, dupa 30-40km parcursi, imi intra intr-un fel de limp mode si taie turbina si apare service vehicle soon. Apare in urmatorul fel: Merg normal 1-a 2-a si in a 3-a cand accelerez se aude motorul cu o rezonanta mai mare apoi cand ajunge la 3500 pam gata turbina nu mai trage si service v.s. Se manifesta si in alte viteze daca sunt la turatie mica, gen 2000-2600 si calc aceleratia la 3000-3500 sau chiar si 4000 o taie. Dupa 3-4 reporniri nu mai face dar apare in continuare service v.s la repornire. Daca merg cu ea agresiv de la inceput, din 1-a tot peste 4000 ture nu face decat atunci cand ajung iar la 25-600 si accelerez si cu 25% pedala. La mecanic am fost, investigam problema, dar sunt curios daca cineva a mai patit ceva asemanator si care a fost cauza, ca noi de cateva zile ne tot scarpinam in cap cu ce sa mai incercam. Deja am schimbat senzorul de boost (cel care controleaza cata presiune baga turbina) dar face in continuare, deci nu e de la acela.
Am postat aici un clip ca sa vedeti cum se manifesta. Aici nu apare Service vehicle soon pentru ca am filmat dupa ce s-a intamplat odata, aici e dupa o repornire deja, aparuse cand am repornit-o.
http://www.youtube.com/watch?v=94ck8iDNsu8.
Orice parere ajuta. Multumesc!
MODEL: Insignia 2009
MOTOR: A20NHT
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
AKuntan
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2022
- Mesaj Privat
- deleted-133218
- *
- 23 mesaje
- din 09 Feb 2019
deleted-133218
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2019
- Mesaj Privat
Buna, multi nu ai sa gasesti cu aceasta motorizare, cam aceleasi simptome le am avut si eu la masina, engine overboost/short too ground dar la mine nu intra in limp mode motorul, taia un pic acceleratia, dadea eroarea in bord dar tragea in continuare la fel, rezolvare la mine (am crezut eu) dat jos turbina dusa la rectificat, (se necesita oricum avea un mic joc), dupa o saptamana la fel, am dus masina la diagnoza aceleasi erori + intake valve/exhaust valve daca bine tin minte denumirea lor idea este ca am schimbat valva pe admisie (suspectam ca este pe undeva o buba/eroare/defectiune pe vreun senzor si am hotarat sa le iau pas cu pas de la ieftin spre scump) de cand am schimbat valva respectiva( de vreo 3 luni) nu mi-a mai aparut eroarea si masina merge in parametrii normali.
la inceput se manifesta problema doar cand puneam masina in modul sport si doar la accelerari bruste de la regim de lucru de sub 2500 rpm, la accelerari usoare pana pe la 3000 dupa care talpa brusca nu exista problema asta
cele 2 supape/valve le gasesti in partea stanga a motorului sus si sunt usor de schimbat, sper ca iti este de ajutor informatia
la inceput se manifesta problema doar cand puneam masina in modul sport si doar la accelerari bruste de la regim de lucru de sub 2500 rpm, la accelerari usoare pana pe la 3000 dupa care talpa brusca nu exista problema asta
cele 2 supape/valve le gasesti in partea stanga a motorului sus si sunt usor de schimbat, sper ca iti este de ajutor informatia
AKuntan
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2022
- Mesaj Privat
- MLiviuMunteanu
- *
- 42 mesaje
- din 19 Mar 2022
- Insignia 2016
- Caras-Severin
MLiviuMunteanu
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2022
- Mesaj Privat
dan194
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2022
- Mesaj Privat