Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • katalin.r

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salutare, se pare ca dupa o pauza de vreo 7 ani a revenit problema mufei oxidate de la pedala de acceleratie (manifestare: ECU taie efectul pedalei oricat ai apasa, masina se tureaza pe la 1300rpm si se aprind martorii ESP si masina cu cheia). Ultima data s-a rezolvat cand am miscat putin mufa de pe aripa stanga, cea de sub cutia de sigurante, (marcata in poza) am reusit sa misc mufa si pinii din cele doua parti ale mufei s-au miscat putin intre ei, cred ca asta a dus la ceva eliminare oxid , dar au trecut ani si odata cu aparitia umiditatii a reaparut si problema. Nu am demontat nimic atunci,totul s-a facut in spatiul dintre cutia cu sigurante si aripa.
Acum cred ca e cazul ca o fac cum trebuie, asa ca as ruga colegii care au ajuns acolo sa descrie putin ordinea in care ar trebui sa o fac. Multumesc!


MODEL: Astra 2005
MOTOR: Z17DTH
Skip ads

  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Decupleaza acumulatorul ( bateria ) si incepi cu demontare tablou sigurante ( sau indepartarea lui intr-o pozitie sa ai acces la mufe ) si mult spray de curatat contacte electrice sau cu o pensula subtire si alcool izopropilic .
  • katalin.r

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Ok, am vazut in interiorul cutiei de sigurante, dupa desfacerea capacului de protectie, 3 suruburi torx, intuitiv si din ce am vazut prin alte tutoriale ar trebui ca dupa desfacerea lor, cutia sa poata fi ridicata. Daca tot desfac o sa dau cu spray de contacte peste tot pe acolo.
Mufa de pe aripa in schimb tin minte ca are un fel de siguranta, cred ca acea siguranta m-a impiedicat data trecuta sa o desfac de tot pt curatat pini, iar prin spatiul ingust dintre aripa si cutia de relee mai mult decat sa o misc nu am reusit sa fac atunci. Ideea este daca vreun coleg stie cum se desface acea siguranta a mufei, fiind frig si plasticul casant nu prea as vrea sa risc sa merg prin incercari.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
UEC, iese abia dupa ce desurubezi cele trei suruburi tu T30 (parca) si piulita cu hexagon de 10mm.
Din ceea ce siu eu, problemele sunt la contactele mufelor care intra in UEC (nu am acum acces la scheme, dar stiu sigur ca exista discutii la obiect).


  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Completare, exact cum imi aduceam eu aminte:
- de la senzorul pedalei de acceleratie, merg firele pana in mufa aceea mare, de la baza stalpului stanga fațã (mufa de sub maneta deschidere capota, care este si ea cunoscuta cu probleme de apa/oxizi):
- din mufa de la baza stalpului, merg fire pana in UEC in mufa XE2, doar trec prin UEC si ies din acesta pe mufa XE3;
- din mufa XE3 a UEC, merg firele pana in mufa ECU motor.
  • katalin.r

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc de info, Sebage. Ai idee mufa de pe aripa, cea incercuita de mine de la ce este? Oricum, o sa umblu si la ea sa-i dau un spray, dar e intetesant ca dupa ce am miscat si s-au frecat putin pinii intre ei, nu am mai avut probleme atatia ani. Mentionez ca problema aparea zilnic atunci.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR