Wizzel
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
Salutare. Sunt nou aici si va rog sa aveti rabdare cu mine. Am o problema cu martorul bujiilor incandescente,adica in mers s a aprins si palpaia.dupa ce am oprit motorul si am repornit numai palpaia martorul. Iar intante de asta stand la semafot am observat ca scotea fum alb si consuma mai mult... precizez ca masina este Opel Astra H 1.9 CDTI 74Kw. schimbat de curand distributie,ulei si toate filtrele. Cei care au mai patit asa ceva va rog sa ma ajutati. Multumesc
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Pentru fum alb verifica nivel antigel si starea lui...sa nu aiba ulei in vas expansiune. Posibil garnitura chiulasa arsa...
Incearca sa citesti erorile cu metoda de aici... https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Cand ai schimbat distributie ai schimbat si pompa apa?
Incearca sa citesti erorile cu metoda de aici... https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Cand ai schimbat distributie ai schimbat si pompa apa?
Wizzel
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
am schimbat si poma de apa si antigelul. am verificat nivelul apei,acesta ramane constant si are aceeasi culoare,nu mi dau seama daca are ulei....acum nu mi mai scoate fum doar ca am probleme legate de consum(consuma putin mai mult.am citit ca poate sa fie si din cauza filtrulul de particule) si de martorul bujiilor...thanks
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Masina nu are nimic! Dar, ai filtru de particule, sunt zeci de topicuri pe seama asta, daca ai chef le poti citi! Ai saturatia foarte mare in filtru, s-au incercat mai multe regenerari, pe care tu le-ai oprit, probabil din nestiinta, de aia aveai fumul acela alb, miros de ars, consum mare etc. Incalzeste motorul, mergi mai turat ca sa inceapa regenerarea, deoarece risti sa infunzi filtrul deja. Succes!
Wizzel
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- DAlexandru500
- *
- 1 mesaje
- din 28 Nov 2017
DAlexandru500
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2017
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
seftaka a scris:Masina nu are nimic! Dar, ai filtru de particule, sunt zeci de topicuri pe seama asta, daca ai chef le poti citi! Ai saturatia foarte mare in filtru, s-au incercat mai multe regenerari, pe care tu le-ai oprit, probabil din nestiinta, de aia aveai fumul acela alb, miros de ars, consum mare etc. Incalzeste motorul, mergi mai turat ca sa inceapa regenerarea, deoarece risti sa infunzi filtrul deja. Succes!
- AGiusiAvasilcai
- *
- 14 mesaje
- din 16 Mar 2021
AGiusiAvasilcai
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2021
- Mesaj Privat
seftaka a scris:Masina nu are nimic! Dar, ai filtru de particule, sunt zeci de topicuri pe seama asta, daca ai chef le poti citi! Ai saturatia foarte mare in filtru, s-au incercat mai multe regenerari, pe care tu le-ai oprit, probabil din nestiinta, de aia aveai fumul acela alb, miros de ars, consum mare etc. Incalzeste motorul, mergi mai turat ca sa inceapa regenerarea, deoarece risti sa infunzi filtrul deja. Succes!
Mulțumesc mult,au fost foarte bune sugestiile. Am lãsat sa se ridice temperatura la 85,am alimentat sa am un sfert de rezervor si am mers cu ea pe un drum unde mi.a permis sa merg cu 70 cu turație la 2700 am mers aproximativ 20-30 de minute,nu doar ca s.a închis martorul cheie dar nici fum nu a mai scos sau miros urât!.