- VNicolae803
- *
- 4 mesaje
- din 15 Jan 2019
VNicolae803
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2019
- Mesaj Privat
Alergic
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Belgia
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2016
- Mesaj Privat
Salut, am o Astra H 2006 1.3cdti. Am plecat din Tulcea spre Germania. Pe Autostrada am observat cã nu mai trage. Am turat pânã la 4000 dar accelereazã foarte greu. Eu zic cã nu mai intra turbina. Am fãcut testul pedalelor și a rezultat asta 0243, 0107, 0110. Azi am curãțat senzorul map și nimic nou. Mașina merge fara erori in bord dar nu trage. Am schimbat senzorul MAP si electrovalva turbo și nici o schimbare. Azi am verificat furtunasul care pleca din electrovalva și era Topit. L-am inadit cu o bucata de furtun și în sfârșit merge. Întrebarea mea este rezistã furtunul pus de mine din Rostock pânã la Tulcea ?
- LElenaBunduc
- *
- 5 mesaje
- din 23 Dec 2018
- Astra 2000 Y17DT
- Botosani
LElenaBunduc
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2018
- Mesaj Privat
Salut! Detin un opel astra g 2000 y17dti.
Am schimbat turbosuflanta acum un an si ceva ,cand am schimbat si motorul(turbo fiind tot de pe acelasi motor schimbat) . Acum nu mai am tragere deloc,fum nu imi scoate de nici un fel(doar putin negru,având în vedere cã nu prea o turasem in ultimele zile) dar mai apoi nimic. Ce am observat este si uleiul de la intercooler ,zic eu+pãrere de la un mecanic. O sa pun si pozã. Tin sã mentionez cã prima datã imi scãdea nivelul de ulei(acum 2 luni) si am adãugat..🤦♀️750ml...apoi acum vreo 2 sãptãmâni am mai adãugat tot asa. Dar am si un pic de scurgere ,undeva pe la baie(zicea mecanicul ca ra fi o micã fisurã). De aceea am zis ca nah ,e de la scurgerea aia...(nu sunt atât de priceputã) Cand nu a mai tras...am vãzut cã avea ulei si la intercooler. Ce vreau sa vã întreb este daca mai merg cu ea...sau nu. Si daca intr-adevar turbina a luat o pe ulei...
Am schimbat turbosuflanta acum un an si ceva ,cand am schimbat si motorul(turbo fiind tot de pe acelasi motor schimbat) . Acum nu mai am tragere deloc,fum nu imi scoate de nici un fel(doar putin negru,având în vedere cã nu prea o turasem in ultimele zile) dar mai apoi nimic. Ce am observat este si uleiul de la intercooler ,zic eu+pãrere de la un mecanic. O sa pun si pozã. Tin sã mentionez cã prima datã imi scãdea nivelul de ulei(acum 2 luni) si am adãugat..🤦♀️750ml...apoi acum vreo 2 sãptãmâni am mai adãugat tot asa. Dar am si un pic de scurgere ,undeva pe la baie(zicea mecanicul ca ra fi o micã fisurã). De aceea am zis ca nah ,e de la scurgerea aia...(nu sunt atât de priceputã) Cand nu a mai tras...am vãzut cã avea ulei si la intercooler. Ce vreau sa vã întreb este daca mai merg cu ea...sau nu. Si daca intr-adevar turbina a luat o pe ulei...
BT7330
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Franta
- Masina: Zafira 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2019
- Mesaj Privat
750 ml in doua luni...dar cati km? Daca ati facut 10000km nu e mult, daca ati facut 1000-2000km, e destul de mult. Daca uleiul pleaca pe la fisura ar trebui sa aveti pete semnificative pe unde parcati. Ulei in intercooler e normal sa fie, dar la fel, nu in cantitati foarte mari. Nici un martor aprins? O diagnoza s-a facut? Turbina nu face zgomot diferit fata de cand functiona corect? Duceti-o la un tester sa va citeasca erori si valori in timp real poate nu e neaparat legat de pierderea de ulei faptul ca nu trage....
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
La multi ani! La motorul de Astra H cod Z17DTH am observat scurgeri de ulei in jurul turbinii. Initial am vazut niste pete de ulei pe asfalt iar sursa am identificat-o ca fiind zona turbinii. Motorul are aprox. 320k km. Nu am observat probleme in functionarea motorului, trage bine, se observa un fluierat slab doar la pornirea motorului. Ce e recomandat sa fac in aceasta situatie?
- Mihai.P
- **
- 339 mesaje
- din 05 Feb 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
Mihai.P
- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2015
- Mesaj Privat
Incearca sa mai strangi colierele. Dar daca pierderile de ulei nu sunt mari nu-ti bate capul. Este uleiul care ajunge in turbina pentru ungerea palelor, ai sa gasesti o pelicula de ulei si pe tubulatura de admisie. Atata timp cat motorul merge bine, nu scoate fum si nu completezi mult ulei intre schimburi las-o asa.
NSOARE558
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2021
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Mihai.P a scris:Incearca sa mai strangi colierele. Dar daca pierderile de ulei nu sunt mari nu-ti bate capul. Este uleiul care ajunge in turbina pentru ungerea palelor, ai sa gasesti o pelicula de ulei si pe tubulatura de admisie. Atata timp cat motorul merge bine, nu scoate fum si nu completezi mult ulei intre schimburi las-o asa.
Asta este folclor ,palele turbinei nu se ung se unge doar axul si aia o face instalatia de ungere,uleiul de pe pale este ulei condensat din admisie,in functie de cat de mult este poate fi o problema sau nu.Unu din semnele ca turbina e pe duca apare din ce in ce mai mult ulei in admisie pana cand ....ati ghicit o ia pe turatie de nu mai ai ce sa-i faci.
cand gasiti ulei in tubulatura de admisie e bine sa se verifice cu atentie cat este adunat in intercooler ,daca are turbina joc in ax si in functie de astea doua se inlocuieste ori nu.
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
ionutd881
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 A17DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2021
- Mesaj Privat
Salut!
Ai rezolvat problema? Si la mine face la fel, am fost la mecanic și mi s.a spus ca nu este de la turbina, ci de la catalizator ( este gol ) dat jos, a mai gãsit o fisura în țeavã de eșapament care întra în toba, dupa ce a reparat se aude mai încet, menționez ca am schimbat și colierele de la furtune, mi s au pãrut slãbite.
Acum face ca in video https://youtube.com/watch?v=DMSHS5FwPek
Ai rezolvat problema? Si la mine face la fel, am fost la mecanic și mi s.a spus ca nu este de la turbina, ci de la catalizator ( este gol ) dat jos, a mai gãsit o fisura în țeavã de eșapament care întra în toba, dupa ce a reparat se aude mai încet, menționez ca am schimbat și colierele de la furtune, mi s au pãrut slãbite.
Acum face ca in video https://youtube.com/watch?v=DMSHS5FwPek
vyo427
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bihor
- Masina: Meriva 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2017
- Mesaj Privat
Salutare tuturor.
Anul trecut prin vara am avut o lucrare mai mare de intretinere (curatit egr, admisie, schimbat buji, termostat, senzor temperatura antigel) care am inceput-o datorita petei de ulei care o observam langa turbina. Eram ingrijorat ca de la turbina de undeva pierde ulei. Dupa ce am desfacut am putu observa ca doar pe langa garnitura care intra in turbina. In acel moment nu am gasit faimoasa garnitura sa o cumpar si curatat-o bine bine si am pus-o inapoi.
Pana de curand nu am mai avut probleme, dar recent am inceput sa observ o pata de ulei sub masina. Un picur de seara pana dimineata. Nu exagerat. Ulei nu lipseste din baie si nu am completat cu ulei niciodata. Stiu, ii o masina de 16 ani, la ce sa ma astept... Dar... Nu imi place mie sa vad ca dupa ce pornesc dimineata ramane un strop de ulei. Unu astazi, unu maine... stau la casa si de vreo luna se vede pe beton... se aduna...
A gasit cineva garnitura aceasta de cumparat? A gasit cineva o solutie?
Am terminat de editat clipurile si am pus recent pe yt tutorialul de demontat tuburile pana acolo in cazul meu, la un Opel Meriva. Sper ca vine in ajutorul vostru. https://youtube.com/watch?v=xlr9YIpoivE
Daca cineva a gasit garnitura si stie de unde se poate lua... un link va rog
Salutari si drumuri bune !
Anul trecut prin vara am avut o lucrare mai mare de intretinere (curatit egr, admisie, schimbat buji, termostat, senzor temperatura antigel) care am inceput-o datorita petei de ulei care o observam langa turbina. Eram ingrijorat ca de la turbina de undeva pierde ulei. Dupa ce am desfacut am putu observa ca doar pe langa garnitura care intra in turbina. In acel moment nu am gasit faimoasa garnitura sa o cumpar si curatat-o bine bine si am pus-o inapoi.
Pana de curand nu am mai avut probleme, dar recent am inceput sa observ o pata de ulei sub masina. Un picur de seara pana dimineata. Nu exagerat. Ulei nu lipseste din baie si nu am completat cu ulei niciodata. Stiu, ii o masina de 16 ani, la ce sa ma astept... Dar... Nu imi place mie sa vad ca dupa ce pornesc dimineata ramane un strop de ulei. Unu astazi, unu maine... stau la casa si de vreo luna se vede pe beton... se aduna...
A gasit cineva garnitura aceasta de cumparat? A gasit cineva o solutie?
Am terminat de editat clipurile si am pus recent pe yt tutorialul de demontat tuburile pana acolo in cazul meu, la un Opel Meriva. Sper ca vine in ajutorul vostru. https://youtube.com/watch?v=xlr9YIpoivE
Daca cineva a gasit garnitura si stie de unde se poate lua... un link va rog
Salutari si drumuri bune !
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
Bina v-am regasit.
Am ceva dubii ca turbina de pe motorul Z17DTH "scapa" ulei prin corpul ei (exista ulei pe scut chiar sub tubina care apoi se scurge pe ciment). Dar motorul "trage" normal, acel "suierat" apare doar la "rece" , nu scoate fum. Nu am completat niciodata cu ulei.
Am fost la un "mecanic" si i-am cerut sa verifice jocul axului dar nu a dorit sa o faca.
Nu stiu cum e mai bine sa procedez, asa ca am nevoie de sfaturile dvs. pretioase.
Am ceva dubii ca turbina de pe motorul Z17DTH "scapa" ulei prin corpul ei (exista ulei pe scut chiar sub tubina care apoi se scurge pe ciment). Dar motorul "trage" normal, acel "suierat" apare doar la "rece" , nu scoate fum. Nu am completat niciodata cu ulei.
Am fost la un "mecanic" si i-am cerut sa verifice jocul axului dar nu a dorit sa o faca.
Nu stiu cum e mai bine sa procedez, asa ca am nevoie de sfaturile dvs. pretioase.
DCucu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2022
- Mesaj Privat
merivaA
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2021
- Mesaj Privat
Are cineva vreo solutie "ieftina si buna" pentru inlocuit furtunul de retur de turbo de z17dth?
Cod 97350939 / 5860848. Nu este nicaieri pe stoc, iar nenorocitii care posibil il au (revizie shop) cer 749 lei pe el! Am incercat sa gasesc universal, rezistent la temperatura si ulei (17mm diam intern) dar nici asa nu am gasit.
Poate stie cineva vreun alt cod de la alt model care se poate potrivi/adapta, si care este la un pret decent.
Cod 97350939 / 5860848. Nu este nicaieri pe stoc, iar nenorocitii care posibil il au (revizie shop) cer 749 lei pe el! Am incercat sa gasesc universal, rezistent la temperatura si ulei (17mm diam intern) dar nici asa nu am gasit.
Poate stie cineva vreun alt cod de la alt model care se poate potrivi/adapta, si care este la un pret decent.
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
merivaA
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2021
- Mesaj Privat
Nu vreau neaparat original, ma multumesc cu orice rezista la ulei si temperatura. Nu inteleg ce este cu furtunul asta, acum cativa ani costa 10-20€ maxim...
ps: am gasit ORIGINAL IMPERIUM 225669, Coduri OE OPEL: 5650706, 97255695. Este intre termoflot si bloc motor. O sa compar maine cu cel de pe masina, daca are acelasi diametru il cumpar si tai din el (e 60-70 lei).
ps: am gasit ORIGINAL IMPERIUM 225669, Coduri OE OPEL: 5650706, 97255695. Este intre termoflot si bloc motor. O sa compar maine cu cel de pe masina, daca are acelasi diametru il cumpar si tai din el (e 60-70 lei).
merivaA
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2021
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat