Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • KING20

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Apa , ulei nu! Apa se ridica si la 90-100 si se raceste frumos, urca frumos in ture...
Skip ads

  • alx78

  • Mesaje scrise: 604
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
cred ca ai garnitura la chiuloasa ciupita. iti recomand sa mergi la un mecanic cat mai curand.
  • KING20

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Garnitura are 1 an de cand e schimbata + ca nivelul antigelului este acelasi nivel ca si asta iarna. Alta idee?! AI auzit de valva Pcv?!
  • flaviii

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salutare, am si eu o nelamurire, am un Vectra b 1.6 16V X16XEL, azi dimineata cand am pornit masina la 7 grade afara, a mers ok totul dar dupa ce am pornit la drum am observat ca imi scoate un fum alb, abur nu stiu sa spun, cand am ajuns la servici apa era doar la 70 de grade, am lasato pana la 95 sa porneasca termocupla si pe urma a mai incetat, intradevar ca mam uitat mai atent si parca inca se mai vedea dar doar daca te uitai atent ca mai iese ceva fum asa mai alb.

Ma poate ajuta cineva ? Multumesc
  • KING20

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Sal, am un astra G an 2002 1.6 16 valve si i-am facut o segmentare cu tot tacamul acum merg cu Aral 5w-40 si e ok, ce vreau sa va intreb masina mai scoate fum si la relantiu ( negru-gri ) si miroase a ulei , un miros intepator, ce ar putea avea am fost la 2 mecanici si au zis sa merg mai turat cu ea ca sa se curete catalizatorul, voi ce parere aveti ?! Poate fi de la epuratorul de ulei? sau e prea subtire uleiul?! Va multumesc.Stima!
  • stancalia

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2010

  • Mesaj Privat
si mie imi scotea fum alb si cu solutia care zice colegu de mai sus am rezolvat si chiar si mai mult miam curatat toata injectia si merge super mia scos la inceput dupa ce am pus solutia aia nor mare de fum a scos toata mizeria asa mai da masina fuge de mananca nori eu am problema ca imi sta relantiul la 6-7 rp poate gasesc si eu rezolvarea? opelul meu astra g 17 cdti 59kw,80cp,din 2004 multumesc
  • pinteaioan70

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2012

  • Mesaj Privat
flaviii daca acel fum sau abur dispare in 2-3 metri se imprastie nu il mai vezi este sigur abur.daca se duce asa il duce vintul pe o distanta mai mare atunci e fum si trebuie sa iti faci griji daca in 2-3metri dispare nai de ce sa iti faci griji este abur
  • TYMY

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 1300
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Fumu alb cu trpidati ....cand pe instalatia de alimentare este aer ,ATAT,.fum albastrui ,probleme motpr segmenti etc...
  • cristi puscasu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Salut!am si eu o astra din 2005,1.7 cdti,59kw!mi s-a aprins becul la ulei si cand l-am verificat era sub minim asa ca am fugit la mecanic!prima data s-a uitat la furtunul care iese din turbo si a gasit ulei si a spus ca e dus turbo!asa ca am facut bine si l-am schimbat!surpriza ca dupa ce am schimbat turbo tot scade nivelul la ulei si pe esapament miroase a incins,ulei ars!a mai patit cineva asa!?ce ar putea fi?va multumesc...
  • valivalide

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Germania
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salut! La un opel vectra 2004 disel 1,9 cdti am scos catalizatorul fiindcã era înfundat si acum imi scoate fum alb si când este motorul la relantiv are trepidații .este normal sa se întâmple astea?
  • Faraon Bogdan

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Salut,am un vectra c 2004 2.0DTI 101 CP si din vara a inceput sa scoata fum alb la pornire si nu ii dau de cap.M-am gandit ca se dezamorseaza undeva pe la filtru de motorina, dar ar fi trebuit sa porneasca greu,am incercat varianta usoara adaugand o supapa unisens dar degeaba la fel face,nu am probleme la garnitura de chiuloasa nu curge nimic pe nicaieri,un sfat ar fi de mare ajutor multumesc.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Si nu ne spui nimic despre erori, functionare la cald peste zi si daca ai mai incercat si altceva sau doar supapa unisens ?
Am folosit functia CAUTA scriind " fum alb" si am primit 10 pagini a cate 10 topicuri adica 100 de discutii si referiri. Te-ai uitat peste ele ?
Sau ma crezi pe mine cand iti spun dezamorsare, injectoare, pompa injectie, EDU, ulei pe evacuare plus altele ?
  • Faraon Bogdan

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2015

  • Mesaj Privat
saptamana asta am mers sa o bag pe tester ,testerul era opcom,nu imi da nici o eroare pompa turbina injectoare toate sunt perfecte,cand a urcat mecanicul la volan a turato pe rosu si a inceut sa scoata MULT FUM si motorul galopa si dadea asa niste dopuri de fum,a zis sa curat sorbu de la rezervor,am desfacut era negru plin cu mazga l-am curatat e limpede ,rezervorul la fel este curat,am curatat bateria de la filtru de motorina la fel era plina de negreala,i-am facut vidul si tine nu curge pe nicaeri, am pus filtru nou,am pus tur si retur pe direct degeaba,mia mai strans la pompa undeva jos in fata 2 suruburi sa zic asa(nu le stiu denumirea) degeaba,am curatat debitmetrul,EGR e curat nu stiu ce sa mai fac. intrati pe https://youtube.com/watch?v=s3RgUhqJxro si pe https://youtube.com/watch?v=73iUTrj-j3A sa vedeti cum face cand e motorul rece
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Mie mi se pare ca turbina ta e terminata.
Era bine daca filmai turometru sa vedem la ce valoare incepe "harsaiala" aia de "fier pe fier" ca la turatia de relanti pare ca merge ok.
Fumul alb ar putea fi in cazul asta de la uleiul scapat de turbina.
Cu motorul rece nu pot sustine insa ferm ipoteza asta pt ca si turbina mea la rece face ca naiba dar odata incalzit motorul, n-o mai auzi. Insa eu n'am fum.

Si curajos a fost mecanicul tau de a turat-o pe loc pana pe zona rosie !
  • GBurca

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2022

  • Mesaj Privat
raku21 a scris:Eu nu am scapat de fumul de la pornire .... am schimat si semering-urile de la supape , segmentii sunt ok , egr schimbat. Am schimbat uleiul si o perioada nu a mai scos fum ... imi cam consuma ulei .... dupa ce ii fac completare cu 300 400g iar nu mai scoate fum la pornire ... La pornire trepideaza puternic mi se duce acul in 1000 de ture , dupa ce iese fumul sta la relanti normal fara sa mai trepideze si sa oscileze acul. M-am tot uitat pe forum si nimic ... totul e legat de segmenti , egr , supape , turbina .... si la mine sunt noi toate. Sper ca cineva de pe forum sa ma lumineze si pe mine intr-o zi Smile ca e stresant tare fumul de fiecare data cand pornesc masina ....si daca ar fi putin nu m-ar interesa, dar e mult.

  • GBurca

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2022

  • Mesaj Privat
Salutare. Detin vectra b 1.8 16 aceasi problema dar oscilarea la prima pornire e din cauza soclului si fumul e normal din cauza benzinei s.au gpl.ul pe care il folositi tineti cont de unde alimentati osa va ajute. Si consumul de ulei... hhhh... ma nu stiu ce sa zic gen eu am bagat castrol si pãpa ulei tot asa gen 500ml in 30 de zile si mi.a zis si mie cineva ca GM e pentru opel osa vad schimbarea si intradevar nu m.ai papa rau gen 50-100ml la 30 de zile e ok pentru mine incercati ca nu e nimic de pierdut.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
„Fumul e normal dela benzinã sau [în special] dela GPL”
„Motto-ul” ãsta ar trebui înrãmat și pus la intrare în orice service auto ! Bineînțeles, cu numele autorului. Care ar putea sã producã ceva similar și ptr motoare diesel, dar probabil va mai dura ceva, nu e ceva superficial: e nevoie de cercetare amãnunțitã, know-how și multã glagore.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Eu am ramas cu o alta informatie valoroasa, exprimarea consumului de ulei, raportat la zile calendaristice. "gen"
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Aia e bonus! Dar nu e vreo invenție, ci doar o inovație: e ca la utilaje, dar în loc de ore-funcționare, sunt zile-funcționare, adicã aceeași unitate de mãsurã, dar exprimatã în multipli!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR