Simptome - acceleratie in treapta a 3-a la mai mult de 3000 rpm si masina incepe sa piarda din putere pentru cateva momente dand senzatia de cutremurare.
Salut, prin "cutremurare" sa intelege o ezitare a de a-si continua accelerarea? intreruperi ? Te intreb pentru ca si eu am observat acest lucru, cand si cand, si nu numai in sarcina ci si cand accelerez la relanti, din scurt. Sau daca merg constant cu 50 km/h (exemple la intamplare) in frana de motor, deci nu subturat, si apas fin pe acceleratie, din cand in cand apar aceste ezitari. Deasemenea, la mine se mai manifesta o chestie destul de enervanta, cateodata, la relanti masina tinde sa tremure.
Pentru cele povestite mai sus am incercat cu tot felul de benzine (95, 98, 100+) fara rezultate. Din service mi s-a zis ca masina e ok si nu are coduri de eroare.
Salutare,
Am avut si eu check engine in bord saptamana trecuta. Cod eroare P0172 - System too rich (Bank 1) + P1101. Ca simptomatologie as spune ca e similar cu ce e descris in acest topic si eu consider ca au aparut dupa dupa revizia de 3 ani (acum doua luni - 26900 km).
Am fost la reprezentanta in Bacau. Fara nici un fel de documente justificatoare mi au sters codurile de eroare si au "recalibrat admisia" fara sa fi gasit ceva concret. Mi s a recomandat sa schimb benzina si furnizorul (folosesc de 3 ani rompetrol de 95 in 95 % din cazuri sau Petrom 5 %)
Masina si merge exact la fel. Am turbo lag evident ( adica talpa jos la 2000 de ture tr. 2 dureaza 3 sec +/- si asta poate e subiectiv, dar si dupa, nu e constanta accelerarea initial, pare sa intrerupa usor, dupa care da, e constanta. Se simte mai putin la tr. 3 si deja de la a 4 a in sus e insesizabil. Partea proasta e ca nu mi pare sa fie mereu acest comportament, dar clar se simt si niste usoare smucituri/zgaltaieli la accelerare sau decelerare fina (nu le percepeam inainte).
In plus am observat si eu ca la ralanti are momente cand fluctueaza ca si cum s ar ineca ceea ce n am observat pana acum, dar nici nu am urmarit indeaproape acest aspect.
O chestie pe care am observat o de la inceput, de noua, cand motorul e rece si vreau sa plec imediat, pana sa scada turatia de la 1200 +/- sub 1000, mereu pleaca cu smucituri 1-a si maxim a doua. Daca astept cat i ar lua, vara 15-30 sec, iarna poate 1 min +, pleaca ok.
Am sa verific perioada urmatoare si cu benzina de 99 100, desi pana acum a mers f. bine cu 95, asa ca nu mi pun mari sperante.
Cei care ati mai avut simptome similare, s au ameliorat sau inrautatit cu timpul ?