- pensionarul
- OP
- 36 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Vectra 2003 Z18
- Bucuresti
pensionarul
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
Cu respect,
Sunt posesorul si unei Vectra C 2002 de 1,8 pe benzina. Va solicit informatii si sugestii pentru a <repara> inchiderea centralizata din telecomanda, care de mai mult timp nu mai functioneaza. Telecomanda originala nu a mai functionat deteriorandu-se butoanele. Inlocuirea acestora s-a gresit...exfoliat traseul circuitelor, ne se mai aprindea LED-ul .. inlocuit.... degeaba nu mai emite. Cheia a doua nu am intrat in posesia ei. Am cumparat de la chinezi o cheie pentru Vectra C , 2 cipuri PCF 7946...am mai facut rost de un modul identic cu al cheii originale... schimbat cipul... programate in CIM.
Simptome: masina porneste, se inchide/deschide centralizat din cheie. Verificat daca noile chei/ emit pe 433Mhz, toate sigurantele - cu contactul pus -sunt bune. Nu am gasit documentare sa fiu mai atent la o anumita siguranta ...5 sau 12 sau 21.
Am incercat sa gasesc modulul de inchidere cu gandul ca s-ar putea sa aiba vreo siguranta pe fir. L-am cautat in spatele torpedoului, sub bord la picioarele soferului. In portiera stanga am gasit asa ziz 'calculatorul confort ainchiderii centralizate' DDM KM 5wk4 6003. Aici poate o fii? Mai am gasit un modul care nu stiu pentru ce este, sub capota in partea soferului langa parbriz.
Nu am putut sa desfac mansonul dintre usa si caroserie sa vad starea firelor. Modulul inchiderii centralizate sa fie sub plafoniera pentru ca antena sa poata capta mai usor undele telecomenzii?
Mentionez ca din vechea telecomanda se deschidea/inchidea masina, se putea cobori /urca geamurile si la inceput se rabatau si oglinzile. Cea din urma optiune a fost si prima care a cedat. Aici sa fie vre-un scurt? Am inteles ca sincronizarea la Vectra C se face la programarea cheilor, incercand si apasarea butoanelor... Am sters si reprogramat cele 2 chei de 3 ori cu opcomul 1,39...
Rog o consiliere, am citit pe forum aproape toate discutiile legate de inchiderea centralizata. Poate reusesc sa-i dau de cap, cu interventii mai prompte nu pe bajbaite....
Numai bine.
MODEL: Vectra C /2003, sedan, benzina
MOTOR: Z18
Sunt posesorul si unei Vectra C 2002 de 1,8 pe benzina. Va solicit informatii si sugestii pentru a <repara> inchiderea centralizata din telecomanda, care de mai mult timp nu mai functioneaza. Telecomanda originala nu a mai functionat deteriorandu-se butoanele. Inlocuirea acestora s-a gresit...exfoliat traseul circuitelor, ne se mai aprindea LED-ul .. inlocuit.... degeaba nu mai emite. Cheia a doua nu am intrat in posesia ei. Am cumparat de la chinezi o cheie pentru Vectra C , 2 cipuri PCF 7946...am mai facut rost de un modul identic cu al cheii originale... schimbat cipul... programate in CIM.
Simptome: masina porneste, se inchide/deschide centralizat din cheie. Verificat daca noile chei/ emit pe 433Mhz, toate sigurantele - cu contactul pus -sunt bune. Nu am gasit documentare sa fiu mai atent la o anumita siguranta ...5 sau 12 sau 21.
Am incercat sa gasesc modulul de inchidere cu gandul ca s-ar putea sa aiba vreo siguranta pe fir. L-am cautat in spatele torpedoului, sub bord la picioarele soferului. In portiera stanga am gasit asa ziz 'calculatorul confort ainchiderii centralizate' DDM KM 5wk4 6003. Aici poate o fii? Mai am gasit un modul care nu stiu pentru ce este, sub capota in partea soferului langa parbriz.
Nu am putut sa desfac mansonul dintre usa si caroserie sa vad starea firelor. Modulul inchiderii centralizate sa fie sub plafoniera pentru ca antena sa poata capta mai usor undele telecomenzii?
Mentionez ca din vechea telecomanda se deschidea/inchidea masina, se putea cobori /urca geamurile si la inceput se rabatau si oglinzile. Cea din urma optiune a fost si prima care a cedat. Aici sa fie vre-un scurt? Am inteles ca sincronizarea la Vectra C se face la programarea cheilor, incercand si apasarea butoanelor... Am sters si reprogramat cele 2 chei de 3 ori cu opcomul 1,39...
Rog o consiliere, am citit pe forum aproape toate discutiile legate de inchiderea centralizata. Poate reusesc sa-i dau de cap, cu interventii mai prompte nu pe bajbaite....
Numai bine.
MODEL: Vectra C /2003, sedan, benzina
MOTOR: Z18
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
De la butonul de pe usa soferului, functioneaza inchiderea centralizata pentru toate usile?
Cu Op-Com a intrat cineva in BCM pe parametri / blocuri de masura sa vedeti daca exista monitorizare pentru activitate cand se apasa butoanele de pe telecomanda?
Sa inteleg ca pe un modul sh/folosit de telecomanda originala, s-au montat cele doua circuite integrate de pe telecomanda originala a masinii?
De ce s-a incercat schimbarea "butoanelor", functiona doar unul, functiona cu dificultate sau nu mai functiona deloc?
Cu Op-Com a intrat cineva in BCM pe parametri / blocuri de masura sa vedeti daca exista monitorizare pentru activitate cand se apasa butoanele de pe telecomanda?
Sa inteleg ca pe un modul sh/folosit de telecomanda originala, s-au montat cele doua circuite integrate de pe telecomanda originala a masinii?
De ce s-a incercat schimbarea "butoanelor", functiona doar unul, functiona cu dificultate sau nu mai functiona deloc?
- pensionarul
- OP
- 36 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Vectra 2003 Z18
- Bucuresti
pensionarul
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
1. Multumesc pentru promptitudine.
2.Butonul de pe USA soferului functioneazã bine.Închide /deschide usile. Chiar si butonul pentru portbagaj functioneazã. La fel si cheia deschide numai usa soferului sau la a doua actionarea celelalte usi.
3. Cheia originala -i s-au rupt Protectia de cauciuc ducând la deteriorarea butoanelor.S-au înlocuit dar carcasa nu s-a schimbata;; iar s-au deteriorat si in final montând-se butoane mai mari s-a exfoliat din trasee dar si contactul punctiform de la butonul de deschidere a portbagajului. S-refãcut din circuit însã nu s-a reusit sa mai functioneze telecomanda nici LED -ul nu se mai aprinde, nu mai emite.
4. Celelalte chei ma refer la partea electronica, -una mi-a fost trimisa de la dezmembrãri Cluj, una am cumpãrat-cu carcasa tip briceag de la chinezi pe Alliexpres, alta din talcioc, am schimbat cipul PCF 7946.Toate le-am programat eu cu Opcom-ul in CIM.Poate catebuia in alta parte in.Imobilizator, in DDR. Am citit ca ar trebui resetatã modulul de usi parca&.;Am sters de mai multe ori cheile si le-am reprogramat.Am avut mesaje de la opcom referitoare la sincronizare 0 însã ultima data la toate 4 Chi nu mi-a mai dat erori.De pornit motorul toate 4 îl porneste deci inclusiv originala care se presupune ca nu mai emite ca telecomanda.Sa nu fie lipit cipul bine la vreun picior..care ar transmite informatia la modulul telecomenzii?Dar chiar la toate.Merg pe varianta ca nu se alimenteazã modulul de inchidere centralizata ca nu primeste semnalul telecomenzii.Asta este sa mai pun Opcomul sa vãd cu ce ar putea sa ma ajute.
2.Butonul de pe USA soferului functioneazã bine.Închide /deschide usile. Chiar si butonul pentru portbagaj functioneazã. La fel si cheia deschide numai usa soferului sau la a doua actionarea celelalte usi.
3. Cheia originala -i s-au rupt Protectia de cauciuc ducând la deteriorarea butoanelor.S-au înlocuit dar carcasa nu s-a schimbata;; iar s-au deteriorat si in final montând-se butoane mai mari s-a exfoliat din trasee dar si contactul punctiform de la butonul de deschidere a portbagajului. S-refãcut din circuit însã nu s-a reusit sa mai functioneze telecomanda nici LED -ul nu se mai aprinde, nu mai emite.
4. Celelalte chei ma refer la partea electronica, -una mi-a fost trimisa de la dezmembrãri Cluj, una am cumpãrat-cu carcasa tip briceag de la chinezi pe Alliexpres, alta din talcioc, am schimbat cipul PCF 7946.Toate le-am programat eu cu Opcom-ul in CIM.Poate catebuia in alta parte in.Imobilizator, in DDR. Am citit ca ar trebui resetatã modulul de usi parca&.;Am sters de mai multe ori cheile si le-am reprogramat.Am avut mesaje de la opcom referitoare la sincronizare 0 însã ultima data la toate 4 Chi nu mi-a mai dat erori.De pornit motorul toate 4 îl porneste deci inclusiv originala care se presupune ca nu mai emite ca telecomanda.Sa nu fie lipit cipul bine la vreun picior..care ar transmite informatia la modulul telecomenzii?Dar chiar la toate.Merg pe varianta ca nu se alimenteazã modulul de inchidere centralizata ca nu primeste semnalul telecomenzii.Asta este sa mai pun Opcomul sa vãd cu ce ar putea sa ma ajute.
- pensionarul
- OP
- 36 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Vectra 2003 Z18
- Bucuresti
pensionarul
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
- pensionarul
- OP
- 36 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Vectra 2003 Z18
- Bucuresti
pensionarul
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
sebage a scris:De la butonul de pe usa soferului, functioneaza inchiderea centralizata pentru toate usile?
Cu Op-Com a intrat cineva in BCM pe parametri / blocuri de masura sa vedeti daca exista monitorizare pentru activitate cand se apasa butoanele de pe telecomanda?
Sa inteleg ca pe un modul sh/folosit de telecomanda originala, s-au montat cele doua circuite integrate de pe telecomanda originala a masinii?
De ce s-a incercat schimbarea "butoanelor", functiona doar unul, functiona cu dificultate sau nu mai functiona deloc?
Cu Op-Com a intrat cineva in BCM pe parametri / blocuri de masura sa vedeti daca exista monitorizare pentru activitate cand se apasa butoanele de pe telecomanda?
Sa inteleg ca pe un modul sh/folosit de telecomanda originala, s-au montat cele doua circuite integrate de pe telecomanda originala a masinii?
De ce s-a incercat schimbarea "butoanelor", functiona doar unul, functiona cu dificultate sau nu mai functiona deloc?
Dle, am incercat mai jos sa va raspund. Nu stiu unde in BCM sa intru. Am intrat asara in CIM si am gasit ceva in legatura cu „remonte„ O sa incerc sa le expun atasat. In orice caz ceva s-a intamplat ca din patru chei acum sunt recunoscute doar 2 si mi-a aratat 10 erori.Astfel:B1330 - Defectiune la tensiunea sistemului (00) - Nu este prezentã B3270 - Circuit întrerupãtor de blocare/deblocare usã/portbagajul soferului deschis sau tensiune ridicatã (05) - Nu este prezent B3844 - Comutator usã sofer Ridicator de geam Circuit din stânga deschis sau tensiune ridicatã (05) - Nu prezent B3845 - Comutator usa soferului, circuit de ridicare a geamului din dreapta, deschis sau tensiune ridicatã (05) - Nu este prezent B3974 - Comutator de selectare usã soferului, circuit de ridicare a geamului, deschis sau tensiune înaltã (05) - Nu este prezent B3200 - Circuitul comutatorului de sigurantã pentru usa soferului pentru copii deschis sau ridicat Tensiune (05) - Nu este prezentã B3848 - Comutatoare de reglare a usii soferului Circuitul oglinzii deschis sau Tensiune înaltã (05) - Nu este prezentã B1550 - Întrerupãtoare de selectare a usii soferului Circuitul oglinzii deschis sau Tensiune înaltã (05) - Nu este prezent B2610 - Diminuarea panoului comutatorului usii soferului Tensiune înaltã a circuitului (01) - Nu este prezentã B1325 - Tensiune scãzutã a tensiunii sistemului (03) - Nu este prezentã
In imagine imi spune ceva de frecvente. Nu reusesc sa pun imaginea. Voi mai incerca
- pensionarul
- OP
- 36 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Vectra 2003 Z18
- Bucuresti
pensionarul
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
- pensionarul
- OP
- 36 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Vectra 2003 Z18
- Bucuresti
pensionarul
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
- pensionarul
- OP
- 36 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Vectra 2003 Z18
- Bucuresti
pensionarul
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
- pensionarul
- OP
- 36 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Vectra 2003 Z18
- Bucuresti
pensionarul
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
Sper ca din cei 290 de vizitatori sa fie unul sa raspunda la intrebarile reiesite din aceste discutii. Chiar nimeni nu i s-a intalnit cu o asemenea situatie si nu a rezolvat-o? Apropoo, din alte discutii de pe forum am dedus ca sincronizarea cheii la Vectra C se face numai la programarea cipului. E adevarat nu? Asa ca iar am sters cheile si la reprogramare cu op comul in Cim, pe chei vechi, nu am mai reusit decat una sa fie programata si sa porneasca masina. Sa nu fie bun programul OP-comului? Folosesc clona 08 2010 cu 1,39 opcom-ul. Nu exista nici un electrician auto sa isi dea cu parerea. La cei care am apelat...punem o inchidere centralizata noua, dar nu pe cheia masinii...... cu telecomanda separata
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
Salut , am gasit ceva care posibil sa te ajute ( programarea e una , sincronizarea e alta ) : http://www.youtube.com/watch?v=AOew3ERk-NM
Poate dupa programare trebuie facuta si sincronizarea .
www.youtube.com/watch?v=q-873kefWWI
Important este sa se faca cu toate erorile sterse din modul ( adica curat ) .
Poate dupa programare trebuie facuta si sincronizarea .
www.youtube.com/watch?v=q-873kefWWI
Important este sa se faca cu toate erorile sterse din modul ( adica curat ) .
- pensionarul
- OP
- 36 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Vectra 2003 Z18
- Bucuresti
pensionarul
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat