- bodo 2010
- OP
- 266 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Neamt
bodo 2010
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
Salutare!
Ce plãcuțe frana recomandați ca și duritate eventual ceva material anti" zdranganit "aplicat pe verso stiindu-se de problemele sonore cauzate de etrieri.Discurile sunt originale Gm,nu am avut probleme cu ovalizare sau altceva in 80 k de km.
Mã gândesc cã plãcuțele gm au fost destul de dure pentru cã au ținut așa mult și încã mai merg sau am fost eu grijuliu cu franele oricum la masa mare a mașinii tot s-ar fi uzat
MODEL: Opel Astra j
MOTOR: A14xer
Ce plãcuțe frana recomandați ca și duritate eventual ceva material anti" zdranganit "aplicat pe verso stiindu-se de problemele sonore cauzate de etrieri.Discurile sunt originale Gm,nu am avut probleme cu ovalizare sau altceva in 80 k de km.
Mã gândesc cã plãcuțele gm au fost destul de dure pentru cã au ținut așa mult și încã mai merg sau am fost eu grijuliu cu franele oricum la masa mare a mașinii tot s-ar fi uzat
MODEL: Opel Astra j
MOTOR: A14xer
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Mihai.P
- **
- 339 mesaje
- din 05 Feb 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
Mihai.P
- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2015
- Mesaj Privat
- bodo 2010
- OP
- 266 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Neamt
bodo 2010
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
Evident cã mã intereseazã ca duritate sa fie medie sau apropiata cã cele de prim montaj care au avut un impact destul de nesemnificativ asupra discurilor ca și uzura ,in același timp oferind o eficacitate excelenta in oprirea mașinii și nu în ultimul au fost și longevive.
Pe scurt cele gm originale au fost ok dar sunt destul de scumpe și greu de gãsit prin magazinele auto unde toatã lumea recomanda trw sau ate,iar dupã gm te pun sã aștepți peste o sãptãmânã .
Pe scurt cele gm originale au fost ok dar sunt destul de scumpe și greu de gãsit prin magazinele auto unde toatã lumea recomanda trw sau ate,iar dupã gm te pun sã aștepți peste o sãptãmânã .
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- bodo 2010
- OP
- 266 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Neamt
bodo 2010
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
mercere
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2019
- Mesaj Privat
"Brandul Textar ofera produse dedicate pentru pentru 99% din parcul european." Deci daca iei o placuta inscriptionata Gm este de fapt un textar in spate. http://www.youtube.com/watch?v=ZvexHokg29k
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- bodo 2010
- OP
- 266 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Neamt
bodo 2010
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
Salut , ultimul schimb l-am facut cu placute GM la reprezentanta , acum schimbul se face cu placute Bosch . Discurile cred caci sunt cele originale si uzura e uniforma , fara canale ( suprafata are o uzura fara dungi ) , neteda . Sunt curios la urmatorul schimb , sau in timp daca ami apar dungi de uzura pe discuri .
- Dragos Ene
- **
- 381 mesaje
- din 01 Oct 2014
- Zafira 2007 z19dt
- Bucuresti
Dragos Ene
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2014
- Mesaj Privat
- bodo 2010
- OP
- 266 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Neamt
bodo 2010
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
Salut!
Da se simte mai ferma frana,parca "musca" o idee mai repede în condițiile în care am frânat ușor fãrã sã bruschez frana in ideea de a le roda .
Am uitat sa spun cã plãcuțele date jos mai aveau cam 3-4 mm de material de fricțiune la 78 k km rulați,iar discurile o buza de poate 2-3 mm uzura uniforma, însã cu dungi.
Da se simte mai ferma frana,parca "musca" o idee mai repede în condițiile în care am frânat ușor fãrã sã bruschez frana in ideea de a le roda .
Am uitat sa spun cã plãcuțele date jos mai aveau cam 3-4 mm de material de fricțiune la 78 k km rulați,iar discurile o buza de poate 2-3 mm uzura uniforma, însã cu dungi.
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Cumva înțeleg paralela ta, dar nu e cea mai potrivitã...ptr simplul motiv cã și un sabot de bicicletã cu uzurã, nu numai cel nou, poate fi reglat (la sistemul de acționare mecanic, cu cablu, dar și la cel hidraulic) sã muște la fel de repede ca cel nou...dar probabil îți scapã procedura de reglaj. E posibil ca eficiența totuși sã fie mai scãzutã, dar doar din diferența de material (compoziție, îmbãtrânire, etc)...
Iar revenind la oile noastre, se întâmplã deseori, ca la un sistem de frânare cu plãcuțe uzate (spre final), frâna sã fie ușor elasticã și sã fie mai fermã la a doua pedalã...la asta fãceam referințã(poate nu foarte clar, mea culpa!), dacã ai cunoștințã...ceea ce se modificã sensibil în momentul înlocuirii plãcuțelor. Dacã mai schimbi și lichidul și faci o aerisire, e posibil sã ți sã parã cã ai alte frâne.
Iar revenind la oile noastre, se întâmplã deseori, ca la un sistem de frânare cu plãcuțe uzate (spre final), frâna sã fie ușor elasticã și sã fie mai fermã la a doua pedalã...la asta fãceam referințã(poate nu foarte clar, mea culpa!), dacã ai cunoștințã...ceea ce se modificã sensibil în momentul înlocuirii plãcuțelor. Dacã mai schimbi și lichidul și faci o aerisire, e posibil sã ți sã parã cã ai alte frâne.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
bodo 2010 a scris:Salut!
Da se simte mai ferma frana,parca "musca" o idee mai repede în condițiile în care am frânat ușor fãrã sã bruschez frana in ideea de a le roda .
Am uitat sa spun cã plãcuțele date jos mai aveau cam 3-4 mm de material de fricțiune la 78 k km rulați,iar discurile o buza de poate 2-3 mm uzura uniforma, însã cu dungi.
Da se simte mai ferma frana,parca "musca" o idee mai repede în condițiile în care am frânat ușor fãrã sã bruschez frana in ideea de a le roda .
Am uitat sa spun cã plãcuțele date jos mai aveau cam 3-4 mm de material de fricțiune la 78 k km rulați,iar discurile o buza de poate 2-3 mm uzura uniforma, însã cu dungi.
la buza aceea trebuiau schimbate si discurile (o uzura de max 1.5mm/fata este parca acceptata ca uzura maxima la disc). In alta ordine de idei, orice placuta noua cand este pusa pe un disc vechi la primele franari pana se "aseaza" va crea o falsa impresie de frana mai buna pentru ca se uzeaza prematur pana preia suprafata de contact de pe disc - dungile.
In mod normal orice disc ar trebui sa mearga cu 2 seturi de placute dupa care se schimba tot setul...