C4564
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2020
- Mesaj Privat
Buna ziua.
Am si eu 2 probleme cu masina.
Prima problema ar fi urmatoarea: Indicatorul de motorina.
Niciodata nu imi arata bine motorina, mereu scade / urca acul cat vrea el si instant. Mereu la drum nu stiu daca imi ajunge motorina / daca am pana in punctul x, y. Daca pun masina pe marginea drumului se ridica acul si pana la jumatate de rezervor.. Iar la drum lung de 200-300 KM ajunge acul aproape la 0 iar daca opresc pe loc si repornesc masina, revine la "cat ar fi normal' sa am motorina in ea.. ce as putea face?
Problema 2:
Pornire foarte grea.. da foarte mult la automat iar dupa ce porneste scoate un fum ALB foarte mult pentru 10-15 secunde. + de la un timp se aprinde si cheita in bord.
Aici am inteles ca ar fi o bujie, cum as putea verifica care bujie este fara tester?
Inca ceva, la turatii de peste 2.000 pana in treapta 3 scoate FUM NEGRU, precizez ca nu consuma ulei.
MODEL: Opel Astra H 2004
MOTOR: 1.7 100 CP CDTI
Am si eu 2 probleme cu masina.
Prima problema ar fi urmatoarea: Indicatorul de motorina.
Niciodata nu imi arata bine motorina, mereu scade / urca acul cat vrea el si instant. Mereu la drum nu stiu daca imi ajunge motorina / daca am pana in punctul x, y. Daca pun masina pe marginea drumului se ridica acul si pana la jumatate de rezervor.. Iar la drum lung de 200-300 KM ajunge acul aproape la 0 iar daca opresc pe loc si repornesc masina, revine la "cat ar fi normal' sa am motorina in ea.. ce as putea face?
Problema 2:
Pornire foarte grea.. da foarte mult la automat iar dupa ce porneste scoate un fum ALB foarte mult pentru 10-15 secunde. + de la un timp se aprinde si cheita in bord.
Aici am inteles ca ar fi o bujie, cum as putea verifica care bujie este fara tester?
Inca ceva, la turatii de peste 2.000 pana in treapta 3 scoate FUM NEGRU, precizez ca nu consuma ulei.
MODEL: Opel Astra H 2004
MOTOR: 1.7 100 CP CDTI
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
C4564
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2020
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Sa pui mana si sa cauti, nu sa astepti sa ti se dea mura-n gura
de exemplu
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=132308
de exemplu
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=132308
C4564
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2020
- Mesaj Privat
Daca gaseam, nu cred ca mai intrebam aici. Am facut lucrurile respective deja si tot acelasi lucru se intampla EGR / ADMISIE curatate, Turbina schimbata recent
Nu cred ca e greu sa vorbiti frumos, daca nu vreti sa ajutati, nu mai raspundeti. De asta toata lumea fuge de noi, romanii nu suntem in stare sa ajutam
Nu cred ca e greu sa vorbiti frumos, daca nu vreti sa ajutati, nu mai raspundeti. De asta toata lumea fuge de noi, romanii nu suntem in stare sa ajutam
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
Pai ia gandeste tu logic care ar fi etapele de identificare a problemelor:
1. diagnoza sa se vada ce coduri de eroare sunt stocate/prezenta
2. diagnoza la pornire sa se vada parametrii de pornire ai motorului
3. diagnoza in timpul mersului pentru a se vedea functionarea injectoarelor si pompei
deci fara diagnoza doar mama omida iti va putea spune ce problema este (si acolo dai bani ca sa iti spuna prostii). Deci diagnoza si apoi poti revenii cu coduri de eroare si masuri intreprinse.
in plus nimeni nu stie gradul tau de cunostiinte in domeniul auto si sculele pe care le ai ca sa iti poata da sfaturi care sa nu ajungi la spital cu probleme fizice in urma mesteririi la masina.
In plus ca si membru bebe trebuia sa citesti intai ce este scris pe forum si sa cauti (daca colegul a gasit sigur gaseai si tu) si abia dupa verificai cele scrise pe acolo si faceai o DIAGNOZA puteai sa revii cu informatii legate de problema ta. Suntem in 2022 an in care o masina nu o poti repara fara DIAGNOZA. Succes si revino cu coduri si dupa ce ai citit ce s-a scris legat de problemele tale: bujii, dezamorsare, posibil probleme cu pompa
1. diagnoza sa se vada ce coduri de eroare sunt stocate/prezenta
2. diagnoza la pornire sa se vada parametrii de pornire ai motorului
3. diagnoza in timpul mersului pentru a se vedea functionarea injectoarelor si pompei
deci fara diagnoza doar mama omida iti va putea spune ce problema este (si acolo dai bani ca sa iti spuna prostii). Deci diagnoza si apoi poti revenii cu coduri de eroare si masuri intreprinse.
in plus nimeni nu stie gradul tau de cunostiinte in domeniul auto si sculele pe care le ai ca sa iti poata da sfaturi care sa nu ajungi la spital cu probleme fizice in urma mesteririi la masina.
In plus ca si membru bebe trebuia sa citesti intai ce este scris pe forum si sa cauti (daca colegul a gasit sigur gaseai si tu) si abia dupa verificai cele scrise pe acolo si faceai o DIAGNOZA puteai sa revii cu informatii legate de problema ta. Suntem in 2022 an in care o masina nu o poti repara fara DIAGNOZA. Succes si revino cu coduri si dupa ce ai citit ce s-a scris legat de problemele tale: bujii, dezamorsare, posibil probleme cu pompa
C4564
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2020
- Mesaj Privat
Ca o eroare primita la testul agrafa sau cum se numeste -> P0380 sau cv gen, sper ca asa se citeste. "Glow Plug Circ Error Circ"
Nu am reusit sa ajung la un tester pentru ca nu am timp, am pus pe cineva sa-mi masoare bujiile cu acel tensiometru sau nu stiu cum se numeste -> dat fiind faptul, toate sunt bune -> rezultat pe fiecare bujie in parte - 0.0
Masurat si releu bujii, din ce mi-a zis persoana respectiva releul de bujii nu baga sau nu stiu cum se numeste exact suficienti volti sau etc.. baga undeva la 11 sau 0.11 nu prea am inteles exact pentru ca nu le am cu astea.
Ca un sfat a fost sa iau un releu bujii de la cineva pentru un mic TEST sa vedem daca ala este cauza.
Credeti ca ar fi ok? Pentru ca nu pot ajunge la un tester specializat
Nu am reusit sa ajung la un tester pentru ca nu am timp, am pus pe cineva sa-mi masoare bujiile cu acel tensiometru sau nu stiu cum se numeste -> dat fiind faptul, toate sunt bune -> rezultat pe fiecare bujie in parte - 0.0
Masurat si releu bujii, din ce mi-a zis persoana respectiva releul de bujii nu baga sau nu stiu cum se numeste exact suficienti volti sau etc.. baga undeva la 11 sau 0.11 nu prea am inteles exact pentru ca nu le am cu astea.
Ca un sfat a fost sa iau un releu bujii de la cineva pentru un mic TEST sa vedem daca ala este cauza.
Credeti ca ar fi ok? Pentru ca nu pot ajunge la un tester specializat