Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • Cneagoe522

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2022

  • Mesaj Privat
Cneagoe522 a scris:Salutare!
Vreau sa schimb ambreajul la un meriva 1.3 diesel,am gasit kit conversie masa simpla dar nu are rulment de presiune.
Vreau sa il cumpar separat dar este vreo diferenta intre cel cu masa dubla si cel cu masa simpla?

Revin cu update
Am schimbat kitul de ambreaj
Pina acum merge bine fara nici o problema
Ramine de vazut cum se comporta in timp
Skip ads

  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Ce volantã și montat și ce avea originale dublã sãu simplã
  • Cneagoe522

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2022

  • Mesaj Privat
aveam masa dubla
am luat un kit cu masa simpa din uk
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Cum simți motorul e mai galagios se simt vibrații puțin mai mãri dar cred cã are demaraj mai bun la plecare
  • Cneagoe522

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2022

  • Mesaj Privat
nu e nici o diferenta
carcotasii tot carcotasi
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Eu am pus modificã adicã masã simplã pe motoare diesel de 1.9 model valeo și 1.8 dar find motoare ma mar vibreazã ceva mai mult .primele motoare 1.3 dizel au și volantã plinã
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Eu am pus modificã adicã masã simplã pe motoare diesel de 1.9 model valeo și 1.8 dar find motoare mai marivibreazã ceva mai mult .primele motoare 1.3 dizel au și volantã plinã
  • Cneagoe522

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2022

  • Mesaj Privat
posibil la motoare mari sa vibreze nu contest
dar la 1.3 merge fara nici o diferenta
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
La un golf 4 ambreiajul dublã masã complet luk 420€ și modificat complet valeo 210€ i-am montat modificat
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
La asa motor mic 1.3 personal nu cred ca e vre-o diferenta dupa conversia de la volanta masa-dubla la volanta masa-simpla... alta decat vibratiile percepute de tampoanele motor prin caroserie atunci motorul e in turatie mai mica decât turatia de cuplu maxim.

La o cilindree mai mare cresc vibratiile odata cu puterea motorului.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Volanta masa dubla nu este o complicatie inutila ,ea duce arcurile care preiau socurile axiale si momentul de cuplu de langa priza directa adica bratul fortei este scurt ,moment mare arcurile se taseaza plecari cu vibratii sau zornaiala in ralanti .... ducand arcurile la mai mult de dublu distantei micsorezi momentul si teoretic arcurile mult mai mari din volanta masa dubla au viata mai lunga piesa prinsa de vibrochen este mai usoara vibratii mai putine cealalta piesa conectata prin arcurile anti vibratie face mersul mult mai linistit,preia socurile mai bine si cel putin teoretic suporta marlanii mai multe.Din practica se pare ca miscarea continua intre cele doua piese masive care compun volanta masa dubla uzeaza bucsa centrala de bronz pe care se face miscarea apar jocuri si pa la revedere eficienta.Piesa slaba in ansamblul volantei masa dubla este acea bucsa centrala pe care se misca va dati seama cele doua piese masive si o uzeaza mai repede cred decat se asteptau proiectantii .
Asa ca volanta masa dubla poate fi inlocuita fara stres daca....
1. motorul merge aproape perfect fara dezechilibre de genul injectoare duse pe campii
2. va scadea mult chiar foarte mult capacitatea de a prelua momentul de rasucire de la volanta (masa dubla cu arcuri uriase) la disc (volanta masa simpla) arcurile de pe disc mult mai mici si mai sensibile.
3. un injector sau o supapa sau orice alt motiv ca motorul sa mearga mai trepidat chiar si insesizabil va distruge incredibil de repede volanta masa dubla pentru ca ii maresc amplitudinea vibratiilor pe care trebuie sa le preia adica drumul dintre cele doua piese la fiecare rotatie e mai mare.
In concluzie la trecerea de la masa dubla la masa simpla trebuie avut in vedere sa mearga motorul rotund si discul de ambreiaj sa fie de calitate ca el face toata treaba de aici incolo.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR