Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Poate dar e relativ nu cred cã pompa ar fi de vinã cã e micã presiune de ulei probeazã presiune de ulei la supapa de presiune de pe rãcitor și vezi cã vei avea 1bar de presiune.Punei și un ulei puțin mai gros 5w40.nu cum au spus alți cã trebuie sã folosești numai mai ulei GM eu nu îl consider chiar așa bun.Apropo despre motorul de Insignia același motor îl gãsești și pe alte mãrci de mașini care fiecare își recomandã uleiul lui.eu un mai folosesc de mulți Km GM de cînd aveam 80.000km era un ulei prea subțire la cald își perde din proprietãți uleiul in motor ajunge pinã la 130 grade.Aici este vorba și minimã uzurã de cuzineți de palier și vibrochen ovalivat.
Skip ads

  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Trebuie data distributia jos ca sa o schimb, nu?
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Cã sã schimbi pompa de ulei da se da jos distribuția dacã la asta te referi
  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Ulei am avut motul 5w30 8100, deci n-a fost ceva ulei ieftin
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
E ulei bun dar bagã același motul dar 5w40 are o viscozitate mai bunã la temperaturi mai mari asta a vrut sã îți spun.Nu m-ai spus de tip de motor ai DTH sau DTI și citi cai
  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Dtj 96kw, 131 cp
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Turbina e cu giometrie variabilã galeria de admisie cu palete cutie de viteze e un M32 cu diametrul de 240mm . controleazã paletele de pe admisie dar trebuie memoratã galeria dacã poți vedea în spate are un motoraș cã cel de parbriz încearcã sã vezi cu oglinda .E foarte important sã cureți galeria de admisie la km care îi are mașina e plinã de negrealã din cauza gazelor ce trece cînd deschide supapa EGR sau micșorat orificiile de aer care ajung in piston dupã curãțare motorul sa merge mai bine dar cere manopera multa demontat distribuție și chiar pompa de injecție.poti sãi pui o galerie de admisie fãrã acele clapete le gãsești pe motoarele cu cod Dt așa a fost și a mea dar i-am fãcut multe modificãri chiar și softul de centralina motor cînd mã lãsat ambreiajul am optat pentru cel de 250 MM dar am schimbat și cutie de viteze am pus F40 dar trebuie sã schimbi și planetarele și toți suporți de cutie dar e o altã mașinã mult mai rapidã și mãi sigurã în depãșiri toate mi-au venit din Romania de pe mașinile aduse din anglia.eu am cu Insignia 190.000km e brec din luna 11 2010 Sint ff mulțumit de ia
  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2018

  • Mesaj Privat
La ce te referi prin centralina motor ? La cutie cu ce te-a ajutat modificarea ?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,866
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Centralina=ECU
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
La cutie de fapt a schimbat cutia cu modificarile de rigoare , e vorba de cuplu . M32 - cuplu maxim = 320 Nm , iar F40 - cuplu maxim = 400 Nm . De aici mai departe poti deduce diferenta . Nu stiu cat de OK este in acte sa ai o cutie F40 in loc de M32 .
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cutia e trecuta in acte ? Ai vreun act de genul asta ?
  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Inca nu am mesajul de stop in bord referitor la presiunea de ulei, dar a venit timpul sa ii schimb distributia, m-am gandit la cea Skf cu pompa de apa, o sa cumpar si o pompa de ulei, merita una aftermarket ieftina sau sa ma indrept spre Pierburg ?

As schimba si galeria de admisie, tot asa, e una Metzger la 760-780 ron, merita sau se vor ceda repede clapetele din ea ?

E singura eroare pe moment.
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:Nu stiu la automata... trebuie vazut daca iti permite convertizorul de cuplu sa ajungi la cele 2 suruburi.
Eu banuiesc ca se poate...

Aici sunt orificiile pentru cele 2 suruburi de la baie la AF40 ( automata ) .
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Și manuala are la fel și M32 și F40 nu vãd de ce alți au spus cã au dat gãuri trebuie sã gãsești poziția la volantã cã sã ajungi la șuruburi prin acel canal
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR