- ANan
- **
- 130 mesaje
- din 19 Sep 2017
- Insignia 2018 XFT
- Bucuresti
ANan
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2017
- Mesaj Privat
Salut eu detin un Insignia CT cu motor Benzina 1.5L165CP, AT6 motorul este foarte silentios, la relanti nici nu iti dai seama ca masina e pornita. Legat de comparatia cu diesel nu cred ca isi are rostul aici find mult mai silentios motorul. Incearca sa cresti in ture si un motor diesel pe la vre-o 3000 RPM si auzi acolo zgomot de avion,.
Singura chestie la acest motor este cuplul mic in raport cu masina doar 250Nm si cutia AT6 find clasica hidramata o sa iti dea inpresia la plecarea de pe loc ca e cam lenesa. In rest masina se descurca foarte bine cel putin pe partea de depasiri nu am simtit nevoia de mai multa putere.
Cel mai bine dute si fa un test drive cu masina find SH e disponibila deja si in felul asta iti dai seama daca e potrivita sau nu pt tine.
Singura chestie la acest motor este cuplul mic in raport cu masina doar 250Nm si cutia AT6 find clasica hidramata o sa iti dea inpresia la plecarea de pe loc ca e cam lenesa. In rest masina se descurca foarte bine cel putin pe partea de depasiri nu am simtit nevoia de mai multa putere.
Cel mai bine dute si fa un test drive cu masina find SH e disponibila deja si in felul asta iti dai seama daca e potrivita sau nu pt tine.
AIon897
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2020
- Mesaj Privat
- ANan
- **
- 130 mesaje
- din 19 Sep 2017
- Insignia 2018 XFT
- Bucuresti
ANan
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2017
- Mesaj Privat
Salut la acest motor distibutia e pe lant. https://www.autodoc.be/auto-...z3rRCy0njOTVBN-d4
Legat de revizii, sunt la 30K sau 1 an de zile pt ulei, filtre. La 2 ani se schimba si lichidul de frana. Ca si costuri 700 de lei la reprezentanta.
Legat de revizii, sunt la 30K sau 1 an de zile pt ulei, filtre. La 2 ani se schimba si lichidul de frana. Ca si costuri 700 de lei la reprezentanta.
Sido
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Tulcea
- Masina: Insignia 2020 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2020
- Mesaj Privat
Salut,
Am aceasta masina 1.5T, 165CP (Automata - 6 trepte) 121Kw, cuplu 250Nm, greutate 1525 kg (Edition cu ceva optiuni extra)
Pentru mine este prima data cand conduc (in adevaratul sens al cuvantului) masina automata si pot spune ca sunt foarte multumit. Am avut un 1.6 aspirat inainte pe o masina putin mai usoara.
De ce? Simplu (si asta va raspunde si celor curiosi daca masina "trage). Atunci cand accelerezi finut, masina schimba undeva la 1800-2100 turatii. O accelerez normal, schimba la 2500-3000. Dau talpa in ea, schimba la 4000. In cazul in care fac o depasire, mergand normal/avand o turatie stabila si apas brusc pedala de acceleratie, o simt cum da o treapta inapoi si imi pleaca cu 4000+/- ture si nu schimba pana nu simte ca relaxez acceleratia. Toata treaba asta se intapla mult mai rapid si mai confortabil decat o faceam eu la cea manuala.
Legat de consum, pentru mine este unul normal si multumitor tinand cont ca am mult mai multe dotari, spatiu si ies ceva mai jos decat vechea masina.
Undeva la 12L/100 (facut la pompa si comparat cu ce-mi arata in bord - pompa iese undeva la o.5L peste bord) mers normal intr-un oras aglomerat mic cu multe curbe/dealuri si limitatoare de viteza la orice trecere de pietoni. Clima pornita nonstop.
Aproximativ 7.5L/100 pe exterior cu viteza medie de 120km/h
Aproximativ 6L/100 pe exterior cu viteza medie de 90km/h
cand zic medie, ma refer la faptul ca pe o distanta de 150km am traversat ~3 localitati (unde a trebuit sa merg cu 50km/h) , am mai facut o depasire, iar in locurile libere am mers cu 10km/h peste cea mentionata mai sus.
Motorul este produs de Opel - cod LFV (cel putin asa imi scrie mie in certificatul de conformitate).
La mine motorul este inca in "rodaj" (daca mai exista asa ceva in 2020) avand sub 1000 km.
Personal, dupa cum am spus, sunt foarte multumit de motorizare. Este confortabila si trage cat este nevoie pentru ca o vei simti din primii 100 km ca nu este vreo bestie cu care sa te intreci. Dar departe de a spune puturoasa sau ca nu este in stare sa faca vreo depasire.
Revizia se face ulei+filtru ulei la 15k sau 1 an (~350 lei) , si ulei+toate filtrele la 30k sau 2 ani (~700 lei).
Am aceasta masina 1.5T, 165CP (Automata - 6 trepte) 121Kw, cuplu 250Nm, greutate 1525 kg (Edition cu ceva optiuni extra)
Pentru mine este prima data cand conduc (in adevaratul sens al cuvantului) masina automata si pot spune ca sunt foarte multumit. Am avut un 1.6 aspirat inainte pe o masina putin mai usoara.
De ce? Simplu (si asta va raspunde si celor curiosi daca masina "trage). Atunci cand accelerezi finut, masina schimba undeva la 1800-2100 turatii. O accelerez normal, schimba la 2500-3000. Dau talpa in ea, schimba la 4000. In cazul in care fac o depasire, mergand normal/avand o turatie stabila si apas brusc pedala de acceleratie, o simt cum da o treapta inapoi si imi pleaca cu 4000+/- ture si nu schimba pana nu simte ca relaxez acceleratia. Toata treaba asta se intapla mult mai rapid si mai confortabil decat o faceam eu la cea manuala.
Legat de consum, pentru mine este unul normal si multumitor tinand cont ca am mult mai multe dotari, spatiu si ies ceva mai jos decat vechea masina.
Undeva la 12L/100 (facut la pompa si comparat cu ce-mi arata in bord - pompa iese undeva la o.5L peste bord) mers normal intr-un oras aglomerat mic cu multe curbe/dealuri si limitatoare de viteza la orice trecere de pietoni. Clima pornita nonstop.
Aproximativ 7.5L/100 pe exterior cu viteza medie de 120km/h
Aproximativ 6L/100 pe exterior cu viteza medie de 90km/h
cand zic medie, ma refer la faptul ca pe o distanta de 150km am traversat ~3 localitati (unde a trebuit sa merg cu 50km/h) , am mai facut o depasire, iar in locurile libere am mers cu 10km/h peste cea mentionata mai sus.
Motorul este produs de Opel - cod LFV (cel putin asa imi scrie mie in certificatul de conformitate).
La mine motorul este inca in "rodaj" (daca mai exista asa ceva in 2020) avand sub 1000 km.
Personal, dupa cum am spus, sunt foarte multumit de motorizare. Este confortabila si trage cat este nevoie pentru ca o vei simti din primii 100 km ca nu este vreo bestie cu care sa te intreci. Dar departe de a spune puturoasa sau ca nu este in stare sa faca vreo depasire.
Revizia se face ulei+filtru ulei la 15k sau 1 an (~350 lei) , si ulei+toate filtrele la 30k sau 2 ani (~700 lei).
- danGTS
- **
- 127 mesaje
- din 03 Sep 2008
- Vectra 2007 1.9cdti
- Bacau
danGTS
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2007 1.9cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salutare tuturor.
As dori sa iau din Germania o insignia 1.6 t benzina,200 cp,2019 ,110000 km,cutie automata.Masina va face drumuri scurte în oraș și in weekend drumuri de 100..200 km în medie.
Pt cei ce aveți 1.6 ,pt început ce ar trebui sa ii verific,în afara de o revizie motor(ulei si filtre), revizie cutie, ar mai trebui schimbat ceva (preventiv)?
La cât se face schimbul de ulei la cutie?
Distribuția e pe lanț?
Scuze dacã sa mai repetat întrebarea...
As dori sa iau din Germania o insignia 1.6 t benzina,200 cp,2019 ,110000 km,cutie automata.Masina va face drumuri scurte în oraș și in weekend drumuri de 100..200 km în medie.
Pt cei ce aveți 1.6 ,pt început ce ar trebui sa ii verific,în afara de o revizie motor(ulei si filtre), revizie cutie, ar mai trebui schimbat ceva (preventiv)?
La cât se face schimbul de ulei la cutie?
Distribuția e pe lanț?
Scuze dacã sa mai repetat întrebarea...
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Online
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- danGTS
- **
- 127 mesaje
- din 03 Sep 2008
- Vectra 2007 1.9cdti
- Bacau
danGTS
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2007 1.9cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2008
- Mesaj Privat
- SStoica892
- *
- 22 mesaje
- din 22 Apr 2019
- Astra 2013 A14NET
- Arges
SStoica892
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2019
- Mesaj Privat
Va salut! Sunt fost posesor de corsa, actualmente de astra J 1.4T A14NET si sunt in prospectare de piata pt o insignia B insa nu reusesc sa gasesc nimic despre motoarele 1.5T. Ma intereseaza diferenta intre cele 2017-2018 (B15XFT-165CP, B15XFL-140CP) si cele 2018-2020(D15XFL). Ma poate ajuta cineva cu informatii referitor la ce s-a schimbat si in ce luna a lui 2018 s-a trecut la noua motorizare? P.S. Voi cum va intelegeti cu injectia directa? Si-a montat cineva oil catch can pt a ocroti supapele de depuneri?
ghimpe--
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2009 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2013
- Mesaj Privat
Salut,
Imi doresc sa cumpar o Insignia B cu motor de 1490cmc fabricatie minim 2019. Este un motor fiabil? Nu am reusit sa gasesc prea multe informatii despre aceasta motorizare. Care sunt defectele cunoscute ale acestui motor (/ masina)?
Sa ma orientez catre cutie manuala sau automata? Cea automata este problematica / scumpa la intretinut?
Multumesc!
Imi doresc sa cumpar o Insignia B cu motor de 1490cmc fabricatie minim 2019. Este un motor fiabil? Nu am reusit sa gasesc prea multe informatii despre aceasta motorizare. Care sunt defectele cunoscute ale acestui motor (/ masina)?
Sa ma orientez catre cutie manuala sau automata? Cea automata este problematica / scumpa la intretinut?
Multumesc!