Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Da sint de acord eu am spus cã se mãsoarã sus la turbinã cu nu manometru ce tine strîns și furtunul de ungere a turbinei
Skip ads

  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Eu la surubul acesta ma refer, aici cuplez ?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,866
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
sebage a scris:Pentru a avea o imagine clara, presiunea de ulei trebuie masurata in conditii normale de functionare, cu toate elementele in circuit.
Orice inlaturare a unui element din circuitul de ungere (prin lasarea deschisa a porturilor/canalelor sau prin obturarea porturilor/canalelor), va duce la un rezultat eronat si deci, valoarea aceea a presiunii nu va avea relevanta.
In orice sistem, presiunea reala se masoara prin intercalarea unui dispozitiv de masura, astfel incat sa nu influenteze functionarea normala a sistemului.

Amin.
  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Atunci de unde pot cumpara asa ceva ? Ca sa nu inlatur turbina din sistem
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Il faci la un strungar
  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Am masurat presiune si am sub 0.5 bar la cald, la rece am 2 bar si 4 bar cand accelerez pana-n 3k.
La cald la accelerare am 2 bar
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
0.50 deasupra la chiuloasã e cam micã.controleaza filtru de ulei vezi dacã are piliturã dacã e curat încearcã și bagã al ulei puțin mai gros.ce ulei ai acum și citiți Km ai cu el
  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Daca schimb oringul cu varianta metalica rezolv problema cu presiune ? Inca nu mi-a aparut mesaj,cu oil pressure low
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Probeazã cu un ulei 5w40.ce ulei ai acum in motor și citi km ai de cînd l-ai schimbat
  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Liqui molly 5w30 pentru dpf molygen
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Și citi km
  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2018

  • Mesaj Privat
234k km Nu stiu daca is reali, e din 2011
  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Am schimbat simeringul, arata bine cel vechi, a mai fost schimbat in trecut se pare. Montez la loc si facem iar test de presiune ulei
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Cum era uleiul di baie ai gãsit ceva piliturã de cuzineți ai probat jocul axial de vibrochen așa puteai schimba semilunile de la palierul central
  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2018

  • Mesaj Privat
motul x-clean, 5w30, am schimbat simeringul(aparent a mai fost schimbat si era ok si cel vechi), dar am zis mna, n-o fi OE,
La 0.5 la ralantii, 2 bar in turatie 2k rpm, asta la cald.
Nu avea deloc pilitura, am desfacut si filtrul de ulei si e curat, dar are o bataie in pistonul4, uneori dispare.
Nu e ambreiajul ca il apas si tot se aude.

Mai nou fluctueeaza ralantiul la rece, imi zisã cineva ca e de la o supapa regulatoare de combustibil, am ocazia sa iau una de proba de la dezmembrari, dar nu stiu cum arata si unde vine montata.

Azi cu motorul cald a mai disparut bataia.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Supapa de presiune motorinã o casesti pe flaut in stingã flautul de unde es conductele care duc la injectoare și mai e o supapã de presiune pe galeria de admisie e posibil sa fie murdara cu o mâzgã neagrã trebuie curãțat.Nu știu ce cod de motor ai unele Motoare de Insignia pe galeria de admisie au niște clapete care închide și deschide Sint comandate de centralina motor și de supapa de pe turbinã.Ce Cod de motor ai .ai spus ce e din 2010.dar citi cai are motorul
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,607
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Din când în când, mai trebuie câte un "reset", deci:
Pe rampa comuna, gasesti senzorul de presiune.
Regulatorul pentru presiunea din rampa comuna (de fapt este de debit), il gasesti fix pe pompa de inalta presiune.
  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Insignia 2011 ecoflex 96 kw A20dtj
  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Regret ca nu am pus si acel guler de metal pe langa noul simering, poate facea presiunea de 1.5 bar la cald.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Poate daca schimbai si pompa de ulei.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR