marius-opel- Suspendat
- 515 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 515
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
MarianTeo
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2022
- Mesaj Privat
Salutare , pare un topic vechi , dar tot incerc .
Am si eu un Opel astra g 2003 1.7 , imi porneste la a2-a cheie la rece , dar la fel cand merg cu el ceva kilometrii si o opresc dupa ....imi moare bateria pana porneste ( 4-5 chei daca nu si mai mult ) , bateria e cam dusa ...dar o incarc si merge , pana o schimb , am mai citit ca ar putea fi senzorul de temperatura de la motor , orice ajutor e apreciat .Si la turatie de peste 3000 rpm pierde putere , sau mai bine zis nu mai creste de acolo ....
Am si eu un Opel astra g 2003 1.7 , imi porneste la a2-a cheie la rece , dar la fel cand merg cu el ceva kilometrii si o opresc dupa ....imi moare bateria pana porneste ( 4-5 chei daca nu si mai mult ) , bateria e cam dusa ...dar o incarc si merge , pana o schimb , am mai citit ca ar putea fi senzorul de temperatura de la motor , orice ajutor e apreciat .Si la turatie de peste 3000 rpm pierde putere , sau mai bine zis nu mai creste de acolo ....
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Online
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
As zice ca e de la supapa mecanica de suprapresiune de pe rampa common-rail.
Verifica dimineata la prima pornire (folosind OpCom) cat e presiunea in rampa cand actionezi demarorul si cat e turatia demarorului. Fa aceleasi verificari atunci cand masina porneste greu cu motorul cald.
Conditii necesare pentru pornirea motorului:
- turatie demaror necesara... 300-400rpm si sa fie constanta.
- daca presiunea in rampa comuna (in timp ce se actioneaza demarorul) nu se apropie de 200bari, motorul nu va porni. Urmatorul pas ar fi testul de retur injectoare, poate ai unul sau mai multe injectoare care dau mult pe retur.
- mai poate fi senzorul de turatie crankshaft, care atunci cand e defect vedem presiunea OK in rampa, însa ECU nu mai comanda deschiderea injectoarelor.
Pentru depanarea problemei, verifica urmatoarele :
1.Demarorul sa invarta bine in sarcina si bateria sa fie buna.
2.Verifica daca iti vine motorina la injectoare. Slabeste conducta de la un injector si vezi daca iti da motorina atunci cand invarte electromotorul
3.Masoara presiunea in rampa cand dai la cheie. Fa si un test de retur injectoare. Deasemenea, fa rost de o supapa mecanica de test pentru rampa injectoare.
4.Verifica daca sunt probleme de etanșare dintre cuplele rapide și corpul filtrului.
5.De verificat care e starea regulatorului de presiune, cel de pe pompa de inalte.
L.E:
Explicatiile de mai sus nu sunt de la mine, le-am primit si eu aici pe forum atunci cand am fost intr-o situatie mult mai dificila decat a ta. Sper sa te ajute si pe tine acum, sunt un punct de plecare bun in depanarea problemelor de pornire la motoarele Opel turbodiesel cu tehnologie common-rail, asa cum ai si tu.
Succes !
Verifica dimineata la prima pornire (folosind OpCom) cat e presiunea in rampa cand actionezi demarorul si cat e turatia demarorului. Fa aceleasi verificari atunci cand masina porneste greu cu motorul cald.
Conditii necesare pentru pornirea motorului:
- turatie demaror necesara... 300-400rpm si sa fie constanta.
- daca presiunea in rampa comuna (in timp ce se actioneaza demarorul) nu se apropie de 200bari, motorul nu va porni. Urmatorul pas ar fi testul de retur injectoare, poate ai unul sau mai multe injectoare care dau mult pe retur.
- mai poate fi senzorul de turatie crankshaft, care atunci cand e defect vedem presiunea OK in rampa, însa ECU nu mai comanda deschiderea injectoarelor.
Pentru depanarea problemei, verifica urmatoarele :
1.Demarorul sa invarta bine in sarcina si bateria sa fie buna.
2.Verifica daca iti vine motorina la injectoare. Slabeste conducta de la un injector si vezi daca iti da motorina atunci cand invarte electromotorul
3.Masoara presiunea in rampa cand dai la cheie. Fa si un test de retur injectoare. Deasemenea, fa rost de o supapa mecanica de test pentru rampa injectoare.
4.Verifica daca sunt probleme de etanșare dintre cuplele rapide și corpul filtrului.
5.De verificat care e starea regulatorului de presiune, cel de pe pompa de inalte.
L.E:
Explicatiile de mai sus nu sunt de la mine, le-am primit si eu aici pe forum atunci cand am fost intr-o situatie mult mai dificila decat a ta. Sper sa te ajute si pe tine acum, sunt un punct de plecare bun in depanarea problemelor de pornire la motoarele Opel turbodiesel cu tehnologie common-rail, asa cum ai si tu.
Succes !
MarianTeo
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2022
- Mesaj Privat