DCop
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2020
- Mesaj Privat
Am o nelamurire. Am o corsa c 1.2 una veche. Acum ii da erroarea p0103 la sonda, am pus diagnoza pe ea, am sters erroarea ca sa clarific ce se intampla si am pornit masina in relantii.
Aceasta oscileaza intre 0.1V la 0.750V maxim si sonda 2 in permanenta 0.450V se invarte pe aici.
Dupa un condus de 10 minute, la parametri in timp real,sonda 1 scade la 0V si masina trece pe datele din ECU si merge dar mai greoaie.
Am verificat masa, era de 12.7 cea ce e bine, rezistenta la sonra da pana in 30 ohm (12-15). ca sa imi dau seama daca am vre-o intrerupere sau nu. Acum am dat cheie la masina si iara functioneaza perfect cu parametrii normali.Deci face asta din cand in cand. Asta ce ar putea insemna?
Sa astept sa revina erroarea in timp ce conduc si dupa sa vad si de masa si de rezistenta sondei?
Cum imi dau seama ca am o intrerupere in instalatie sau sonda nu e buna ?
MODEL: Corsa 2004
MOTOR: Z12XE
Aceasta oscileaza intre 0.1V la 0.750V maxim si sonda 2 in permanenta 0.450V se invarte pe aici.
Dupa un condus de 10 minute, la parametri in timp real,sonda 1 scade la 0V si masina trece pe datele din ECU si merge dar mai greoaie.
Am verificat masa, era de 12.7 cea ce e bine, rezistenta la sonra da pana in 30 ohm (12-15). ca sa imi dau seama daca am vre-o intrerupere sau nu. Acum am dat cheie la masina si iara functioneaza perfect cu parametrii normali.Deci face asta din cand in cand. Asta ce ar putea insemna?
Sa astept sa revina erroarea in timp ce conduc si dupa sa vad si de masa si de rezistenta sondei?
Cum imi dau seama ca am o intrerupere in instalatie sau sonda nu e buna ?
MODEL: Corsa 2004
MOTOR: Z12XE
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat