- sebi4fc
- ****
- 1,564 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,564
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
- liviu_rak74
- *
- 2 mesaje
- din 01 Oct 2012
- Vectra 2007
- Tulcea
liviu_rak74
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2012
- Mesaj Privat
Salut. Am o vectra c 1.9 cdti 2006 care incepand de ieri dupa ce porneste normal si ruleaza vreo 15 min apare martorul masina cu cheita si nu mai pot accelera peste 2000 rpm dar nici fum nu scoate. Am pus un Opcom (made in China) pe masina si da codul P0002-75. Ma gandesc sa nu fie unul din senzorii de pe rampa comuna. Vreun sfat ptr. problema asta?
Ps: am atasat cateva poze cu ce vede testerul cu motorul la relanti. Multumesc!
Ps: am atasat cateva poze cu ce vede testerul cu motorul la relanti. Multumesc!
- MLucianPopa
- *
- 16 mesaje
- din 07 Aug 2022
MLucianPopa
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2022
- Mesaj Privat
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
Salut " MLucianPopa " codul de eroare al lui " liviu_rak74 " P0002-75 se refera la volumul de combustibil nu la presiune ( deci nu la presiunea din rampa comuna ) . Posibile cauze : filtru combustibil , traseu retur combustibil , pompa din rezervor .
Observ o problema , zic eu grava , in prima poza cu valori , la sonda lambda 2 . Temperatura gazelor pe evacuare este cu ( - ) - 40 grade , valoare in tensiune 0,0V . Posibil fara eroare , sau cu SOFT - DPF OFF facut prost .
Observ o problema , zic eu grava , in prima poza cu valori , la sonda lambda 2 . Temperatura gazelor pe evacuare este cu ( - ) - 40 grade , valoare in tensiune 0,0V . Posibil fara eroare , sau cu SOFT - DPF OFF facut prost .
- bruttus
- **
- 239 mesaje
- din 29 Jan 2013
- Astra 2001 y20dth
- Alta tara
bruttus
- Mesaje scrise: 239
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
Am vazut intro fotografie postata de cineva mai inainte,insemna senzorul de presiune,ca fiind electrovalva de debit,posibil sa ma insel,dar ca sa clarificam,senzorul de presiune,cel care citeste presiunea are in conectror 3 fire,iar electrovalva de debit are doua,in toate cazurile,si in toate sistemele diesel.
Electrovalva reguleaza presiunea sau debitul dupa caz,pe rampa reguleaza presiunea,pe pompa reguleaza debitul la intrare in pompa sau presiunea la iesirea din pompa.
Daca se pierde presiunea,sau debitul...poate fi ori din cauza ca un injector,doua,sau toate, pierde pe retur,ori din cauza ca pompa pierde pe retur,ori ca nu ajunge debit suficient in pompa de injectie.
Neavind scule speciale,cunostinte necesare,sau piese de schimb,senzor,electrovalva,injector,ca sa faceti probe,duceti masina la mecanic.
Nu exista nicio persoana pe forum sau in vreun atelier,capabila sa va spuna ,,schimba injectorul 3 ca ala e de vina"....sau ,,schimba electrovalva de presiune ca este stricata".Totul se rezuma la a face probe,dar este nevoie cel putin de cunostintele necesare dobindite cu trecerea anilor de mecanici,sau de piese de schimb ca sa probati.
Care intreba...daca e normal sa dea 200ml pe retur?
Pai in ce conditii sa facut proba respectiva?Ce serie are injectorul?De exemplu un injector bosch seria 04451100xx trebuie sa dea intre 18ml si 60ml intrun timp de 60 secunde,durata impulsului de deschidere al injectorului aproximativ 650microsecunde,frecventa de 16,67 hz,presiunea de functionare de 1600 bar temperatura 40 de grade.
Electrovalva reguleaza presiunea sau debitul dupa caz,pe rampa reguleaza presiunea,pe pompa reguleaza debitul la intrare in pompa sau presiunea la iesirea din pompa.
Daca se pierde presiunea,sau debitul...poate fi ori din cauza ca un injector,doua,sau toate, pierde pe retur,ori din cauza ca pompa pierde pe retur,ori ca nu ajunge debit suficient in pompa de injectie.
Neavind scule speciale,cunostinte necesare,sau piese de schimb,senzor,electrovalva,injector,ca sa faceti probe,duceti masina la mecanic.
Nu exista nicio persoana pe forum sau in vreun atelier,capabila sa va spuna ,,schimba injectorul 3 ca ala e de vina"....sau ,,schimba electrovalva de presiune ca este stricata".Totul se rezuma la a face probe,dar este nevoie cel putin de cunostintele necesare dobindite cu trecerea anilor de mecanici,sau de piese de schimb ca sa probati.
Care intreba...daca e normal sa dea 200ml pe retur?
Pai in ce conditii sa facut proba respectiva?Ce serie are injectorul?De exemplu un injector bosch seria 04451100xx trebuie sa dea intre 18ml si 60ml intrun timp de 60 secunde,durata impulsului de deschidere al injectorului aproximativ 650microsecunde,frecventa de 16,67 hz,presiunea de functionare de 1600 bar temperatura 40 de grade.