Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • cristi2015

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Da, din cate stiu !
  • cristi2015

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Da, sau cel putin eu asa stiu !
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Verifica gradul de saturatie din DPF. Daca e curat, scoate sonda de oxigen de pe catalizator si vezi daca se tureaza usor.
  • cristi2015

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Am mai mers pe la baieti si au descoperit ca am o scurgere de ulei si pe la baie si pe la cutie, poate fi cauza deacolo, mi-a zu zis ca ori garnituri supape ori s-a supra incalzit motorul ca nu a fost bine uns din cauza pierderilor, dar chestia ca pe jos nu las balta de ulei si nu inteleg de ce se tot opreste dimineata cand dau sa o pornesc, si cand reusesc sa o pornesc nu inteleg care e treaba cu trepidatiile fumul si oscilatiile turometrului, cat oscileaza turometrul da fum de ma cert cu vecinii, dfp mi s-a spus ca nu e infundat, injectoarele am fost si am schimbat saibele de foc ca ele lucreaza in parametrii optimi fara modificari mari !
Astept sugestii, multumesc !
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Cum ar putea influenta o scurgere de ulei pornirea motorului? "Baietii" aceia povesteau niste filme gen pentru ca masini...
Din ce povestesti este buba la egr si dpf, erori nu are?
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Citeste si aici.
floreaus a scris:Am pus testerul pe masina si nu afisa nici un fel de eroare,norocul a fost ca cel care a venit cu diagnoza avea experienta si in timp ce el dadea la automat m-a pus pe mine sa bat cu o surubelnita in EGR,dupa ce am chinuit bateria vreo 5 minute masina a pornit insa a stat la 700-800 ture aproximativ o ora,in timpul acesta nu putea fi accelerata de loc,dupa o ora si-a revenit iar acum v-a pleca la service pentru curatarea EGR-ului.
Multumesc tuturor pentru sprijin!

Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR