Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • daniel0001

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Dorohoi
  • Masina: Vectra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Asta era ideea si am spus ca as reusi mai bine pe calc. cu un program bun.
Skip ads

  • KSS

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2006

  • Mesaj Privat
DONU' a scris:Se poate pune un ax cu came de C20SEH (130 CP) pe un C20NE (115 CP)?
Cam ce pret are unul?
Am inteles ca se ridica puterea motorului ceva mai mult, in plus vreau sa-mi pun si CHIP.


Salut...se poate pune axa de seh pe motorul de c20ne, se simte o inbuatatire mai ales in turatie si o mica fructuatie la relanti ... 7-8 cp nu sunt de colo mai ales ca sunt mecanici ........cand imi scot masina am sa pun un filmulet cu motorul meu care printre altele are si axa de 22 cp..... si sa vezi relanti Smile)))


Ultima modificare făcută de KSS la Vin 27 Apr, 2007 4:12 pm
  • nba14

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: cluj
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2007

  • Mesaj Privat
dar consumul creste cu mult?
  • KSS

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2006

  • Mesaj Privat
nu............[b]
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
salutare. prima intrebare era de unde poti cumpara axa modificata. intrebarea mea este............cati bani ai de investit in masina?, pentru ca daca vrei sa cirpesti sau sa faci cine stie ce combinatie cum am citit mai inainte cu axa luata dupa nu stiu ce motor, mai rau se rupe iar rezultatele..!......... asa ca:
in europa exista 4 mari producatori de axe cu came foarte buni : kent cams, piper cams, cat cams, si Dbilas. primii 2 sunt din anglia si unul dintre dilerii lor este : www. rallydesign.co.uk. de aici mi-am cumparat axa pentru un opel rekord din 67 .
cat cams este din belgia iar dbilas din germania.
intra pe siteurile lor, descarca cataloagele , studiazale, gindestete ce vrei sa faci cu motorul, pentru ca ai de ales vreo 5 , 6 variante de axe, de la o modificare de 10 la suta a cuplului si puterii, pina la setare race- circuit in care nu ai puere decit intre ( sa zicem 4000- si 8000), si o multime de modificari de facut mult mai costisitoare decit axa in sine ( pistoane forjate, aprindere, gestiune motor, ambreiaj, si lista e lunga)
trecind de stagiul 2 vei vedea ca cu litere mici se specifica modificari in ECU (calculator),sau marirea presiunii de benzina ( schimbarea regulatorului in cazul tau care e si cel mai putin costisitor) si de asemenea iti recomand (desi eu deocamdata nu am reusit ) modificarea chiulasei macar prin marirea un pic a compresiei, si lustruirea admisiei si evacuarii din chiulasa.
desigur se pot face si mai multe dar e mult de scris si eu incerc sa-ti raspund la intrebarea ta.
adresele de site sunt urmatoarele:www. kentcams.com
www.pipercams.co.uk (se descarca un pic mai greu catalogul- dar ai 7 tipuri de axa si 5 kituri)- cauta distribuitor- au pretzuri aproape identice cu kent cams)
www.dbilas-dynamic.de ( nu am luat nimic de la ei dar totul mi se pare mai cump decit la englezi)
www.catcams.be
eu mi-am cumparat de pe net axa pentru motor, mai bine zis mi-am cumparat kitul intreg, cu arcuri intarite, axa, si tacheti de la www.rallydesign.co.uk. este kentcams, si am platit-o cu card de debit.
ca sa nu ai probleme la ai nostrii(niste idiotzi) specifica in mailurile pe care le portzi cu ei sa iti faca o hirtie cum ca produsul este fabricat in ue sau respectiv anglia.
pentru motorul tau daca am fost atent la specificatiile tale ( banuiesc ca este o vectra dinainte de 89) axa singura este 147 de lire iar kitul este 249 lire.
acum axa
, 147+17.5% tva (suntem in ue) =173lire
173lire+ 45%=218€
218 euro+ transport 50 €=268€ ( pina in zece milioane)

iar kitul
249+17,5tva=292 lire
292lire+45%=423€
423€+50 transport=473€
de asta te-am intrbat citi bani ai de investit in masina.
pentru cat cams ( aici daca deschizi lista cu dealeri vei gasii in franta www.gt2i.com.
sunt de incredere si poti comanda de la ei, nu stiu daca livreaza in romania).
inca ceva interesant la rally design cind intri: comanda catalogul...... este GRATIS , inclusiv trimiterea.
in speranta ca ti-am fost de folos mai ales in privintza pretzurilor (si credema ca mai jos de atit la piese noi nu se poate), iti doresc multa bafta. daca mai ai intrebari, in privintza prepararii punele si sper sa te pot ajuta.
in privintza celor care intrbau ceva de consum........... DOMNILOR, DUMNEAVOASTRA NU AVETI CE CAUTA INTR-O ASTFEL DE DISCUTIE, , PUNIND ASTFEL DE INTREBARI....
  • cristivw

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2005

  • Mesaj Privat
n-am reusit sa aflu prea multe de pe net, pt ca as avea nevoie de minim 2 nopti nedormite. asa ca adresez o intrebare, poate este cineva pe aici care a facut asa ceva pe... un diesel? Embarassed Y17DT sa zicem..
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
pentru CRISTIVW........ de ce nu pui un chit NOS?... IEFTIN SI SIGUR........... intereseazate
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=0yUz_U5eD1U
  • driver

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1986 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
O metoda simpla si destul de ieftina ca sa cresti putin perfomanta la motor, este sa pui un regulator de presiune RAcing, reglabil, cum este VALEO, sa maresti si sa lustruiesti oglinda gaurile. Poti de asemenea sa maresti diam. corpului clapeta.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
cristivw a scris:n-am reusit sa aflu prea multe de pe net, pt ca as avea nevoie de minim 2 nopti nedormite. asa ca adresez o intrebare, poate este cineva pe aici care a facut asa ceva pe... un diesel? Embarassed Y17DT sa zicem..

*
La un T Diesel (aproape ca...) nu are rost... Rolling Eyes
  • driver

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1986 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:
cristivw a scris:n-am reusit sa aflu prea multe de pe net, pt ca as avea nevoie de minim 2 nopti nedormite. asa ca adresez o intrebare, poate este cineva pe aici care a facut asa ceva pe... un diesel? Embarassed Y17DT sa zicem..

*
La un T Diesel (aproape ca...) nu are rost... Rolling Eyes


La un diesel nu mmmerita s te apuci de modificat chiulase si axe si de-alea, ca ii scazi fiabilitatea. La diesel se pot scoate doar dintr-un CIP intre 20-40cai, in functie de ce stage este. Daca vrei mai multa putere si implicit cuplu, pui o turbina mai mare. De ex. un prieten al meu a scos din Alfa 156, 2.4jtd, 140cp, dupa ce l-a cipuit si schimbat turbina, in jur de 210cp. Sa nu crezi ca ii scade fiabilitatea pentru ca se da cu motorul asa modificat de aproape 3 ani atat la linii, cat si prin oras.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Sa fim seriosi, daca cei 200 Cp ar fi fost "fiabili" i-ar fi pus Alfa pe masina... Laughing Sau amicul tau e mai tare in motoare decat grupul Fiat... Laughing
  • driver

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1986 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:Sa fim seriosi, daca cei 200 Cp ar fi fost "fiabili" i-ar fi pus Alfa pe masina... Laughing Sau amicul tau e mai tare in motoare decat grupul Fiat... Laughing


Cei de la Fiat si de altfel nici un alt constructor nu scot maximum din motoare cum fac tunerii, deoarece nupot risca sa trimitta pe piata un astfel de motor, pentru ca nu pot acorda garante de cativa ani sau kateva zeci sau sute de mii de km.
Prietenul meu are un motor de rezerva si de aceea vrea sa scoata maximum ce se poate scoate din motorul asta.
Prima data si-a pus cip stage 1, dupa 3 zile stage2 si dupa o spatamana stage3.
Apoi si-a pus un intercooler mai mare si si-a modificat turbina originala, care nu a tinut mai mult de 3 luni.
Dupa asta, si-a montat un dump-valve si o turbina de Sprinter care a tinut aproape un an.
Dupa ce a crepat si asta, a pus o turbina de Iveco, care este si in prezent pe motor. Intre timp a avut montat pe langa turbina asta, inca o turbina de Smart- ca sa elimine lag-ul, dar nu a putut sa le regleze sa funtioneze perfect corelat si a renuntat la ea.
Binen-teles ca are admisie si evacuare modificata.
Toate aastea nu sunt povesti. Daca vreti sa va convingeti, veniti la linii in Ardeal.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Deci fiabilitatea e mai mult decat aleatorie... Laughing Aia ziceam si eu, nu ca ai fi mincinos... Idea
In plus, sugeram indirect ideea ca o masina "optimizata in spatele blocului" risca sa consume cat un tanc Sherman... Crying or Very sad
  • driver

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1986 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
De cand am postat ultima oara mi-am modificat radical motorul. C20NE 115cp

Marita si lustruita admisia si evacuarea, marita compresia, ax came sport Schrick, CIP, regulator presiune mai mare, evacuare directa cu serpisori din inox. Acum am in jur de 160cp.

Consumul alacelasi regim de mers este la fel.

Se poate regla si debitmetrul de aer. Inainte de a face alte modificari am facut doar reglaje fine la motor si debitmetru si se simtea diferenta, iar debitmetrul functioneaza bine si acum.

Nu demult mi-am cumparat un motor identic pe care vreau sa il modific la extrem. Ma refer la usurat si echilibrat biele, pistoane, arbore, volanta, etc.
Sper ca pana la primavara sa il pun pe masina Evil or Very Mad
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
De unde stii ca ai in jur de 160 de cai?
  • driver

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1986 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
M-am dat cu o masina de 150cai Laughing
Stiu ca nu este o metoda f tehnica de apreciere a puterii, dar....este ieftina Laughing
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Aha. corect Smile

Pai si eu cred ca am vro 140 ca m-am dat cu una de 125.
  • driver

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1986 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ce modificari ai la el?
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
1.debitmetru cat de cat reglat dupa ce a umblat cineva in el. Smile
2. filtre noi
3. ulei nou
4.senzori noi

si cum zicea un prieten: coada de rechin pe capota,eleron, aparatori de noroi si antena cu ou kinder in varf.

cam atat
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR