okiagr
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2010
- Mesaj Privat
Va salut! Am citit ora intregi forumul si nu pot sa imi dau seama ce sa mai fac, iar inainte de a achizitiona un kit ECU IMMO as vrea si parearea voastra, poate nu am verificat chiar tot.
Problema e ca nu mai porneste masina. Invarte, dar nu porneste. Martorul masina cu cheita clipeste continuu la punere contact. Am pornit de la ideea ca e imobilizatorul si am incercat urmatoarele:
- am folosit ambele chei cu cip pe care le am, nici un rezultat, martorul clipeste, invarte dar nu porneste -> am tras concluzia ca e posibil sa nu fie IMMO
- am pus tester Delphi, am dat pe OBD dar nu se poate stabili comunicatia
- m-am gandit ca am schimbat casetofonul deci pe K line s-ar putea sa fie curent. Am scos casetofonul, lasat mufa in aer, pus tester, nu se poate stabili comunicatia
- am testat testerul pe alta masina ca m-am gandit ca s-a prajit dar merge
- am verificat toate sigurantele de care stiu, le-am luat la rand pe cele din comparimentul motor cat si pe cele din habitaclu, nu am gasit nimic
- am mers pe cablurile de la ecu, nu am gasit nimic
- am desfacut mufele ecu si le-am curata cu spray de contact
- mufa obd alimenteaza testerul, daca fac self check merge, com1 ok
- facut testul pedala, pus cheie pozitie 1, apasat ambreiaj si frana, contac, becul clipeste fara sa dea semne ca transmite vreo eroare, am numarat 40 clipiri la acelasi interval
Ce teste sa mai fac? Cum imi dau seama ca ECU e dus sau nu? Daca e doar IMMO, ar trebui sa ma pot conecta si sa pot citi erorile, corect?
MODEL: Astra G 2001
MOTOR: Z16XE
Problema e ca nu mai porneste masina. Invarte, dar nu porneste. Martorul masina cu cheita clipeste continuu la punere contact. Am pornit de la ideea ca e imobilizatorul si am incercat urmatoarele:
- am folosit ambele chei cu cip pe care le am, nici un rezultat, martorul clipeste, invarte dar nu porneste -> am tras concluzia ca e posibil sa nu fie IMMO
- am pus tester Delphi, am dat pe OBD dar nu se poate stabili comunicatia
- m-am gandit ca am schimbat casetofonul deci pe K line s-ar putea sa fie curent. Am scos casetofonul, lasat mufa in aer, pus tester, nu se poate stabili comunicatia
- am testat testerul pe alta masina ca m-am gandit ca s-a prajit dar merge
- am verificat toate sigurantele de care stiu, le-am luat la rand pe cele din comparimentul motor cat si pe cele din habitaclu, nu am gasit nimic
- am mers pe cablurile de la ecu, nu am gasit nimic
- am desfacut mufele ecu si le-am curata cu spray de contact
- mufa obd alimenteaza testerul, daca fac self check merge, com1 ok
- facut testul pedala, pus cheie pozitie 1, apasat ambreiaj si frana, contac, becul clipeste fara sa dea semne ca transmite vreo eroare, am numarat 40 clipiri la acelasi interval
Ce teste sa mai fac? Cum imi dau seama ca ECU e dus sau nu? Daca e doar IMMO, ar trebui sa ma pot conecta si sa pot citi erorile, corect?
MODEL: Astra G 2001
MOTOR: Z16XE
K1337
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2022
- Mesaj Privat
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat