ionut2505
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2021
- Mesaj Privat
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
Salut , ai putea verifica cam asa : http://www.youtube.com/watch?v=O4pBu3uRlYA
Sa vezi electric daca senzorul e OK . Daca tensiunea de alimentare pe rezistenta din senzor nu fluctueaza ( 12V , sau 5V dupa caz ) .
Sau : http://www.youtube.com/watch?v=t_0-uQ59Csw . La minutul 3:00 o sa vezi un grafic interesant cu amestecul prea bogat .
Sa vezi electric daca senzorul e OK . Daca tensiunea de alimentare pe rezistenta din senzor nu fluctueaza ( 12V , sau 5V dupa caz ) .
Sau : http://www.youtube.com/watch?v=t_0-uQ59Csw . La minutul 3:00 o sa vezi un grafic interesant cu amestecul prea bogat .
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
ionut2505
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2021
- Mesaj Privat
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
Salut , eu cred caci si daca ai sti ce valoare trebuie sa ai pe MAF tot nu o sa te ajute in situatia ta si trebuiesc verificate anumite chestii intr-o anumita ordine ca sa nu cheltui bani inutil . Eu a-si incepe cu masurarea tensiunilor pe mufa : 12V alimentare , 5V tensiune de referinta si in jur de 1V iesire semnal ( la aceasta din urma a-r trebui sa creasca proportional cu turatia adica RPM ) . Posibil sa ai si contacte reci ( imperfecte ) pe circuitul electric ( cea mai ieftina rezorlvare ) . Daca tensiunea de iesire aprox. 1V e constanta si pe tester la valori fluctuiaza rezulta senzor bun .
ionut2505
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2021
- Mesaj Privat
ionut2505
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2021
- Mesaj Privat
Am facut urmatoarele masurator
Pinul numerotat 1 masa pinul nr 2 nu am nici o tensiune
Cu motor pornit mufa conectata
Pinul 3 -1.8 volti
Pinul nr 4 alimentarea
Pinul nr 5 - 2.6 v
Potor oprit mufa pusa
Pin 3 -1.6
Pin 5 -2.6
Mafa scoasa
Pin 3 - 4.9 v
Pin 5- 4.9 v
Ceva nu pare in regula daca am identificat corect pinii
Pinul numerotat 1 masa pinul nr 2 nu am nici o tensiune
Cu motor pornit mufa conectata
Pinul 3 -1.8 volti
Pinul nr 4 alimentarea
Pinul nr 5 - 2.6 v
Potor oprit mufa pusa
Pin 3 -1.6
Pin 5 -2.6
Mafa scoasa
Pin 3 - 4.9 v
Pin 5- 4.9 v
Ceva nu pare in regula daca am identificat corect pinii
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
ionut2505
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2021
- Mesaj Privat
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Pini din mufa respectiva:
1 si 3 - senzor temperatura aer aspirat;
2, 4 si 5 - debitmetru aer aspirat.
1 - referinta (sau masa) pentru senzor temperatura; (0 - 0.1V)
3 - semnal informatie temperatura aer aspirat; (variabil in functie de temperatura)
2 - referinta (sau masa) debitmetru; (0 - 0.1V)
4 - alimentare debitmetru; (+12V ... +14V)
5 - semnal informatie debit aer masurat; (variabil in functie de debitul de aer masurat)
1 si 3 - senzor temperatura aer aspirat;
2, 4 si 5 - debitmetru aer aspirat.
1 - referinta (sau masa) pentru senzor temperatura; (0 - 0.1V)
3 - semnal informatie temperatura aer aspirat; (variabil in functie de temperatura)
2 - referinta (sau masa) debitmetru; (0 - 0.1V)
4 - alimentare debitmetru; (+12V ... +14V)
5 - semnal informatie debit aer masurat; (variabil in functie de debitul de aer masurat)
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
Ca si idee ( difera doar configuratia pinilor ) : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=104246
Mufa cu 5 pini .
Mufa cu 5 pini .
ionut2505
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2021
- Mesaj Privat
Exact aceleasi masuratori le am pe ambele masini.
Astazi am facut un "artificiu:
Am scos debitmetru am conectat doar mufa si am suflat cu un feon cu aer rece si ma uitam pe valori pe tester.
Si sunt cat de cat constante nu are asa mare fluctuatii.
Deci. Deduc ca problema este de undeva din aerul aspirat
Astazi am facut un "artificiu:
Am scos debitmetru am conectat doar mufa si am suflat cu un feon cu aer rece si ma uitam pe valori pe tester.
Si sunt cat de cat constante nu are asa mare fluctuatii.
Deci. Deduc ca problema este de undeva din aerul aspirat
ionut2505
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2021
- Mesaj Privat