DMatei992
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2022
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,574 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,574
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
alex_zr
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2022
- Mesaj Privat
Dacã se rupea vreun furtun de motorinã sau vreun ștuț, în ãia de 30m cât a mers trebuia sã lase o dârã subțire de motorinã. Sau mãcar în compartimentul motor sã se vadã umed. Sau sub mașinã sã fie o bãltițã. Totuși o verificare vizualã a traseelor de motorinã de la pompa de înaltã pânã la injectoare nu stricã.
Dar într-adevãr, existã posibilitatea ca atunci când a schimbat egr-ul, dacã a umblat la filtrul de motorinã sau a deconectat vreun furtun sã fi prins aer. Iar când prinde aer circuitul, exact așa face: pornește normal, merge câteva secunde apoi moare și n-o mai ia.
Verificã mai întâi traseele despre care am vorbit mai sus.
Apoi de amorsat, sunt mai multe moduri. La mine la Tigra B se face automat amorsarea. Se pune contactul (fãrã sã se dea la automat) și se lasã 10 secunde apoi se ia. Se repetã treaba asta de vreo 5 ori apoi se dã cheie și ar trebui sã porneascã.
La Fordul pe care l-am avut înainte trebuie sã amorsez cu o parã și un furtun conectate la ieșirea din filtru de motorinã. Strângeam din parã pânã când în loc de aer scotea motorinã.da
Dacã nu te descurci, poți încerca s-o pornești cu spray. Dai 3 pufuri de câte o secundã în manșonul care duce în filtrul de aer și repede cheie. De pornit va porni sigur. Problema este dacã va rãmâne pornitã sau va muri dupã aceea. Dacã nu vrea sã rãmânã pornitã, atunci e ceva mai serios și trebuie pusã o diagnozã.
Dar într-adevãr, existã posibilitatea ca atunci când a schimbat egr-ul, dacã a umblat la filtrul de motorinã sau a deconectat vreun furtun sã fi prins aer. Iar când prinde aer circuitul, exact așa face: pornește normal, merge câteva secunde apoi moare și n-o mai ia.
Verificã mai întâi traseele despre care am vorbit mai sus.
Apoi de amorsat, sunt mai multe moduri. La mine la Tigra B se face automat amorsarea. Se pune contactul (fãrã sã se dea la automat) și se lasã 10 secunde apoi se ia. Se repetã treaba asta de vreo 5 ori apoi se dã cheie și ar trebui sã porneascã.
La Fordul pe care l-am avut înainte trebuie sã amorsez cu o parã și un furtun conectate la ieșirea din filtru de motorinã. Strângeam din parã pânã când în loc de aer scotea motorinã.da
Dacã nu te descurci, poți încerca s-o pornești cu spray. Dai 3 pufuri de câte o secundã în manșonul care duce în filtrul de aer și repede cheie. De pornit va porni sigur. Problema este dacã va rãmâne pornitã sau va muri dupã aceea. Dacã nu vrea sã rãmânã pornitã, atunci e ceva mai serios și trebuie pusã o diagnozã.
- bogdanbdl
- **
- 214 mesaje
- din 26 Mai 2010
- Astra 2001 Z14XE
- Prahova
bogdanbdl
- Mesaje scrise: 214
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2010
- Mesaj Privat
Salut. Vreau sa cumpar un Opel Astra J din 2012 1.7 cdti cu motorul defect, prea multe detalii nu am de la neam, motorul invarte,dar nu porneste. Am primit un clip de la neamt.
Poate fi din cauza distributiei sau ceva mai usor?
Multumesc frumos.
https://youtube.com/shorts/h...=QNcVVbMhat1CQ-Al
Poate fi din cauza distributiei sau ceva mai usor?
Multumesc frumos.
https://youtube.com/shorts/h...=QNcVVbMhat1CQ-Al
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- bogdanbdl
- **
- 214 mesaje
- din 26 Mai 2010
- Astra 2001 Z14XE
- Prahova
bogdanbdl
- Mesaje scrise: 214
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2010
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Pe net am văzut motor complet la 3400 ron. Nu stiu cat de bun o fi, dar sa zicem ca e bun. Sa ți l monteze cineva, cred ca mai costa 1500 . Adaugi transport și vezi ce-ti rezulta.
Dacă ai serie pe motor, trebuie service autorizat ca sa poți face modificarea în carte. Altfel te blochezi la RAR.
Va trebui sa schimbi distributie. Cutia o fi în regula? De M32 stim ca poate avea probleme la rulmenti.
Dacă ai serie pe motor, trebuie service autorizat ca sa poți face modificarea în carte. Altfel te blochezi la RAR.
Va trebui sa schimbi distributie. Cutia o fi în regula? De M32 stim ca poate avea probleme la rulmenti.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat