Sam 20 Aug, 2022 12:25 pm
O sa scriu cateva pareri personale, fara pretentia ca eu detin adevarul absolut.
Tu ai plecat putin gresit, in general, verifici (sau mergi sa ti se verifice), exact ce piese sunt cu probleme la masina ta, apoi iti stabilesti planul de actiune.
Sa iti spun si de ce, poti cumpara pentru ca sa schimbi, tot ceea ce o sa iti spuna colegi/prieteni/vanzatorii, iar cand te vei apuca de munca, poti sa constati ca problema ta venea de la caseta de directie, sau poate de la un arc rupt (sper sa nu fie cazul) si mai sunt destule exemple.
Pentru a nu fi total off topic, in functie de sunet/zgomot sau alte manifestari, elemente de uzura pentru partea din fațã:
- bucse cadru motor (sau jug) 4 + 2;
- brat complet sau 2 bucse si pivot (stanga / dreapta);
- bucse bara stabilizatoare (trebuie verificat de care sunt si ce diametru are bara);
- bielete stabilizatoare (atentie daca ai IDS+);
- bieleta directie + cap bara (stanga / dreapta);
- flanse amortizor cu rulmenti de sarcina.
Pentru faza 2, ar mai ramane:
- caseta directie;
- arcuri;
- amortizoare;
- rulmenti roti;
- planetare;
- elementele de franare (placute frana, ansamblu etrier, culise/ghidaje).
Si probabil mi-a mai si scapat cate ceva.
Repet, nu sunt detinatorul adevarului absolut, dar inainte de a cumpara/schimba, trebuie sa verifici.