Ghence
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2022
- Mesaj Privat
Salutare,am cumparat un opel astra H 2004 acum cateva luni.Am zis sa schimb si eu amortizoarele pe fata sa fie treaba,treaba.Am luat si 2 bielete de directie.
Am lasat masina in service cateva zile si mi-sa dat o bieleta inapoi(pe dreapta),ceea ce inseamna ca a fost pusa doar pe stanga.Acum cand am luat masina am observat ca volanul sta putin inclinat spre dreapta ca sa mearga masina drept,daca pun volanu drept o ia putin stanga.Daca se poate sa veniti cu ceva pareri,e din cauza ca a fost schimbata doar o bieleta?Multumesc
MODEL: Astra 2004
MOTOR: Z17DTL
Am lasat masina in service cateva zile si mi-sa dat o bieleta inapoi(pe dreapta),ceea ce inseamna ca a fost pusa doar pe stanga.Acum cand am luat masina am observat ca volanul sta putin inclinat spre dreapta ca sa mearga masina drept,daca pun volanu drept o ia putin stanga.Daca se poate sa veniti cu ceva pareri,e din cauza ca a fost schimbata doar o bieleta?Multumesc
MODEL: Astra 2004
MOTOR: Z17DTL
- katalin.r
- **
- 139 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
katalin.r
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Pareri personale:
90% este "din cauza de mecanic". Mai precis, cel care a reglat/refacut unghiurile geometriei pe puntea fațã. Probabil a facut totul din reglajul partii pe care s-a schimbat piesa, pentru ca era deja deblocat filetul.
Mai sunt totusi si 9% sanse ca acel mecanic sa isi fi facut treaba cum trebuie, sa fi impartit caseta corect si ... asa a reiesit. Asta ar putea fi din cauza unei interventii anterioare, gresite, prin care s-a pus gresit volanul pe coloana de directie. Dar daca masina are si ESP, ar fi fost ceva probleme.
Si a mai ramas 1% sanse ca sa se fie montat piesa noua, s-au numarat "spirele" de filet si gata treaba. (nefericit caz)
In mod normal, dupa schimbarea acelor piese, sigur te-au taxat si cu reglare unghiuri (pentru ca este obligatoriu), deci, daca ai platit pentru unghiuri, mergi inapoi sa le si faca ca la carte.
Acum, de ce un mecanic ti-ar da o piesa inapoi (in loc sa o monteze si sa ia banul), eu as vedea doua variante. Ori ai mers cu piese de proasta calitate si el a considerat ca este mai buna cea de pe masina, ori nu a reusit sa deblocheze filetul, caz in care banuiesc ca l-a cam chinuit ...
90% este "din cauza de mecanic". Mai precis, cel care a reglat/refacut unghiurile geometriei pe puntea fațã. Probabil a facut totul din reglajul partii pe care s-a schimbat piesa, pentru ca era deja deblocat filetul.
Mai sunt totusi si 9% sanse ca acel mecanic sa isi fi facut treaba cum trebuie, sa fi impartit caseta corect si ... asa a reiesit. Asta ar putea fi din cauza unei interventii anterioare, gresite, prin care s-a pus gresit volanul pe coloana de directie. Dar daca masina are si ESP, ar fi fost ceva probleme.
Si a mai ramas 1% sanse ca sa se fie montat piesa noua, s-au numarat "spirele" de filet si gata treaba. (nefericit caz)
In mod normal, dupa schimbarea acelor piese, sigur te-au taxat si cu reglare unghiuri (pentru ca este obligatoriu), deci, daca ai platit pentru unghiuri, mergi inapoi sa le si faca ca la carte.
Acum, de ce un mecanic ti-ar da o piesa inapoi (in loc sa o monteze si sa ia banul), eu as vedea doua variante. Ori ai mers cu piese de proasta calitate si el a considerat ca este mai buna cea de pe masina, ori nu a reusit sa deblocheze filetul, caz in care banuiesc ca l-a cam chinuit ...
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
toate elementele de articulatie se schimba in pereche (stanga & dreapta) pentru a nu avea uzuri neuniforme, jocuri etc.
schimba service-ul / mecanicul, pune bielete noi si fa geometrie computerizata.
operatiunea este obligatorie dupa inlocuirea amortizoarea fata si a oricarui element de directie (caseta, bielete, capete de bara), unii ar spune chiar si brate.
schimba service-ul / mecanicul, pune bielete noi si fa geometrie computerizata.
operatiunea este obligatorie dupa inlocuirea amortizoarea fata si a oricarui element de directie (caseta, bielete, capete de bara), unii ar spune chiar si brate.