- rosu ovidiu
- OP
- 2 mesaje
- din 15 Mar 2020
- Mokka 2015
- Bucuresti
rosu ovidiu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2020
- Mesaj Privat
Va salut cu respect.Sunt nou pe forum.Am urmatoarea problema:imi fierbe lichidul in vasul de expansiune,creste volumul,creste presiunea,se aude cum fasaie,il evacueaza prin supapa de siguranta.Returul in vas prezinta curgere turbionara,.Temperatura in bord constanta pentru toate regimurile(87 grade).Am scimbat:buson,termostat,pompa de apa.Am facut testul de contaminare cu gaze.Am aerisit ca la carte.Cum se manifesta fenomenul:Cu testerul pe masina,pornesc in gol.Totul bun si frumos,returul in vasul de expansiune prezinta curgere lineara.Accelerez,fara sarcina,la 2500 turatii.Totul normal.La 110grade,vizualizate pe tester,in bord am constant 87,porneste ventilatorul radiatorului.Din acest moment,lichidul da semne de initierre a firberii in vas,samd.Mentionez ca suprafata radiatorului este rece,ca si cum n~ar avea trafic,iar furtunul de retur este caldut.Turul radiatorului este fierbinte,iar daca tii mana pe suprafata lui,simti cum bolboroseste.Va rog sa ma indrumati daca v~ati confruntat cu astfel de problema,sau sa ma orientati catre un specialist in Bucuresti.Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
MODEL: Mokka 2015,benzina,4x4
MOTOR: 1.4
MODEL: Mokka 2015,benzina,4x4
MOTOR: 1.4
- Stefan Toader
- *
- 1 mesaje
- din 13 Jun 2022
- Mokka X 2013
- Sibiu
Stefan Toader
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Sibiu
- Masina: Mokka X 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2022
- Mesaj Privat
Philip
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Botosani
- Masina: Mokka 2015 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2022
- Mesaj Privat
Salut!
Opel Mokka 1.4 4x4 turbo model 2014 . Achiziționat în 2019 de la persoanã privatã din România. La mașinã nu s-a umblat și a fost înlocuitã doar toba finalã în garanție.
Au început problemele la sistemul de rãcire dupã aproximativ 15.000 km.
Am schimbat 4 garnituri în diverse locuri. Nu se potrivesc de la alte mãrci. Vin doar pe original.
Am schimbat și vasul de expansiune. Au apãrut crãpãturi fine în pereții borcanului. Am pus pe seama vârstei și a materialului folosit la fabricație.
A început sã-mi arunce apa pe la supapa de la vas.
Era arsã o rezistențã situatã în partea dreaptã sus a carcasei ventilatorului.
Preț 1.550 lei doar pe original și vine împreunã cu ventilatorul.
Din cauza defecțiunii ventilatorul nu pornea nici în prima , nici în a doua treaptã. Funcționa doar în ultima treaptã când era pornit AC-ul.
Mai verificați și releele de pornire a ventilatorului aflate într-o carcasã neagrã în dreapta vasului de expansiune. Schimbați-le între ele. Poate unul este defect.
Ovidiu ai dreptate în privința indicatorului de temperaturã din bord. Rãmâne la 85 grade indiferent dacã temperatura din circuit ajunge la 95, 105, 110 grade. Am verificat cu tester. Nu știi atunci când ai o problemã la sistemul de rãcire. Cei de la reprezentanțã m-au chemat sã verifice sistemul de cabluri. 😂🤣😂🤣😂. Bat câmpii. Nici ei nu știu ce se întâmplã!
Am schimbat termostatul din cauza garniturii scoapte.
Am schimbat garnitura de la capacul de la distribuție. Pierdea ulei. 113.000 km. Cu ocazia asta am schimbat si lanțul cu intinzatoarele.
Mașina este o mare dezamãgire.
Am avut un Opel corsa 1.2 16v din 2002. Și acum îmi pare rãu cã l-am vândut.
Atenție! Am vorbit cu un mecanic care a înlocuit la trei Opel Mokka turbinele. În preajma valorii de 200.000 km. Pur și simplu crapã corpul turbinei.
Toate cu aceeași problemã.
Opel Mokka 1.4 4x4 turbo model 2014 . Achiziționat în 2019 de la persoanã privatã din România. La mașinã nu s-a umblat și a fost înlocuitã doar toba finalã în garanție.
Au început problemele la sistemul de rãcire dupã aproximativ 15.000 km.
Am schimbat 4 garnituri în diverse locuri. Nu se potrivesc de la alte mãrci. Vin doar pe original.
Am schimbat și vasul de expansiune. Au apãrut crãpãturi fine în pereții borcanului. Am pus pe seama vârstei și a materialului folosit la fabricație.
A început sã-mi arunce apa pe la supapa de la vas.
Era arsã o rezistențã situatã în partea dreaptã sus a carcasei ventilatorului.
Preț 1.550 lei doar pe original și vine împreunã cu ventilatorul.
Din cauza defecțiunii ventilatorul nu pornea nici în prima , nici în a doua treaptã. Funcționa doar în ultima treaptã când era pornit AC-ul.
Mai verificați și releele de pornire a ventilatorului aflate într-o carcasã neagrã în dreapta vasului de expansiune. Schimbați-le între ele. Poate unul este defect.
Ovidiu ai dreptate în privința indicatorului de temperaturã din bord. Rãmâne la 85 grade indiferent dacã temperatura din circuit ajunge la 95, 105, 110 grade. Am verificat cu tester. Nu știi atunci când ai o problemã la sistemul de rãcire. Cei de la reprezentanțã m-au chemat sã verifice sistemul de cabluri. 😂🤣😂🤣😂. Bat câmpii. Nici ei nu știu ce se întâmplã!
Am schimbat termostatul din cauza garniturii scoapte.
Am schimbat garnitura de la capacul de la distribuție. Pierdea ulei. 113.000 km. Cu ocazia asta am schimbat si lanțul cu intinzatoarele.
Mașina este o mare dezamãgire.
Am avut un Opel corsa 1.2 16v din 2002. Și acum îmi pare rãu cã l-am vândut.
Atenție! Am vorbit cu un mecanic care a înlocuit la trei Opel Mokka turbinele. În preajma valorii de 200.000 km. Pur și simplu crapã corpul turbinei.
Toate cu aceeași problemã.