- fioanaurel
- OP
- 11 mesaje
- din 18 Apr 2015
- Corsa 2002
- Hunedoara
fioanaurel
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2015
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Ptr satisfacerea unei cereri așa de exotice ar trebui îndeplinite mãcar una din 2 condiții:
1. sã ai, sã vrei și sã fii activ pe forum, ptr a posta desenul de execuție;
2. sã ai un scut de oțel original, sã vrei și sã poți sã-l mãsori și sã produci o schițã inteligibilã, ținând cont cã e o piesã 3D.
Deci multã baftã!
NB
Nu știu despre ce inox e vorba, dar dacã nu e ceva special și de mãcar 2-2,5mm, nu cred cã meritã efortul; inoxul comun nu e chiar cel mai strãlucit oțel în materie de caracteristici mecanice necesare unui scut de protecție.
PS
Ce se vede în pozã, aș putea bãga mâna în foc cã este aftermarket(aș putea preciza chiar și sursa!) și nicidecum original. Mi-au trecut prin mânã câteva(10-11), sunt de calitate bunicicã, fãrã a fi perfecte, dar ptr un produs aftermarket, raportul preț/calitate este foarte bun(best money can buy).
Pe ambele Astra din semnãturã am scut metalic, unul original, unul aftermaket(din aceeași sursã ca cel din pozã) și pot spune cu siguranțã asta:
-cel original este mai bine construit, din toate punctele de vedere: cum se monteazã și se prinde pe caroserie, accesul la bușonul golire baie de ulei, fante de rãcire;
-cel aftermarket, e mai din topor fãcut, dar are tablã mai groasã și e clar mai solid.
1. sã ai, sã vrei și sã fii activ pe forum, ptr a posta desenul de execuție;
2. sã ai un scut de oțel original, sã vrei și sã poți sã-l mãsori și sã produci o schițã inteligibilã, ținând cont cã e o piesã 3D.
Deci multã baftã!
NB
Nu știu despre ce inox e vorba, dar dacã nu e ceva special și de mãcar 2-2,5mm, nu cred cã meritã efortul; inoxul comun nu e chiar cel mai strãlucit oțel în materie de caracteristici mecanice necesare unui scut de protecție.
PS
Ce se vede în pozã, aș putea bãga mâna în foc cã este aftermarket(aș putea preciza chiar și sursa!) și nicidecum original. Mi-au trecut prin mânã câteva(10-11), sunt de calitate bunicicã, fãrã a fi perfecte, dar ptr un produs aftermarket, raportul preț/calitate este foarte bun(best money can buy).
Pe ambele Astra din semnãturã am scut metalic, unul original, unul aftermaket(din aceeași sursã ca cel din pozã) și pot spune cu siguranțã asta:
-cel original este mai bine construit, din toate punctele de vedere: cum se monteazã și se prinde pe caroserie, accesul la bușonul golire baie de ulei, fante de rãcire;
-cel aftermarket, e mai din topor fãcut, dar are tablã mai groasã și e clar mai solid.
- fioanaurel
- OP
- 11 mesaje
- din 18 Apr 2015
- Corsa 2002
- Hunedoara
fioanaurel
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2015
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat