LLazar183
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2022
- Mesaj Privat
Salutare,
Pana acum nu am avut probleme cu masina, insa acum imi apare eroarea P0087 si imi limiteaza puterea, am verificat pompa combustibil, filtru combustibil, regulator si este ok ( nu are span sau ceva ). Am facut un test de retur si din cate vad 2 injectoare dau pe retur, din aceasta cauza sa imi apara eroarea? Masina porneste mai greu de ceva timp, gen 2-3 secunde pana porneste.
Initial am zis ca este de la regulator, insa daca era de la regulator, nu primeam un cod de eroare mai exact? Primesc doar cod ca este presiune scazuta deci eu cred ca cel mai plauzibil este de la injectoare, pentru ca ECU nu poate detecta de unde vine scaderea de presiune.
Eroarea se poate sterge dar apare dupa 1 km din nou, eroarea se sterge si singura daca opresti si pui contactul de 2-3 ori sa bagi niste motorina in rampa. In ultima poza sunt date cu eroarea in bord, ca si persiune imi indica presiune ok, adica si inainte de eroare tot valoarea aia este. Ar putea indica si faptul ca senzorul indica presiunea gresit, dar avand in vedere ca totusi pe retur se vede ca 2 injectoare dau mai mult, eu tind sa cred ca tot de la injectoare este problema, pentru ca daca injectoarele dau prea mult pe retur scade presiunea din rampa, cantitatea de motorina din poza este la aproximativ 30 secunde mers la relanti si 30 turat la 3000 rot/min, nu este gradatie pe sticle dar mi se pare destuld e multa motorina pe retur. Voi ce ziceti? Injectoare, senzor presiune sau regulator de presiune?
Multumesc.
MODEL: Opel Astra J 2011
MOTOR: 1.3CDTI A13DTE
Pana acum nu am avut probleme cu masina, insa acum imi apare eroarea P0087 si imi limiteaza puterea, am verificat pompa combustibil, filtru combustibil, regulator si este ok ( nu are span sau ceva ). Am facut un test de retur si din cate vad 2 injectoare dau pe retur, din aceasta cauza sa imi apara eroarea? Masina porneste mai greu de ceva timp, gen 2-3 secunde pana porneste.
Initial am zis ca este de la regulator, insa daca era de la regulator, nu primeam un cod de eroare mai exact? Primesc doar cod ca este presiune scazuta deci eu cred ca cel mai plauzibil este de la injectoare, pentru ca ECU nu poate detecta de unde vine scaderea de presiune.
Eroarea se poate sterge dar apare dupa 1 km din nou, eroarea se sterge si singura daca opresti si pui contactul de 2-3 ori sa bagi niste motorina in rampa. In ultima poza sunt date cu eroarea in bord, ca si persiune imi indica presiune ok, adica si inainte de eroare tot valoarea aia este. Ar putea indica si faptul ca senzorul indica presiunea gresit, dar avand in vedere ca totusi pe retur se vede ca 2 injectoare dau mai mult, eu tind sa cred ca tot de la injectoare este problema, pentru ca daca injectoarele dau prea mult pe retur scade presiunea din rampa, cantitatea de motorina din poza este la aproximativ 30 secunde mers la relanti si 30 turat la 3000 rot/min, nu este gradatie pe sticle dar mi se pare destuld e multa motorina pe retur. Voi ce ziceti? Injectoare, senzor presiune sau regulator de presiune?
Multumesc.
MODEL: Opel Astra J 2011
MOTOR: 1.3CDTI A13DTE
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
LLazar183
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2022
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat